Ervaringen Samsung Galaxy watch 5

Discussion in 'De lounge' started by Mim89, Apr 30, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mim89

    Mim89 VIP lid

    Jan 29, 2019
    10,386
    8,891
    113
    Female
    @Cin85 @bosi333 contact gehad met Samsung en T-Mobile. Ik mag mijn horloge omruilen voor een andere :thumup: Dit klopt idd niet, wsch is de accu niet goed.
     
    bosi333 and Cin85 like this.
  2. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    Jun 16, 2011
    5,783
    1,133
    113
    Female
    Ik heb ook al best wat jaren de 4. En kan er 2 dagen mee doen, dan is hij ver leeg. Ik laad hem zeker niet elke dag op.
     
    Mim89 likes this.
  3. Cin85

    Cin85 VIP lid

    Jan 12, 2010
    12,506
    14,007
    113
    Female
    Fijn zeg dat je hem gewoon om mag ruilen! Hoop dat je nieuwe een stuk beter bevalt.
     
    Mim89 likes this.
  4. Mim89

    Mim89 VIP lid

    Jan 29, 2019
    10,386
    8,891
    113
    Female
    Ja zowel Samsung als T-Mobile zeiden meteen dat is echt niet goed, en als dat binnen een week na aanschaf is dan sturen we het niet op voor reparatie maar ruilen we gewoon om.
     
    Cin85 likes this.
  5. Mim89

    Mim89 VIP lid

    Jan 29, 2019
    10,386
    8,891
    113
    Female
    Leek me idd niet kloppen, en Samsung en T-Mobile bevestigen dat dus mag 'm gelukkig omruilen!
     
    liefkleintje likes this.
  6. Mim89

    Mim89 VIP lid

    Jan 29, 2019
    10,386
    8,891
    113
    Female
    Update: het was nog een heel gedoe o_O T-Mobile klantenservice zei ga terug naar de winkel en dan ruilen ze 'm om. In de winkel zeiden ze zo doen we dat niet. Samsung kon 'm ook niet omruilen want had 'm via T-Mobile met abbonement. Naar meerdere winkels geweest. Meerdere keren klantenservice gesproken. Uiteindelijk was de snelste optie om mijn aankoop te annuleren, het horloge terug te sturen en als dat verwerkt was kon ik een nieuwe halen.

    Maar mss was het voorbestemd want ik wilde eigenlijk een rose gouden die ze niet hadden en nu wel :p
     
    cosdy and bosi333 like this.
  7. bosi333

    bosi333 VIP lid

    Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Nou wat een gedoe idd.

    Maar nu wel een mooiere ( voor jou) dat is dan het voordeel :p
     
    Mim89 likes this.
  8. Mim89

    Mim89 VIP lid

    Jan 29, 2019
    10,386
    8,891
    113
    Female
    Haha ja ik zei al mss was daarom de vorige niet goed :p:roflmao: Hopelijk werkt deze wel gewoon goed!
     
    bosi333 likes this.
  9. Mim89

    Mim89 VIP lid

    Jan 29, 2019
    10,386
    8,891
    113
    Female
    @bosi333 ben ik weer hoor :o::roflmao:
    Ik merk regelmatig dat meldingen niet op mijn horloge komen. Of wel melding maar maakt geen geluid. Heb alle instellingen etc al meerdere malen gecheckt. Jij enig idee?
     
  10. bosi333

    bosi333 VIP lid

    Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Van 1 app komen dan alle meldigen door? Of soms?

    Ik heb dat nog niet gehad. Maar misschien ligt het aan de app?
     
  11. Mim89

    Mim89 VIP lid

    Jan 29, 2019
    10,386
    8,891
    113
    Female
    Tot nu toe gemerkt bij whatsapp en kalender. Ik heb mijn horloge nu bijv op geluid en trillen staan. Er staat wel een stipje aan de zijkant dat ik een melding heb maar geen geluid of trillen.
     
    bosi333 likes this.
  12. bosi333

    bosi333 VIP lid

    Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Heb je bij whatapp iedereen f elke grep
    Kan het zijn dat je ook op je telefoon bij niet iedereen een melding aan hebt? Ik heb tot nu toe geen probleem dat de meldingen niet komen. Maar ik heb bij bepaalde groepen de meldingen uit staan en dan komen ze ook niet op mijn horloge.
     
  13. Mim89

    Mim89 VIP lid

    Jan 29, 2019
    10,386
    8,891
    113
    Female
    Nee heb bij niemand de meldingen uitstaan. Ik ga morgen even de Samsung klantenservice bellen.
     
    bosi333 likes this.
  14. Mammavan5

    Mammavan5 Fanatiek lid

    Dec 15, 2021
    2,101
    2,673
    113
    Female
    Ik ben hier ook benieuwd naar want heb dit probleem ook en dacht dat het normaal was.
    Zou je willen laten weten wat ze zeiden?
     
  15. Mim89

    Mim89 VIP lid

    Jan 29, 2019
    10,386
    8,891
    113
    Female
    Doe ik!
     
  16. bosi333

    bosi333 VIP lid

    Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    wat vervelend dat er steeds iets is. :confused:
     
  17. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    Dec 2, 2009
    1,816
    691
    113
    Female
    Ik heb dit ook gehad en heb todn de horloge helemaal opnieuw ingesteld etc en nooit meer problemen gehad. Ik krijg alleen geen neigingen op de watch als het scherm van mijn telefoon geunlocked is omdat ik bijv spelletje speel of op insta etc scroll
     
  18. Mim89

    Mim89 VIP lid

    Jan 29, 2019
    10,386
    8,891
    113
    Female
    Vandaag heeft ie het heel de dag goed gedaan. Mocht het nog eens gebeuren dan zal ik dat eens proberen, dankje!
     
    xSNDY19x likes this.

Share This Page