... Van die achterlijke ****** bij de Jumbo. Elke keer moet ik de bezorger (elke keer een andere) vertellen dat ze de verkeerde boodschappen uitleveren en moeten we in de vrachtwagen op zoek naar de juiste kratten en tassen, staat de bezorger weer te vloeken op het distributiecentrum dat verkeerd stickert etc. Net toen de bezorger kwam was ik aan het voeden dus vriend nam de boodschappen aan. Weer een verkeerde tas er bij. Ik mis grotendeels mijn groenten en fruit en zit opgescheept met veel te veel zuivel en vlees (fijn voor een vegetariër). Grom! Okay, website zegt bel 0800... ze bezorgen tot 22:00 maar zijn bereikbaar tot 20:00. Super! Dan morgen maar een extra ronde supermarkt, wat ik wilde voorkomen ivm baby, keizersnede en niet zwaar tillen ivm de wond. Pissige app gestuurd naar de klantenservice. Elke week mis ik producten of heb ik de verkeerde dingen. 31/12 kon ik nog net de bezorger in de kraag vatten met een tas vol diepvrieszalm die niet voor mij was, en omgeruild voor mijn twee zakjes frites... Slechte ruil haha maar verdorie je zal maar zalm op het menu hebben voor de hele familie! Die keer daarvoor 2 12-packs cola besteld en kreeg 2 losse flesjes. Duurkoop! Ik ben het zo beu met de Jumbo onderhand.
Ah? Hebben wij goede ervaringen mee. En de plus bezorgd bij onze buren. Sommige lokale supermarkten bezorgen ook. En voor morgen kan je misschien iemand vragen wat mee te nemen? Of op zijn minst het voor je te tillen. Toen ik zwanger was heeft mijn buurman regelmatig de boodschappen voor me binnen gezet.
Komt wel goed. Ik ga met de kinderwagen naar binnen dus dan rollen we zo door de supermarkt heen. Het meeste is er wel deze keer en er past genoeg onder de wagen. Groente en fruit is gelukkig niet zo zwaar. Hoef geen tassen met zuivel naar binnen te sjouwen
Vorige week stond de bezorger al flink te vloeken over "die imbecielen bij het distributiecentrum" omdat zijn hele wagen verkeerd gestickerd was en hij bij elke klant uit moest zoeken wat ze hadden besteld en in welke bak of zak of krat het zat. Kan me de frustratie van de bezorgers ook goed voorstellen. Ik ga volgende week bij een andere supermarkt bestellen om te kijken hoe het daar gaat. De supermarkt uit het dorp bezorgt in smerige kratjes met resten bladeren van groente etc. En dan krijg je ook nog verlepte groente. daar één keer besteld en nooit weer. En anders maar weer de duurdere bio boodschappen. Doe ik vanwege de prijzen niet meer maar dat was altijd perfect.
Wat stom , ik bestel al jaren bij AH en nog nooit iets gekregen wat ik niet had besteld of dingen niet gekregen. Wel vaker dat dingen niet leverbaar zijn maar daar krijg ik in de ochtend dan al een mail over (boodschappen komen in de avond) dus daar kan ik dan rekening mee houden.
Dat gebeurt bij Jumbo dus ook elke keer, veel dingen niet leverbaar. De "2 voor €4" aanbiedingen maar voor de helft ontvangen en dan wel voor het ene product de volle prijs moeten betalen. Ah bezorgt hier wel maar via een omweg. Dan bestel je afhaalboodschappen en via een eigen website moet je dat bestelnummer weer invoeren en dan bezorgen ze buiten het officiële bezorggebied. Mij te veel moeite Coop ga ik nu proberen. Die zit op twee locaties ongeveer 15/20 minuten hier vandaan. Beiden kan ik kiezen op de site om van te bestellen. Maar ik rijd er ook 4xpd langs wanneer ik de kinderen naar school breng of ophaal dus eigenlijk stop ik dan liever daar even om zelf boodschappen te doen na alle rottige ervaringen met bezorgen.
Wij hebben ook zelden problemen met de Appie. Af en toe een foutje. Nouja... kan gebeuren. Geen compleet andere boodschappen. Gaat echt iets fout daar bij de jumbo.
Wij hadden ook zo'n gezeur met jumbo. Maar die halve aanbiedingen deed ik gewoon indienen hoor. Ik ga niet volle pond betalen omdat zij het niet meer hebben Dan kreeg ik het hele product gratis. Irritante was ook dat als er iets niet was zij het gingen vervangen. Had een keer zo'n maaltijdsalade en die vervingen ze voor een ander die was echt heel vies en 1x hadden ze rijst gedaan wat duurder was maar veel minder maar dan betaalde je wel voor die duurdere!
Dat doen ze nu niet meer vanwege te veel klachten. Had ook eens tauge voordeel verpakking en kreeg 2 kleine, wel een stuk duurder inderdaad. Als je iets vervangt, reken dan het oorspronkelijke bedrag af! Als er dingen missen uit de aanbieding haalt de bezorger meteen alle producten van de rekening dus dat is wel goed geregeld hier. Had eens 50% korting op kaas en had 2 blokken besteld, één geleverd. Kreeg de ander ook gratis (toch €9!) De lokale supermarkt verving hier de allesreiniger doekjes (groot pak) door een 3x zo duur dun pakje badkamer doekjes waar ik niks aan had omdat ik die niet mag gebruiken op natuursteen. Ben ik mee terug gegaan naar de winkel en heb meteen de kratjes ingeleverd want zou er toch niet weer bestellen.
Wij hebben ook een tijdje bij de jumbo besteld, ging ook erg vaak mis. Bij Picnic ging het ook regelmatig mis, maar geen hele kratten/tasjes en het werd altijd netjes opgelost!
Oh ja. Wij zijn sinds we verhuisd zijn heel dichtbij een appie komen wonen dus we doen daar nu altijd boodschappen. Ben blij dat ik daar vanaf ben soms zei de bezorger het wel en of ik dat product dan wel of niet wilde maar de meeste gaven het gewoon en met uitpakken zie je dan dat er iets niet klopt.
Van de psycholoog op de dienst fertiliteit in het ziekenhuis. Na 4biochemische zwangerschappen zit ik er wat doorheen. De arts gaf als advies om eens bij de psycholoog te gaan. Is de eerste zin dat ze zegt: ik merk dat je vaak onnodig bent langsgekomen tijdens uw zwangerschap dat uw angst ongegrond was. Ja tuurlijk als je 7jaar in een traject zit, dat je op 29weken wordt opgenomen met risico op zwangerschapsvergiftiging, een spuit krijgt met longrijping want risico op vroeggeboorte, nadien 2-3 keer per week moet langsgaan voor een ctg-urine-bloedafname-dopplerecho uiteindelijke bevalling van een kind kleiner dan P3. Dan denk ik dat de afspraken wel gegrond waren. Heb er zelf geen woorden aan vuil gemaakt. Recht-gezet en weggegaan. Heb andere dingen te doen dan dit aan te horen.
Mag je weigeren aan de deur. Maar die bezorgers hebben helemaal geen tijd om te wachten tot ik het heb nagekeken Gelukkig gaat hey bij ons (Plus) wel vaak gewoon goed of ze bellen al vanuit de winkel tijdens klaar maken met "X is op, wil je dan niks of Y of Z?"
Uit jouw verhalen begrijp ik echt wel dat je moeder een lastig type is om mee om te gaan. En het is ook prima dat jij jouw mening hebt en niet in al haar eisen mee wilt gaan, echter; wat mij opvalt is dat je je moeder op zp vaak voor schut zet. Oa door haar hyacint te noemen, maar door veel meer. ik zou het zelf echt heel erg vinden mocht mijn dochter dit later allemaal over mij zeggen op een openbaar forum. Ik denk dat jij dit ook niet leuk zou vinden als jouw kind zo over je praat later. Misschien iets om toch eens over na te denken voor je allerlei “ lachwekkende “ verhalen plaatst?
Nou ja zeg! Of het terecht is of niet nog daargelaten, dit zeg je toch uberhaupt niet als psycholoog???