Dat vind ik zelf ook veel praktischer. Ook omdat veel familie van verder weg moet komen, moeten werken. Wij moeten werken. T is jammer dat ze er op de dag zelf geen appje of belletje aan besteden. Maar als ze op de dag dat je het vierde er wel waren zou ik er verder niet echt een punt van maken denk ik. Of zelf naar hun bellen. Gewoon kletspraatje houden En dan subtiel laten vallen dat je de verjaardag aan het vieren bent. En als het kwartje dan niet valt gewoon zeggen dat je de telefoon wel even aan zoon geeft zodat ze hem zelf kunnen feliciteren.
Was net bij de nefroloog en nu moeten we onze kinderwens misschien toch weer uitstellen met enkele maanden Morgen hebben we intake om normaal met IVF/icsi te starten maar geen idee dus wanneer we nu effectief gaan mogen starten... Waarschijnlijk eerst weer genetische onderzoeken maar die duren altijd mega lang. Arggg ik haat die onzekerheid
Toevallig heb ik haar zondag een app gestuurd waar ik gevraagd heb om alvast een deel van de betaling zoals we afgesproken hadden. Maar met een open tikkie en tot het einde van de maand geldig. Toen kreeg ik heel bot terug dat ik het voor het einde van de maand heb en dat ze die tijd ook nodig heeft. Ik vermoed dat ze niet van plan is het te gaan betalen maar we wachten af.
@Vero0504, hier nog zo aan. Is aan verschillende studies begonnen, alles een dikke voldoende. Maar zegt toch stuur maar een certificaat ipv examen. Heb verschrikkelijke faalangst. Daardoor nooit gestudeerd of diploma's gehaald. Kan alleen zeggen Oh boekhouden, gevolgd, basis doktersassistente, certificaat etc. Hoop dat je vrees en gevoel weg ebben en je met een dikke voldoende slaagt. @artie, dikke knuffel!!
Man kent me "als je t niet haalt betaal ik je volgende examen, je kan dit makkelijk!" Als tegenactie: als ik het in 1x haal neem ik hem mee uit eten. Dat helpt wel tegen de ergste vooraf zenuwen. "Game On!!!"
Op de een of andere manier weet ik de hoepels van mn werk wel weer te vinden in de praktijk. Zit ik eerst op de website voor mn studie, kom daar tegen een probleem druk op de link: "meld hier probleem" kom bij klantenservice link: "meld hier probleem" komt aan bij jawel "klantenservice"...hij linkt op zn eigen pagina terug en daar kan je geen probleem melden...Met wat omwegen heb ik een en ander nu in werking kunnen zetten. Volgende pagina (wilde een abbo voor G afsluiten voor dr verjaardag): cookies die niet te accepteren waren op een mobiele pagina want hij scrollt niet naar beneden...Is wel een pagina die voor mobiel gebouwd is, maar de cookies dan kennelijk weer niet...probeer hem maar gemeld te krijgen! (Ik stuur dan wel de hele casus zoals ik hem ook binnen wil krijgen, niet alleen "hij doet t nieeee") uiteindelijk met omwegen ook gemeld. Vandaag weer, andere website (totaal ander, nu wel nederlands, bedrijf): meldt klacht hier (link) komt uit bij klantenservice pagina...op heel die pagina geen enkele mogelijkheid om een klacht aan te maken ... Gelukkig dan nog een chat optie "je kan alleen nog maar bellen, we hebben geen webformulier meer". Ah...nou ga ik niet WEER een kwartier in de wacht staan voor een JULLIE probleem. Nou is MIJN "probleem" wel opgelost, maar in jullie bedrijfsproces zit nog wel een giga manko (echt echt niet goed)...DAAROM wil ik een klacht aanmaken (ook op verzoek van jullie eigen support), zodat je dat kan oppakken en toekomstige gevallen kan voorkomen. Die chat ging van medewerker in mojo "oh hebben we weer zo'n klaaaaaaaag klaaaaag klant" naar "oooooh sh...t!" Intern fraudeonderzoek is opgestart (jup that ugly!)...En heb niet hoeven bellen . Volgende week, als ik nog niets gehoord heb, ga ik weer aan de deur rammelen (zo'n kreng ben ik dan ook weer). Ik hou van testen...Ookal zijn het mijn producten/projecten niet.
Hehehe. Geweldig dit. Ik krijg in dat soort gevallen ook steevast de neiging een profi- rapport op te stellen. Vandaag weer lekker bezig geweest met m'n projectje. Afgelopen dagen vooral organisatorisch geneuzel. Vanmiddag fijn met collega kunnen sparren en flink opgeschoten Die collega is net jij trouwens Helemaal blij worden van testen en coderen en de diepte in duiken
Hahaha ja ik wordt er echt blij van. Ookal is het niet MIJN ding, heb ik 0 belang erbij behalve dat ik een product graag net dat beetje beter zie (wat voor alle bezoekers fijner is). Alles een beetje beter achter laten (of in elk geval geinformeerder) als dat je het aantreft. Testen bouwen en de boel afdekken, heerlijk. Kan nu voor een migratie een heel ding gaan bouwen (strategie, plan, testen zelf etc). Met de opdracht "coole woorden te gebruiken" (echt sales...) nou ik zal de index van ISTQB eens raadplegen Al heb ik nu met Azure Load Test een kreng met een verlopende bearertoken (2oath). Heb maar een developer lief aangekeken. Ding moet gewoon nieuw token ophalen en daarmee zn loadtest uitvoeren. Meest frustrerende "het moet kunnen!" Krijgt de developer het niet voor elkaar (functioneel of geen tijd nog gehad) dan puzzel ik na mn examen wel weer verder. Mot nog ff mn focus op andere dingen houden. Maar oooooh mn handen jeuken. Tester is geen werk, dat is het plezier van een hobby en erbij betaald krijgen. Plaatsvervangen jalours dat jij lekker kan bouwen (ik heb nog even andere bezigheden die hogere urgentie hebben). Maar ik gun jou net zo goed de lol uiteraard
Yes! Ik heb vandaag concert tickets weten te scoren voor OneRepublic. Concert is pas oktober volgend jaar.... lekker lang voorpret.