Ik bestel ook bij de Plus. Mijn man haalt de boodschappen op bij het pickup point als hij vrijdag uit zn werk komt. Dan hoef je ook niet gaan zitten wachten. Als iets niet leverbaar is bellen ze om te overleggen. Ik ben wel tevreden, er gaat weleens iets mis maar ze lossen het goed op.
Hier alleen Jumbo en Plus. Plus nog nooit besteld, Jumbo wel. Jumbo heeft vaak ook producten die niet leverbaar zijn en dan dus geen kans om vervanging te kiezen. Als het een extraatje is niet zo erg, maar sommige dingen wel echt vervelend.
Mijn ervaring is ook dat dit zo een beetje het beeld is van alle supermarkten tegenwoordig. Ik doe gewoon zelf de boodschappen, en grijp regelmatig mis bij ah, dirk, plus, dekamarkt, lidl, vomar enz enz.
Ik vind 1 supermarkt om aan vast te zitten nu sowieso geen goed idee. Vooral als je het een jaar vooruit moet beslissen. Ik heb al betaald voor een jaar. Dat maak ik vooral op aan Zware spullen en goede aanbiedingen. Maar echt afhankelijk zijn van de bezorgservice (van iig de ah) is niet te doen. De truc is denk ik wat ruimte inbouwen om het aan te kunnen vullen. Als je op het laatste moment producten te kort komt zit je. En als er dingen vergaan voordat het op is is dat ook niet leuk. Met genoeg abonnement klanten zal een supermarkt ook niet snel gaan nadenken over hun prijzen. Ik zou dus vooral weg blijven van abonnementen. En kijken hoe je het op dat moment het meest voordelig geleverd kan krijgen. Als genoeg mensen zich laten leiden door de beste deals hoop ik dat er weer een prijzenoorlog gaat ontstaan. Gemak is niet goedkoop.
Ik heb anders best een prima deal met appie /premium, jaar bezorgen met korting, gratis bol select erbij… Maar ik koop inderdaad wel in bonus en vooral standaard dingen eb haal groente in het weekend op de markt en loop midden in de week naar de Dirk hier om de aanbiedingen/vergeten/goedkopere dingen te halen. Maar zo heb ik dus een prima combinatie. Alleen maar appie is niet handig nee. Toch wel regelmatig ook gedoe gehad met dingen snel over datum of niet leverbaar..
Overigens van de picnic ook fijn dat bezorgen vanaf € 25 gratis is. En ik heb wel eens gehad dat ik de bel niet hoorde en dan werd ik gebeld dat ze voor de deur stonden. Altijd vriendelijke jongens en meiden. Als ik een minimaal nadeel moet noemen dan is het de onlogica van inpakken. 1 tas met 4 pakken drinken en je eieren bovenop ofzo en dan 1 tas met een pakje koffiemelk en boerenkool.
Tja, dat klopt. Maar het bevalt mij op zich ontzettend goed dat ze de boodschappen in de keuken komen zetten. Ik woon in een huis onderaan een dijk, dus met boodschappen sjouwen vind ik best een gedoe (de bezorgers vinden dat trouwens ook, haha, maar het is hun werk). En ik heb een vast bezorgmoment, dus dan kun je goed plannen. Voordat ik dat had, wilde ik vaak wel bestellen, maar dan was er weer geen geschikt moment beschikbaar en moest ik toch weer zelf erop uit. Ik betaal per drie maanden trouwens en je kunt het ook gewoon opzeggen tussentijds, dus ik zit nergens echt aan vast. En AH heeft normaal gesproken ook een goed assortiment en met de bonusaanbiedingen heb ik altijd het idee dat ik toch niet te duur uit ben. Ik stel ons weekmenu ook eigenlijk vaak wel samen o.b.v. de aanbiedingen. En ik heb eigenlijk gewoon geen tijd om allerlei supermarkten bij langs te gaan om een artikel ergens anders iets goedkoper te krijgen. TGTG is hier in de omgeving ook vrijwel nergens beschikbaar, en dan moet je ook maar afwachten wat je krijgt en het moet vaak onmiddellijk op. Dat vind ik gewoon te onhandig met plannen.
Hier idd de laatste weken ook last van dat veel bij AH niet op voorraad is tijdens het moment van bestellen of dat als het geleverd wordt dat er toch een product niet op voorraad blijkt te zijn. Ik denk dat het komt doordat de aanleveringen vanuit de producent ook gewoon niet stabiel is op dit moment, maar irritant is het wel.
Ik bestel altijd bij Jumbo en heb daar eigenlijk nooit problemen. Ik haal wel meestal zelf af, omdat ik geen zin heb om ervoor thuis te blijven. Je kiest namelijk een tijdvak van 2 uur en dan heb ik geen zin om daarop te wachten. Wat niet geleverd kan worden vanuit het distributiecentrum, vullen ze dan aan met de producten uit de winkel.
Ik bestel mijn boodschappen al jaren online, en ervaar ook weinig klachten mbt producten die niet leverbaar zijn. Meestal bestel ik bij AH, maar ook regelmatig bij Picnic of Jumbo.
Dit typte ik gisteren en vandaag ging het opeens mis Kreeg vanmorgen vroeg al een mail dat twee artikelen niet leverbaar waren - ok kan gebeuren. Maar bij het aanpakken van de boodschappen zag ik meteen meerdere producten die ik niet besteld had. Één tas verwisseld met een andere klant en mijn tas lag al niet meer in de bus. Uiteindelijk miste ik, bovenop de twee niet leverbare producten, tien producten. Ach, kan gebeuren
Hier nog steeds wel goede ervaringen met de AH. Al komt het wel voor dat ik soms nog even langs de winkel rijd
Dat hadden wij een paar weken geleden ook, een hele tas met vriezerspullen verwisseld. Toevallig was ik niet thuis, dus ik kwam er pas de volgende dag achter toen ik ineens allemaal dingen in de vriezer zag die we normaal nooit hebben. Man had het gewoon opgeruimd en er helemaal niet bij stil gestaan . Verder gaat het hier eigenlijk altijd goed, ook vrijwel nooit dat er iets niet leverbaar is
Wij bestellen ook bij de AH. En hebben regelmatig dat iets niet leverbaar is. Maar daarnaast ook wel 1x in de maand dat de houdbaarheidsdatum tm de dag van levering is. 1 okt kwam onze bestelling met chocolade cupcakes binnen. Houdbaar tm 1 okt. Beetje jammer.
Wij hebben af en toe iets dat op voorhand niet leverbaar is. Vaak wel dezelfde producten, roosvicee ferro, tropical limonade, lactose vrije melk, het wasmiddel als het in de aanbieding is. Heel soms dat iets besteld is en niet geleverd wordt. Ik denk dat ons dat misschien 1x per 2 maanden gebeurt. De buren eten blijkbaar hele andere dingen, die hebben dus bij dezelfde supermarkt regelmatig dat ze meerdere producten die ze wel besteld hebben niet ontvangen.
Hier ook een Picnic fan, gewoon een keertje melden in de app. Vaak passen het daarna aan. Ik vind het ideaal, als ik bij Picnic bestel kom ik vaak met moeite aan de €35, bij ah rondje tik ik makkelijk de €50 aan. Veel meer impuls aankopen. Bij Picnic plan ik een week eten (woon alleen, weekend de kleine bij mij) En ik werk 2 lange dagen buiten de deur. Bezorgers altijd vriendelijk, half uur planning, netjes op tijd (en anders word je gebeld) Ik heb alleen het verzoek ingediend of ik de lege flessen als fooi aan het team van Picnic kan geven. (Als meerdere klanten dat gaan vragen, dan komt het zeker in de app) Nog een voordeel van Picnic, geen dure statiegeld kratten. Gewoon plastic tasje, die daarna inlevert €0,15 per bezorging. DHL pakketten nemen ze mee, mits het in een hun eigen krat past. de app geeft aan, of iets niet leverbaar is. Kies dan alternatief. Een andere bezorgdatum kiezen helpt soms ook.
Tasjes milieu vriendelijk. Die gebruik ik om plastic en gft te scheiden . Lief aanbod van de lege flessen. Want ze sjouwen zich een ongeluk bij flat bewoners zonder trap. Maar ben echt meer dan tevreden.
Hier bij AH met bestellen maar een paar keer gehad dat iets niet leverbaar was, allemaal in het laatste jaar (en ik bestel al jaren, niet wekelijks, maar wel regelmatig). Maar dat zie ik in de winkel ook terug; vaker lege schappen. Eerder bv ook nooit problemen met ingevroren groente, nu sta ik vaker voor een lege vriezer.