Eind vorige maand zag ik dat er saldo à 80 EUR openstond bij een grote webshop. Dus ik rekenen en rekenen, maar ik bleef toch echt op een 0 uitkomen. Was ik ze dan echt nog iets schuldig? Een mailtje naar de klantenservice volgde, waarin ik aangaf dat ik het volgens mij niet verschuldigd was en als ik het tegoed zou hebben van hen, dan leek me dat ook niet kloppen. Maar nee, volgens de klantenservice waren ze me toch echt die 80 EUR schuldig. Vervolgens werd dat naar me overgemaakt. Ok dan hé Komt er vandaag een mailtje binnen... Of ik zo vriendelijk zou willen zijn om de 80 EUR terug te storten. Een klant had het verkeerde betalingskenmerk gebruikt en daardoor was er tegoed bij mij terechtgekomen Ik ga het terugstorten hoor, zoiets houden is niet mijn ding. Maar een kennis riep gelijk "Waarom?! Het is toch hun fout?" En dat ze me op z'n minst een kortingscode zouden kunnen geven voor het ongemak. Maar dat hoeft nou ook weer niet Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie zouden doen
Ik zou het terugstorten en verder niks. Kortingscode oid vragen vind ik raar. Foutje kan gebeuren toch.
Gewoon terugstorten. Foutjes kunnen gemaakt worden. Ik zou ook blij zijn als ik foutief gestort geld terug zou krijgen.
Ik zou het terugstorten. Kan toch gebeuren? Wel zo eerlijk. Als je andersom in zo’n situatie zou komen zou je ook willen dat iemand het geld aan je terug zou storten .. En waarom moet daar dan weer iets tegenover staan.. mensen gunnen elkaar niets meer. Zegt meer over die kennis dit dan over jou.
Ik zou het gewoon terug storten. Ik heb ook wel eens een boekje bij bol.com besteld en toen een vrij dure mobiele telefoon ontvangen (foutje bij het stickeren van de dozen, degene die de telefoon had besteld kreeg dus een klein boekje vol wiskundige formules met een waarde van €5 ), gewoon retour gestuurd. Dat het niet mijn fout was, is geen excuus om iets toch te houden.
Toen ik een keer een pak newborn luiers bestelde bij Bol.com, ontving ik twee pakken. Gelijk gebeld, maar ik mocht het tweede pak houden van ze. Kraamcadeautje van Bol.com Dat was wel erg tof hoor
Het zou niet bij me opkomen om het te houden of een vergoeding te vragen. Dus ik zou het gewoon terugstorten en klaar.
Terugstorten en verder niks vragen natuurlijk. Vreemd om een tegoedbon te verwachten voor een handeling die je vanaf de bank kan doen en nog geen minuut kost.
Ik zou me echt heel schuldig voelen als ik het bedrag zou houden, dus ik zou het ook zeker terugstorten. Eerlijkheid duurt het langst
Ik had het direct terug gestort. De gedachtengang van je vriendin vind ik best vreemd, waarom zou je het niet direct terug storten en waarom moeten ze je op zijn minst een kortingscode geven? Ik vraag mij steeds vaker af waarom dingen tegen elkaar afgestreept moeten worden. Ik doe dit voor jouw dus jij moet dat voor mij doen.
Ik zou het terugstorten En eerlijk aangeven dat ik de gang van zaken niet tof vind omdat ik er zelf ook al achteraan was geweest. Een foutje maken kan en dat geeft niet maar dat betekend niet dat je het maar zo moet accepteren. De andere partij mag best weten dat je het vervelend vind.
Zoals iedereen hier zou ik het ook terugstorten, zou dat geld toch niet met een zuiver geweten dan verder kunnen uitgeven. Foutjes zijn menselijk, en als je er zelf een maakt heb je ook graag dat anderen je daar niet op afrekenen of benadelen denk ik. Wij hebben dat enkele maanden geleden gehad op de bank bij onze lening, ineens was er 3000 euro waarvan wij, de bank en de notaris niet wisten waar die kwam, hebben we na enkele maanden terug moeten storten (logisch maar wel spijtig haha)
Terugstorten natuurlijk. Ja het is hun fout maar zij hebben desalniettemin onverschuldigd betaald dus wettelijk gezien ben je ook tot terugbetalen verplicht.
Terugstorten. Een keer 1 fout kan gebeuren. Zo heb ik 3 keer een salaris van een dame gekregen van ICI paris. Redelijk hoog bedrag. Als ze het een 4e keer nog ee keer fout hadden gedaan ( ik heb zelf gebeld dat het niet klopte) had ik het niet meer teruggestort.
Nee, maar ts was er eerder al achteraan gegaan en dat heeft meer tijd gekost. Dat zou ik wel vervelend vinden. Geen ramp, maar wel vervelend