Ik heb op 14/11 een bestelling geannuleerd (i.o.v. verkoper). Nu staat de status bij Vinted nog steeds op "terugbetaling aangevraagd". Bij een andere annulering kwam er eigenlijk direct te staan wanneer de betaling teruggestort ging worden.
Hey dames een vraag. Ik had een skipak gekocht waar er wel stond dat er een beschadiging op de onderkant broek is nou prima. Nu krijg ik hem net en zitten er allemaal gebruiks vlekken in. Dit aan de verkoper gestuurd en die ontkent het. Dit zijn vlekken die je er ook niet meer in de was uit krijgt zo te zien. Als je een melding maakt bij Vinted, moet het dan altijd terug gestuurd worden of wordt er ook wel is wat van de prijs gehaald? Want ik zou het wel zo netjes van de verkoper vinden als ze dat bijv aanbiedt Inplaats van keihard te ontkennen. zulke vlekken zitten er op de licht gekleurde stukken.
Ik heb een hondenkussen gekocht en op label staat totaal andere maat als het kussen is. Kan ze dus zelf ook niet echt wat aan doen want ze heeft het niet nagemeten natuurlijk, je verwacht dat het label goed is. Maar hond past er dus totaal niet goed op. Nu moet ik het terug sturen, vind dat dus echt het stomme hé van vinted. Ik bedoel het is niet mijn fout en toch kan ik de retourkosten betalen, die niet eens goedkoop via hun gaan maar je zelf moet regelen. Waar doen jullie retourzendingen?
Precies om die reden wil ik geen retourzending doen, zo stom eigenlijk want je bent niet tevreden maar dan kost het je nog geld en heb je niks.
Ik heb laatst iets retour gestuurd en dat kon wel via Vinted. Gingen de verzendkosten van het bedrag af dat ik terug zou krijgen, maar kostte me dus maar 2,50 met Homerr om het retour te sturen. De verkoper zei dat ze mijn retour had geaccepteerd, geen idee hoe helaas maar het kan dus (soms) wel via Vinted.
Afgelopen week heb ik een artikel via Vinted gekocht. Toen ik het kreeg, was het kapot. Ik heb in de chat met de verkoper aangegeven dat er een probleem is en een foto bij gedaan. De verkoper heeft nog niet gereageerd en is al wel een paar keer online geweest heb ik gezien. Hoe nu verder? Ik zie het graag opgelost
Ik ben nieuw op vinted dus heb even een vraagje. Heb een set truien verkocht. Nu zag ik op het verzend label dat mijn adres daar ook op staat. De ontvanger heeft een parcel punt gekozen dus haar adres zie ik niet. Zien de kopers altijd mijn adres of hebben jullie tips hiervoor?
Eigenlijk staat het altijd op het label. Ik streep het vaak door met zwarte stift. Want ik vind niet dat anderen mijn adres gegevens hoeven te hebben.
Maar zou de koper het verzendlabel ook niet kunnen downloaden? Want die optie komt in het chat bericht
Gewoon nog een keer een berichtje sturen naar de verkoper dat je nu graag wel duidelijkheid wil. En anders vinted een berichtje sturen!
Ze heeft een bepaalde tijd om te reageren. Doet ze dat niet, krijg jij je geld terug. 48 uur dacht ik.
Ik verkoop ook! Yeah van alles en nog wat verschillende maten https://www.vinted.nl/member/73376715-marcha1303
Maar dan kan het pakketje niet retour gestuurd worden als het om de één of andere reden niet geleverd kan worden. Heb dat nu al 2 keer meegemaakt, dat pakketje retour kwam naar mij. Eén keer niet opgehaald en één keer geen huisnummer van ontvanger.
Ik zou aangeven dat 'het niet oke' is wat je ontvangen hebt. Je moet toch altijd aangeven of het in orde is? Of ja, anders is het automatisch in orde na 48 uur, dus lijkt me dat je dat niet wil.
Ik heb iets gekocht en had homer gekozen als ophaalpunt. Deze was het dichtstebij. Nu kreeg ik bericht dat homer het pakket heeft ontvangen in distributiecentrum, dus ik wou nog even checken waar het punt ook al weer precies zit, staat heel mijn woonplaats niet erbij! Waar zou het nu geleverd worden?
Ik verkoop ook! Nu alleen kleding van me dochter erop staan, maar van me zoon en mezelf komt er binnenkort ook op https://www.vinted.nl/member/118245109-wendy8765
Toevallig iemand ervaring met het volgende: Ik heb iets gekocht en gekozen om met Homer te laten versturen. Dit wil ik eigenlijk veranderen naar dhl, kan dit nog? niet over nagedacht dat Homer altijd zo vreselijk lang duurt en ik heb het nodig voor de 22e.. daarna ben ik bijna 2 weken weg dus dan kan ik het ook niet ophalen..
Nee, kan niet. Je zou contact op kunnen nemen met de verkoper en aangeven dat je de koop wil annuleren om het vervolgens weer te kopen met DHL als verzendwijze.