Meestal verstuur ik op dinsdag, woensdag, vrijdag. Andere dagen moet ik er met de kinderen naartoe dus dan is het maar net hoeveel pakketjes/welk formaat. Lukt het eens niet en verwacht ik dat het langer duurt dan stuur ik wel even een berichtje. Anders niet.
Ik heb dinsdag iets op Vinted gekocht, de verkoopster zei vandaag dat ze het dinsdag gelijk verstuurd heeft maar er is niks te zien in de status van het pakket bij de transporteur Heeft iemand van jullie dat weleens gehad? Ik verstuur zelf ook vaak met Mondial Relay en als ik het pakket dan inlever zie ik altijd gelijk een update in de verzendstatus
Nee dat heb ik nog nooit gehad. Overigens kan zij dan aantikken; ik heb het al verzonden, maar dat heeft ze dan denk ik ook niet gedaan?
Ik heb het wel eens gehad bij iemand die uit België kwam.. toen kreeg ik nergens een update en toch kwam het pakketje na enkele dagen. Uit NL nog niet inderdaad...
Wel eens gehad dat het een dag duurde voor de status veranderde. Maar niet nog langer. Als ze het verzonden heeft kan ze zelf de status aanpassen. Als ze dat niet doet moet ze het misschien toch gewoon nog wegbrengen
Ja, ze zegt nu dat ze het afgeleverd heeft en dat ze ook geen afleverbewijs heeft ontvangen terwijl je die hier in Frankrijk per e-mail krijgt direct na het inleveren Ik vind het ook weer een soort lullig om te annuleren nu want stel dat het wel waar is wat ze zegt… Ik wacht het gewoon af, als het goed is wordt de verkoop dan automatisch geannuleerd na 5 dagen dacht ik.
Als ze geen bewijs heeft kan ze natuurlijk zomaar wat zeggen. Je krijgt idd sowieso he geld terug dus ik zou het zo laten.
Ik heb dit laatste gehad met DHL. Pakketje moet uit België komen. Ze had het maandag verstuurd, maar kreeg geen melding. Opeens ging vrijdag de bel en had ik het pakketje binnen (had voor thuisbezorging gekozen). Toen kreeg ik wel meteen de melding dat het pakketje was afgeleverd en ik dus op oké alles is goed kon klikken. Ik zou het dus nog even afwachten.
Wat doen jullie als je iets ontvangt dat tegenvalt? Het is een andere kleur dan op de foto, blijkbaar met geel kunstlicht gefotografeerd. Ik heb het gemeld via Vinted, maar terugsturen is duurder dan het shirtje van €1,50. Ik heb eerder zoiets gehad met een broek (rits kapot) en toen kreeg ik mijn geld terug van de verkoper en mocht de broek houden.
Slechte review geven. Ik had het zaterdag ook met een truitje. Print was beschadigd en dat was niet op de foto's te zien. En daarbij ook nog verwassen en gekrompen. Voor het geld ga ik het niet terugsturen, maar dan geef ik een slechte review.
tja dit is altijd een beetje het risico. Als er echt vlekken, gaten oid in zitten dan meld ik dat bij de verkoper. Als het iets anders is dan ik in gedachten had, maar wel conform de beschrijving, dan laat ik het er bij en zet ik het zelf weer te koop. Ik weet niet in hoeverre het afweek van de foto, soms is het erg lastig om dingen kleur echt op de foto te krijgen js mijn ervaring (maar ik schrijf dat er altijd bij). Voor 1,50 zou ik in dit geval niet moeilijk doen, maar inderdaad een minder goede review geven.
En wat doen jullie als iemand iets verkoopt als 'nieuw met prijskaartje' Maar het overduidelijk niet nieuw is en er nergens een prijskaartje te zien is? 10 euro voor betaald, is dat de moeite om te retourneren?
Ja dat zou ik dan weer wel doen, maar dat gaat me dan echt om het principe. Ik vind dat echt zo stom!
Wat hebben ze erbij als omschrijving geschreven? Heb wel eens wat gekocht en toen ik het kreeg dacht ich huh het was toch een andere kleur maar stond wel in de beschrijving dus zelf niet goed opgelet. Dus nu let ik wat beter op.
Ja dat zou ik terugsturen en melden bij Vinted , en in je eigen beoordeling naar de persoon natuurlijk.
In de omschrijving alleen het woord 'nieuw'. Inmiddels is het geregeld met de verkoper. Eerst hield ze vol dat het echt nieuw was, maar in eens was ze om en mocht ik het wel retourneren en zou zij de retourkosten betalen. Dus nog netjes afgehandeld gelukkig.