Jaa ik ben al aan het kijken.. schrok ook best van de reviews die je dan online ziet. We zijn eigenlijk automatisch hier naar over gegaan toen de vorige met pensioen ging en dit werd overgenomen.
Dat opgedroogde? Gezien je de zin daarna ook weer ‘Day’ zegt, waar dat naar ik vermoed ‘Dat’ moet zijn.. en opgedroogde klonk ook wel plausibel vond ik
Hier ook zoiets gehad. Begon met een Duitse tandarts die een beetje Nederlands sprak. Maar alles prima en ruime openingstijden. Maar ineens steeds meer Duits personeel wat geen Nederlands sprak, geen uitleg gaf en soms echt heel ruw waren. Ook een keer een flinke declaratie welke achteraf niet bleek te kloppen. Rekening is toen uit coulance helemaal geschrapt. Vond dat al vreemd want schoonmaken enz had men wel gedaan maar meteen op zoek gegaan naar een nieuwe. Zo blij met mijn huidige tandarts. Vooral een prettig gevoel, zeker omdat mijn zoontje daar ook straks heen moet. Nu gaat hij alleen mee maar raakt hij al vertrouwd door met mij mee te gaan op controle Dus zou inderdaad maandag dit bespreken en dan snel op zoek naar een andere
Je woont niet toevallig in provincie Groningen? Heel herkenbaar inderdaad.. Sowieso waren ook bepaalde dingen niet afgesproken, maar je kan zo weinig met die watten en slangen in je mond. Ze zouden het even schoonmaken, en ik kwam eigenlijk alleen voor die kies waarvan ik dacht dat hij verrot was, maar wat het niet was..
Hij had sowieso met dit bedrag een begroting moeten maken en overleggen. Info: "Verwacht de tandarts dat de voorgestelde tandheelkundige ingreep meer dan 250 euro kost, dan is hij zelfs verplicht om een begroting te geven. " Mijn tandarts mailt de begroting voor een behandeling (ook onder de €250,-) Bij de spoed/weekend tandarts kreeg ik een wortelkanaalbehandeling en moest ik de begroting vooraf ondertekenen.
Er zijn momenteel heel veel buitenlandse tandartsen schijnt. Maar je zou denken datdan in ieder geval de assistente wel goed Nederlands spreekt in ieder geval.
Hier zelfs dat niet. Receptioniste wel, maar zij komt nooit in de behandelkamer en was woensdag helemaal niet in de buurt. Had haar eenmaal vluchtig gezien in een flits De assistentes sprekend gebrekkig Nederlands en gebrekkig Engels
Wauw dit meen je niet.. nouja het was sowieso niet de afspraak om dit allemaal te doen. Ik dacht dat het onder wat schoonmaken viel en begreep uit de woorden dat ze die plekjes wat wit wouden maken want ik had zo'n mooi gebit.. En helaas als leek weet je echt niet waar ze mee bezig zijn
Snap ik. Zoiets hebben wij ook gehad nadat onze met pensioen ging. Wat een tandarts from hell was dat zeg. Wij hadden het idee dat hij allemaal extra dingen deed om extra geld te kunnen krijgen. Geen idee of dat echt zo was hoor maar het voelde gewoon niet lekker. Die tandarts heeft ook een kies zonder verdoving getrokken bij mij, iets waar mijn huidige tandarts nog steeds geschokt over is.
Dat meen je niet!! Ik heb het destijds andersom gehad met boren. Ik wou perse zonder verdoving, maar dat wouden ze absoluut niet. Bleek achteraf toen niet goed te zijn gedaan, en moesten ze nogmaals boren en toen kon het ineens wél zonder. In mijn ogen puur geld innen.. Nu ging ik ook puur voor die ene plek, wat dus een verkleurde vulling bleek, en zonder duidelijke uitleg hebben ze deze werkzaamheden dus verricht. Nog even gaan googlen of dit nou aan mij lag, maar toen ik de reviews op verschillende sites tegen kwam schrok ik echt.
Even een update. Ik had de tandarts gemaild en in bezwaar gegaan bij infometics. Tandarts heeft inmiddels laten weten €130 in mindering te brengen op de factuur. Ze gaven aan te denken dat ik een tandverzekering van €500 had en daarom wel wat extra dingen konden doen, en als ze wisten dat ik geen verzekering had gehad dat ze eerst verder gekeken hadden wat de noodzaak was en het besproken. Bizar eigenlijk, maar goed.. Het is zover "opgelost", maar ik ga wel naar een andere tandarts, want in mijn ogen is dit een kwestie van zoveel mogelijk centen binnen harken...
Wat een vreemde gang van zaken, zeg! Je gevoel erbij klopte dus echt. Het lijkt er sterk op dat ze maar wat gedaan hebben bij het opstellen van de nota. Mijn tandarts laat inderdaad bij grotere bedragen eerst een specificatie zien van de kosten en alles gaat in goed overleg. Hij/zij geeft ook aan bijvoorbeeld wat ze wel of (nog) niet nodig achten. Ik "moet" bijvoorbeeld nog een kroon ivm een eerdere wortelkanaalbehandeling. Maar, dit is nu nog niet nodig, wel over een jaartje. Prima praktijk waar ik voor spoed ook altijd dezelfde dag nog terecht kan.