In dit geval had je het buiten Vinted om moeten doen en haar een tikkie moeten sturen incl de verzendkosten. Maar nu heeft zij geld naar Vinted over gemaakt begrijp ik. Als je iets laat afhalen, is daar dan geen knop voor dat het opgehaald is? Je zou in overleg misschien nog de verzendkosten via een tikkie kunnen regelen. Anders moet je daar denk helaas naar fluiten…
Ik heb gisteren iets opgehaald wat eerst verzonden zou worden. Maar de verkoper bleek vlakbij mij te wonen. Ze heeft toen de betaling (incl. verzendkosten) geannuleerd. Ik heb haar betaald met een tikkie maar ik kan in vinted nu niet aangeven dat ik het ontvangen heb al staat het artikel wel op verkocht. En ik kan de verkoper dus ook geen beoordeling geven
Ik had een tikkie voor de verzendkosten gedaan. Ze had het al gekocht en wilde later toch dat het verstuurd werd. Ze moest nog op de ontvangsten klikken bleek. En ik heb op de knop gedrukt dat we elkaar ontmoet hebben. Toenis de verkoop afgerond. Eind goed al goed
Ik verkoop een trui van Nixnut voor een schijntje. Biedt er iemand nog minder. Dus ik ga wat neuzen tussen in haar profiel, verkoopt ze hetzelfde merk voor de hoofdprijs. Zitten er ook mensen tussen die spullen weer doorverkopen?
Merken jullie ook dat bepaalde kleding stukken op mp sneller verkopen? En dat er ook bereidt is er meer voor te betalen? Ik had bijv lang een gewild jurkje van Nikkie op vinted. Het werd af en toe als favoriet opgeslagen en soms een te laag bod. Op marktplaats was het na 3 dagen weg voor de vraagprijs..
Zulke zitten er ook op MP hoor.. Zie je 1 trui te koop staan van bepaald merk.. Bieden ze erop.. gereserveerd.. en paar dagen later zie je dezelfde trui te koop staan bij die ene koper maar dan wel duurder
Ik had laatst iets gekocht dat duidelijk gebruikt was (niet echt kapot maar wel echt versleten en goed gebruikt zeg maar). De verkoper had veel goede recensies en het stond als heel goed aangemerkt. In werkelijkheid zou ik dit echt wel in een andere categorie plaatsen. Nu was het een laag bedrag en neem ik mijn verlies. Maar wat doen jullie in zo'n geval? Ik ga het niet terugsturen. Maar geef je negatieve feedback? In dit soort gevallen (en dat heb ik echt heel zelden) geef ik vaak geen enkele reactie. Terwijl ik in alle andere gevallen altijd positief commentaar geef over het artikel.
Nou ik zou dit wel aankaarten bij de verkoper.. Mss heeft verkoper er een antwoord op wat naar jouw genoegen is? Zo niet kun je altijd dan nog een negatief review geven
Ik geef dan negatief feedback ja daarvoor is dat systeem. Ik heb dit ook gehad met kinder dr. martens.
Ik stuur dan de verkoper een persoonlijk bericht dat de kwaliteit echt tegen is gevallen. Heb al vaker gehad dat ze me dan willen compenseren of een andere oplossing zoeken. Afhankelijk van hoe ze het oplossen krijgen ze wel of geen negatieve feedback.
Ik heb vandaag een blouse binnen gekregen voor mijn dochter waar een behoorlijke vlek in zit wat er ook niet uitgaat. Als je dit meld geeft vinted de optie om het terug te sturen op eigen kosten maar dan ben je best veel kwijt. Hoe doen jullie dit?
Ligt eraan om welk bedrag het gaat. Ik zou sowieso contact opnemen met de verkoper en kijken of je samen tot een overeenkomst kan komen. En als het terug sturen qua prijs bijna met zoveel is al het kopen van de blouse dan zal ik het niet terug sturen en mijn verlies nemen. Ook als de verkoper niet wilt compenseren of samen tot een oplossing wil komen dan neem ik mijn verlies maar laat wel negatieve review achter
Ik ben altijd bang om een negatieve review achter te laten, omdat de kans dan toch groot is dat je een slechte review terug krijgt van die persoon? En dat zou ik echt zonde vinden van al mijn goede reviews. Hoe gaat bij jullie dan?
Ik heb voor het eerst wat besteld via vinted. Zou gisteren zijn aangekomen, wil ik het net ophalen zegt die man dat het pakketje er niet is.. ga vanmiddag nog wel een x terug. Maar wat kan ik anders doen iemand een idee? Het gaat om baby schoentjes van €30,-..