Hetzelfde over to good to go op Facebook: zie je weer gezeur dat de minderbedeelden er meer recht op zouden moeten hebben....zucht......wordt daar zo moe van.
De tarieven voor de maanden november en december als je variabel zit, zijn alsnog hoog. Ik bedoel daarmee te zeggen dat als je het gestort krijgt, je er niet echt mee geholpen bent. Ze hadden het dan beter kunnen verrekenen met je maandelijkse termijnbedrag. Dit verschilt dan weer per energiemaatschappij.
Ligt er natuurlijk net aan hoe je dat bekijkt. Als ze her zouden verrekenen zou ik het idee hebben dat ik niks heb gekregen. Nu wel
Teruglezend had ik een post verkeerd geïnterpreteerd, dacht dat iemand zei dat mensen met meer te besteden minder snel op gratis spullen zouden reageren. Maar ik kan mezelf dan ook op een gek soort schuldgevoelletje betrappen als ik een paar dingen uit de 35% bak meeneem, alsof ik het dan inpik van iemand die t niet zo makkelijk kan betalen als ik. Terwijl je ook daar op dat moment verspilling tegenga. Doe t wel trouwens hoor. En die zielige verhalen, als je iets nog heel moois verkoopt waar je echt nog wel wat voor hoopt te krijgen, daar kan ik ook slecht tegen.
Maar er zit niet veel tijd tussen, je krijgt het in december en november en moet die maanden ook betalen. Dan zullen er altijd mensen zijn die het dezelfde dag nog op hebben gemaakt, maar het is niet alsof je het maanden apart hoeft te houden.
Als je weet dat het wordt uitgekeerd, verhoog je nu je maandbedrag met 190 euro, je laat die 2 maanden afschrijven en daarna verlaag je weer je maandbedrag. Opgelost toch. (Muv degenen die hun maandbedrag niet kunnen aanpassen zoals ik hier gelezen heb).
Die zijn ook nog in de stress geschoten met dat verhaal over warmtenetten geloof ik, net als vattenfall. Verwacht dat ze gewoon verrekenen/overschot doorstorten. Scheelt een boel "gedoe".
Hier nog geen bericht zie bijgevoegd wel op de site staan. Niet lullig bedoeld en zeker niet alleen voor jou maar algemeen, maar let ook op phishing de komende periode. Die Post.nl actie laatst konden ze redelijk goed maken, nu gaat t om geldbedragen en daar zijn bankrekeningen bij betrokken. Geheid dat die phishing mailmolen straks weer gaat draaien.
Nou ik heb net geleken maar er staat nog steeds dat ze er mee bezig zijn online. Ben dus benieuwd waar jij dat online hebt zien staan
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5341375/190-euro-korting-energie-hoe-eneco-essent-vattenfall-greenchoice
Nou komt anders wel lullig over, we zien echt wel of iets nep is. het is zeker geen phising , en is bevestigd door telefoniste, nadat we zelf contact op hebben genomen.
Staat er bij mij ook niet hoor. Mijn nieuwe termijnbedrag per 1 november ook nog steeds niet bekend (tarieven wel).
Nee bij ons ook niet, zo irritant! Je wil toch weten wat je maandbedrag gaat zijn! Vind dit echt heel slordig.
Ik heb sinds 20-10 nwe tarieven, maar ook niks gehoord over een nieuw hoger maandtermijn. Mail verwijst naar de app en app zegt niks te kunnen zeggen ivm de verwerking vd maatregelen
jawel hoor Eneco Klanten van Eneco krijgen halverwege november 190 euro gestort op hun betaalrekening en halverwege december nog eens. Het wordt niet verrekend met hun maandbedrag, laat een woordvoerder weten. "Komende week sturen we al onze klanten een e-mail waarin alle informatie nog eens op een rij staat."