Vanmorgen naar Vinted Go punt gefietst om pakketje weg te brengen. Kom ik thuis. Krijg ik een melding dat er nog wat verkocht is. Kan ik zo nog een keer fietsen. Begint lekker te lopen nu Kinderboeken vooral.
Ik had het ook! Super irritant. Aan de andere kant van de stad. Zou echt iets van 10 km omfietsen zijn. Terwijl er bij mij binnen 900 m 8 Vinted Go punten zijn. Je kan me niet wijs maken dat die allemaal vol of dicht waren ... Heb dat aan de verkoper laten weten en die was not amused want zij moest ook 3 km rijden om het weg te brengen. No my problem, Truus!
Waarschijnlijk had die het op prijs gesteld dat ze het wel op zou gaan halen. Nu krijgt ze het pakketje rerour, terwijl ze zelf moeite had gedaan om het weg te brengen. Maar dat is natuurlijk niet jouw probleem dat zij daar extra moeite voor heeft gedaan.
Dat begrijp ik. Wat ik niet begrijp is de boze reactie van @Kundera op de verkoper. Die heeft, zoals jij ook zegt, moeite gestoken in het verpakken en opsturen. Dan is het dus logisch dat hij/zij het vervelend vind wanneer de koper het niet wil ophalen.
Wat is onvriendelijk van mij? Dat ik het pakket niet zo ver op kan halen? En dat ik dat aan haar had uitgelegd? Had ik haar dan moeten ghosten? Ik vond het idd niet tof dat zij mij daarna raar noemde omdat ik het pakketje daar niet kon gaan halen. En dat ze ging zeggen dat 5 km helemaal niet zo ver is want waar zij woont is het 3 km verderop.
Nou, dat vind ik ook weer een aanname van jou dat ik het op wil halen. Ik moet daarvoor 10 km omfietsen en vrij van werk nemen. Pakketpunt is open tussen 11 en 18 uur, ik werk in een andere stad tot 17.30 en moet daarna een uur in de OV. Drie weekenden achter elkaar ben ik er niet dus dan kan ik ook niet gaan. Dus tja ... heeft weinig met willen te maken.
"No my problemTruus" vind ik best boos overkomen. En 5 km vind ik niet ver. Mijn dichtstbijzijnde is 5,5. Fiets ik bijna dagelijks heen dus. Zo ingewikkeld is dat toch niet? Als he dan geïrriteerd wil reageren, doe dat dan richting de bezorgdienst die naar het verkeerde punt bezorgd.
Volgens mij heeft ze dat niet tegen de verkoper gezegd, maar zegt ze dat hier om dr frustratie te uiten. Prima toch? Ik haal het ook niet op als het ver bezorgd is hoor. Kost me echt te veel moeite en soms is t gewoon nier haalbaar.
Als het jezelf meer kost dan doe ik dat ook niet. Maar het is natuurlijk niet de fout van de verkoper dat het elders is bezorgd
Ik vind het vrij respectloos. Als het je echt niet lukt, kan gebeuren. Maar de ander doet moeite voor jou. Voor een habbekrats. En dan laat je die gewoon zitten omdat je geen zin hebt in fietsen.
Ik heb het ook wel is gehad dat het een dorp verder geleverd werd. Vond dat echt heel vervelend, maar wel opgehaald. Ik vind het ook niet grappig als mensen het pakketje, wat ik verstuur niet ophalen zodat ik het terug krijg. Gelukkig nog maar 1 keer gehad. @ts wat is het nou 5 of 10 km? Ik vind het wel netjes van je om het te laten weten aan de verkoopster. Maar ik snap ook dat zij er niet blij mee is dat ze het dan weer terug krijgt. Van mij mag vinted hier ook wat mee gaan doen. Wel lekker makkelijk zo; als je geen zin heb haal je het gewoon niet op .
Dit dus. Er zijn grenzen natuurlijk. Maar ik begrijp ook niet goed hoe de pakketdienst het gewoon bij het verkeerde punt mag afleveren. Daar zou ik dan wel weer een klacht neerleggen. Ik hen momenteel 7 pakketjes onderweg, dus hoop wel dat die ook opgehaald worden. Tot nu toe steeds prima verlopen gelukkig. De laatste twee heb ik 28 km voor omgefietst om weg te brengen omdat dat de dichtstbijzijnde was die in het weekend open was. Dan combineer ik dat met een training Maar goed. Snap ook wel dat niet iedereen fietsen als hobby heeft
Ik zag vandaag bij verschillende artikelen dat verzenden 37% korting had. Maar was dus niet bij alles. Iemand een idee wat wel en wat niet? Waar het aan ligt?