Via onze reisaanbieder kregen we vandaag te horen dat we een andere accommodatie krijgen omdat bij de aanbieder van onze accommodatie de accomodaties ge-recategoriseerd worden. Ik vind het eerlijk gezegd heel bizar dat we dit 6 weken voor vertrek horen terwijl we in december al geboekt hebben. Zoiets doe je toch niet in het hoogseizoen.? De andere accommodatie is ouder en minder luxe. Maar wat we vooral niet fijn vinden is dat we deze juist niet wilden omdat ze heel dicht op elkaar staan... Ook de korting die we krijgen is echt een lachertje omdat deze veel goedkoper waren dan ze nu doen voorkomen maar dat kunnen we natuurlijk niet meer aantonen Ik ga morgen uiteraard contact opnemen maar ik verwacht dat we er niets mee kunnen. Iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Zal afhangen van wat hierover in de voorwaarden staat van je boeking. Dus die zou ik er even op nakijken. Wel heel zuur.
We hebben destijds vooral naar de reviews vd camping zelf gekeken die zijn heel goed. Allcamps daarintegen is drama en wat wij nu horen komt dus veel vaker voor en soms zelfs paar dagen voor vertrek..
Nou indd dit bij allcamps nu al 3e keer dat ik dit hoor. Slecht hoor. Vriendin van mij had t dag vt voren. Camping in Parijs met de meivakantie. Allcamps belde dus dag vt voren dat het overboekt was. De camping die ze dus daarna hadden gekozen kon niet op de datum volgens allcamps. Vriendin heeft toen zelf contact opgenomen met die camping en kon wel... Heb je maar 1 keus nu of meerdere?
We hebben maar 1 andere optie maar ik moet nog contact met ze opnemen. Ik schrik inderdaad van de verhalen over annuleren dag voor vertrek etc. In die zin moeten we blijkbaar nog blij zijn dat we een andere accommodatie krijgen. Maar ik ben dus alsnog bang dat er vlak voor vertrek iets geannuleerd wordt of dat we aankomen en er bv helemaal geen accommodatie beschikbaar is. Staan we daar straks met 3 kinderen.
Allcamps krijgt een aantal huisjes om te verhuren Lang niet alle van de camping. Dus allcamps kan vol zitten en de camping zelf niet. Zij verhuren vast zelf ook
Wij zitten toevallig nu in een stacaravan van Allcamps. Die is ook al omgeboekt paar maanden geleden. Maar ik had 1 gereserveerd met tv, dus niet geaccepteerd. Andere gekregen. Komen we aan, geen tv. Dus daar ga ik als we terug zijn maar werk van maken. Maar als ik dat zo eens lees, ben ik benieuwd of we geld terug krijgen...
Hier vakantie geboekt via Allcamps maar de accomodatie is van Eurocamp/homeair. Die zijn blijkbaar samen gegaan en daar is iets niet goed gegaan. Ze kon geen directe cijfers geven maar grofweg waren er vd 1000 accomodaties (dus ook op andere campings) maar 500 plekken beschikbaar. Ze kon niet precies vertellen wat er fout is gegaan maar lijkt me gewoon overboeking. We mogen blijkbaar dus nog van geluk spreken dat we een andere accommodatie hebben want veel zijn ook geannuleerd. Ik vroeg hoe dat dan in zn werk ging, wie bepaalt wie nog op vakantie kan etc. Dat gaat dan op basis van boekingsdatum zei ze. We moeten nu een mail sturen dat we het er niet mee eens zijn. Maar ik verwacht dat daar weinig uit komt. Ik ben vooral bang dat onze vakantie een paar dagen voor vertrek ineens alsnog geannuleerd wordt want dat lees ik ook in de reviews. Volgende keer dus maar rechtstreeks boeken via de camping.
O ja, hier zitten we idd in Homair/Eurocamps. Hopelijk komt het goed bij jullie! Echt balen zo en jammer van de voorpret.
Of boeken via eurocamp of roan. Die zijn wel goed. Al paar keer geweest met beide. En als je toch in een caravan van hun komt
Ik heb het gevoel dat ze expres meerdere laten boeken en daarna mailen dat ze overboekt zijn. Ik vind dit allemaal wel heel toevallig. Want als ik begrijp kan je dus niet annuleren? Dus ze hebben sowieso hun geld Kijk maar eens naar de Google reviews
De fout zit juist bij Eurocamp zoals ik het begreep, die is samen gegaan met Homeair en daar zijn dingen niet goed gegaan. Allcamps komt daarop weer met een compensatie.
Mijn gevoel zegt hetzelfde hoor, alles om maar zoveel mogelijk plekken vol te krijgen. Ik weet niet of we ook mogen annuleren trouwens maar zie maar eens wat anders te vinden op zo'n korte termijn. We hadden deze camping echt heel zorgvuldig uitgezocht. In de omgeving waar we wilden, niet te groot etc.
Als je wil, mag je onze vakantie voor een klein bedrag overnemen in Frankrijk (10 t/m 18 aug). PM me maar voor meer info
Ik betwijfel of dit waar is. Eurocamp is een hele goede organisatie en ws verschuilen ze zich hier achter zodat hun niet als de boosdoener worden gezien. Als ik de reviews op Google lees weet ik genoeg. Dit bedrijf is niet fair. T kan een keer gebeuren maar echt niet zovaak. Maar hier hebben jullie niets aan. T is ontzettend zuur en jullie voorpret is verdwenen, ik hoop dat jullie straks nog kunnen genieten iig
Lief aangeboden maar we zitten echt vast aan onze vakantiedagen ivm werk. We hebben inmiddels een betere compensatie gekregen. Helaas geen andere accommodatie dat was niet mogelijk. Nu maar hopen dat het hierbij blijft...