Ja, het pakket lag bij het pakketpunt. Ze kon het niet inscannen. Maar goed, ik heb zelf via Vinted aangegeven dat ik het pakket ontvangen heb.
Weet iemand of ik ook iemand kan blokkeren op vinted? Zodat diegene niet meer kan kopen? Ik verkoop best wel vaak en ik kan dat niet zelf in de gaten houden. Diegene is niet echt een koper waar ik nog een keer zaken mee wil doen.
Naar diegene z'n profiel gaan, naast de naam staan 3 stipjes. Daar op klikken, dan staat 'blokkeren' erbij.
O echt...ga gelijk kijken. Ben benieuwd wat dit inhoud. Of ze dan ook niet meer kan kopen. Ik heb even gekeken en dit gebeurt er dan: Het geblokkeerde lid kan je geen berichten meer sturen en je artikelen niet meer kopen. Jij kunt de artikelen van het lid en de reacties van het lid op het forum niet meer zien. prima dus
Ik heb een maand geleden de boekenkast uitgeruimd en wat speelgoed en dat allemaal op Vinted gezet. Het kostte heel veel tijd, maar het levert wel een mooi zakcentje op. https://www.vinted.nl/member/75746179-mrsbucketcat
Iemand hier ervaring mee? Ik ben de verzender, naar belgie en kreeg de dag erna een 'is aangekomen' toen dacht ik al dat kan nooit. Kennelijk issie ergens gestrand? In beslag genomen? No idea. Vinted start een onderzoek maar ja maar zien wat daaruit komt. Maar vraag me af, de koper zal haar geld wel terugkrijgen. Maar wat gaat er dan met mij gebeuren? Is dat helaas pindakaas, spul weg en geld weg? Ik heb dit nooit bij de hand gehad..
Dit heb ik 1x gehad, pakketje kwam toen gewoon aan. 20 minuten nadat de zender het pakketje had verstuurd werd hij geleverd bij mij volgens de track en trace. (ik woon 2000km verderop ) Vinted gecontacteerd , en het transportbedrijf. Die zeiden dat het pakketje gewoon onderweg was en dat er een fout was gemaakt bij de pickup. Na een paar dagen stuurde ze mij een melding dat hij was geleverd maar ik kreeg geen bevestigscode. Deze werd toen via e-mail (of telefonisch, weet ik niet meer) gegeven. toevoeging : ik vond het wel apart dat ik kon bepalen of ik het pakketje had opgehaald of niet. Omdat er dus geen automatisch melding van ontvangst meer werd gedaan door de fout. In theorie had ik ervoor kunnen kiezen om het pakketje als verloren op te geven terwijl ik hem wel had opgehaald. Dan zou ik mijn geld terugkrijgen èn ik zou dan mijn item hebben. Geen idee wat er voor de verzender zou gebeuren.
Ja Vinted gaf aan binnen 48 uur bericht te geven maar ik heb nog niks gehoord. Ik kan wel aangeven dat de koper haar geld terug krijgt, met een knop, maar dat ga ik niet doen. Gaat wel om een bedragje. Zou ervan balen als ik dat dan misloop.
ja niet doen hoor, eerst Vinted laten onderzoeken. Je kan gewoon weer een berichtje sturen naar Vinted. Mijn ervaring is dat ze snel reageren.
Zouden jullie een berichtje sturen met de vraag wanneer iemand van plan is te gaan verzenden? Ik wacht nu al 4 dagen maar heb het vermoeden dat ze het niet gaat versturen. Ze reageert ook niet op mijn eerdere gestuurde berichten.
Oké, dan ga ik haar toch even berichten.. was zo blij met mijn aankoop en was echt perfect voor de komende vakantie. Mijn onderbuikgevoel zegt dat ze het niet gaat versturen
Zoiets zet ik dan vaak ook in mijn berichtje , beetje extra druk zodat ze het toch gaan versturen ☺️. Iets van ‘ik/mijn kids kijken er enorm naar uit!’ Meestal krijg je dan wel een reactie of wordt het snel verstuurd.
Hem gister een berichtje gestuurd en helaas nog geen reactie. Baal er echt van want was al zo lang opzoek naar zo’n kleur tas.. nu red ik het niet meer voor de vakantie ben ik bang.
Bekijk bijlage 761089 Het gaat om deze Ik heb net een andere (niet via Vinted) tas besteld. Wilde zo graag zo’n kleurtje mee deze vakantie en ‘liep’ tegen een andere aan. Ook blij mee maar dit was een leuke deal geweest.
Ik heb ook weer wat.. Een (dure) winterjas voor de oudste gekocht via Vinted.. communicatie liep al niet heel vlotjes.. Gevraagd of ze snel kon versturen. 23-11 gekocht, ze zegt ook dat ze 23-11 verstuurd heeft, maar t&t wordt niet bijgewerkt (wacht totdat de koper verstuurt). Ze stuurt een foto van een verzendbewijs, maar daar staat een hele andere code op.. Ik kan aanklikken om de bestelling af te breken. Zouden jullie dat doen?
oh wat lastig dit.. krijg je je geld meteen terug als je de bestelling afbreekt? Raar dat de verkoper zegt dat de jas is verzonden maar geen geldige code heeft. Via homerr verstuurd? Dat kan soms nog wel eens even duren voordat het verwerkt is.