Nee ik vind je niet ongeduldig. Ik vind het ook geen gekke vraag vanuit jou wanneer je het kan verwachten. Apart dat ze niet even reageert. Misschien er er iets gebeurd?
Tja, geen idee zou kunnen natuurlijk. Zie nu wel dat ze nog maar twee artikelen had staan en de meeste reviews al van een tijd geleden, dus niet zo actief meer qua verkoop blijkbaar. Ik hoop maar dat ik toch nog snel wat hoor.
Soms vergeten mensen inderdaad dat ze een account hebben en nog gewoon dingen verkopen. Als je dan een mailtje krijgt met 'je hebt een item verkocht' dan kan ik me voorstellen dat je dat mailtje ook snel vergeet als je al lang niets verkocht hebt. Echter geeft Vinted wel goede herinneringen vind ik, en daarnaast heb je zelf nog een berichtje gestuurd. Genoeg momenten om wel even actie te ondernemen zou ik zeggen. Hier ook laatst iemand die het echt pas na 5 werkdagen verstuurde. Inclusief weekend dus. Heeft 7 dagen geduurd uiteindelijk voordat het weg ging. Maar het is hun goed recht dus heb wel een vriendelijke herinnering gestuurd maar er geen probleem van gemaakt.
Precies, je krijgt mailtjes van alles. Kleine moeite dan toch om even iets te laten weten lijkt me. Geen probleem als het versturen langer duurt, als je het maar even doorgeeft. Maar goed, ben zelf nogal van de snelle communicatie. Anderen natuurlijk niet altijd.
Dat laatste is heel herkenbaar. Ik loop er ook regelmatig tegenaan dat sommige mensen (los van Vinted ) niet of niet goed communiceren hoe moeilijk kan het zijn he? Hopelijk ontvang je het überhaupt!
Ik hoop het ook! Begin met bijna af te vragen of ze het überhaupt nog heeft! Gaat om speelgoed van hatchimals, misschien inmiddels al verkocht op de vrijmarkt ofzo
Grote opruiming van positiekleding en (vooral meisjes) zomerkleding. Morgen komt de rest van de zomerkleding er nog bij, vooral kleine maatjes. Mocht je wat leuks zien en een bundel willen, stuur dan even een berichtje dat je via hier komt, dan pas ik de prijs nog wat aan. https://www.vinted.nl/member/42736987
Ze was afgelopen week een paar keer online. Gisteren is het termijn van versturen afgelopen en kreeg ze automatisch een negatieve review. Deze heb ik zelf nog aangepast met wat tekst erbij. Dat ze niet reageerde maar wel op Vinted was geweest. Dat mn dochter erg verdrietig was. Prompt paar uur later bericht dat er wat heftigs was prive. Dat ze de meldingen wel gehad had en daardoor online kwam maar meteen weer erg klikte. Tja, heel naar natuurlijk. Maar één regeltje typen en dan was ik op de hoogte geweest en hadden we misschien wel wat kunnen regelen met uitgestelde levertermijn ofzo.
Ik heb nog maar kort de Vinted app. Maar als ik nu wat wil zoeken krijg ik steeds een foutmelding? Is er een storing, of ben ik de enige?
Zal het eens proberen. Had ook even mijn telefoon opnieuw opgestart zodat hij appstore optimaliseert maar zonder resultaat.
Ik vind het de laatste tijd vaker tegenvallen wat ik koop. Korte broeken die als nieuw zouden zijn hebben slijtage plekken, iets was na 9 dagen nog niet verstuurd en heb ik dus zelf maar geannuleerd zodat ik het bij iemand anders kon kopen (en dan krijg ik een automatische negatieve review..), schoenen waar iets kapot is, gaatje in T-shirt, kapotte jas op meerdere plekken, enz. Terwijl alles heel goed zou zijn... Terugsturen is niet handig, is vaak niet de moeite omdat je dan zelf de verzendkosten moet betalen. Waarom kijken mensen niet eerst even goed hoe het eruit ziet en zetten alles eerlijk in de advertentie...
Ik kijk daarom altijd bij de reviews. Zelfs al hebben verkopers 5 sterren. Soms geven mensen 5 sterren terwijl er toch gebreken zijn, bijv. Of de sterren zijn 3 jaar geleden voor het laatst gegeven of zo. Ik kijk ook altijd bij een verkoper als er 4 of minder sterren zijn trouwens. Soms is het verklaarbaar waarom een verkoper 'onterecht terecht' minder sterren heeft. Bijv maanden terug een tijd afwezig geweest, stommer koper gehad, enz.