Dat is ook onhandig. Wij plannen juist langer bestaande klachten vooruit in of we moeten gezegend zijn met op die dag een overload aan artsen en daardoor plekjes op het spreekuur want dan vul ik die net zo lief op. Ze zullen er wel een reden voor hebben lijkt mij.
11:30 is echt spoed. Maar meestal dan labuitslag of herhaalrecept oid. Als ik twijfel bel ik vaak rond 9u zodat ze meer tijd hebben voor overleg
Nou.. nee. Ik zou mijn kind dus echt niet bij iemand op een opvang willen hebben die zo over een vijfjarige praat. Dat het intens gemeen is bijvoorbeeld. Ik mag toch hopen dat iemand die professioneel gezien met jonge kinderen omgaat zelf wel weet dat een kind van die leeftijd gewoon niet “ intens gemeen” is. En ook dat ze wilde dat ze die vader in het water had gegooid. Ik begrijp dat het uit boosheid gezegd wordt en die boosheid begrijp ik. maar die uitspraken….. niet mijn stijl en daar vind ik iets van, dus ja: ik zou mijn kind dan van de opvang halen omdat ik mijn kind niet bij iemand die op deze manier praat zou willen brengen. en dat mag jij overdreven vinden
Wij hebben dat een keer met onze auto’s gedaan, omdat mij dat echt ideaal leek. Helaas waren wij bij deze man echt teleurgesteld over het resultaat. Dat zat hem met name in hoe hij de leren bekleding had behandeld. Dat zou na een paar uur droog moeten zijn. Maar ik heb nog dagen mrt dekens over mijn stoelen gereden omdat het nog steeds afgaf, schaamde me dood voor mijn bijrijders. Nu een jaar later zitten er op sommige plekken nog steeds glanzende vlekken. Geen idee waar hij dit toen mee behandeld heeft, maar hij hoeft nooit meer langs te komen. In welke omgeving werkt jou goede vriend?
Bij onze praktijk ook. Echt heel erg irritant. Soms bellen ze na 10 min al en soms pas na een aantal uur.
Hier kan je de hele dag bellen, alleen smorgens hebben ze tijden met pauze en overleg, dan kan je even niet bellen. Smiddags is er een half uur telefonisch spreekuur met de dienstdoende huisarts, dus dan kan je die gewoon zelf spreken. Echt ideaal. Heb ook nog nooit meegemaakt dat ik niet dezelfde dag nog terecht kon als ik dat wilde. En zeker met mn kinderen niet. Als ik half 5 nog belde, kon ik om tien voor 5 nog terecht. Zeker de afgelopen periode ook weer beseft dat we echt een fijne praktijk hebben, die meedenken.
Wat handig zeg! Hier zijn ze pas verhuisd en samengevoegd met anderen praktijken dit is echt geen verbetering geweest helaas.
Ik had een tijd terug een abonnement op de Linda genomen, er zat een leuke tas bij. Die tas had ik snel binnen gekregen maar de Linda niet, dus toch na een tijd eens contact opgenomen. Er stond iets niet goed in het systeem maar ze zouden de ontbrekende nummers (2) nasturen. Die inderdaad gehad, het derde nummer ook, en daarna weer niks. Weer contact opgenomen en het werd in orde gemaakt. Nr 4 en 5 vielen vrijwel gelijk op de mat, en nu heb ik de afgelopen keer 2x nr6 gehad en vandaag 2x nr7. Tussendoor had ik nog eens een keer een mail gekregen waarin zou blijken dat ik nog een abo had afgesloten (maar zonder kosten), ik heb daarna contact opgenomen dat ik het idee had dat het nog steeds niet helemaal goed ging, maar volgende de werknemer klopte alles. Heb vandaag nog maar eens een keer een mailtje gestuurd, elke maand 2x de Linda ontvangen hoeft nou ook weer niet.