Heb ik weer: iets besteld wat we echt nodig hebben (dus niet: ik zoek een zwart shirtje en ik gooi ook nog een hele hoop andere dingen in m’n bundel ). Meteen betaald en binnen 2 uur was het op de bus gedaan (had er een berichtje achteraan gedaan ivm. de noodzaak). Nu is de uiterste leverdatum inmiddels al met een week verstreken en het wordt steeds maar opgeschoven en opgeschoven… Contact met Vinted opnemen kan ik nog niet, want in de kleine lettertjes staat dat het tot 25 werkdagen (!) kan duren alvorens een pakket geleverd wordt en alvorens ze wat kunnen doen… De datum waarop we het nodig hebben nadert rap en het ziet er naar uit dat het niet op tijd binnen gaat zijn. Maar heb dus helaas geen poot om op te staan en als het artikel te laat binnen komt heb ik er ook geen ruk meer aan
Dat is balen.. In zo’n situatie zou ik dan toch het pakketje niet ophalen als het veel te laat binnenkomt. Zou dat dan wel netjes communiceren met de verkoper. Als het na die 25 dagen nog niet binnen is krijg je als goed is sowieso je geld terug.
Wat irritant. Komt het van ver? Normaal zou ik verwachten dat een pakketje hooguit enkele dagen onderweg is. Hoop voor je dat het nog op tijd komt.
Dan sturen ze het zeker weer retour afzender? Vind dat wel rot voor de verkoper dan. Die is echt heel vriendelijk en heeft ook met me mee proberen te denken. Maar ja, nog even en ik heb er zelf ook niks meer aan nee…
Nee helemaal niet. Gewoon uit NL (waar we zelf ook in wonen). Had wel gezien dat het met “de langzaamste” koeriersdienst komt, maar dan nog had het nu al lang en breed binnen moeten zijn… Enkele uren nadat het pakketje is afgegeven bij de pakketwinkel is het opgehaald door de chauffeur en die heeft het nu nog steeds…..
Geen idee waar het om gaat, maar kan je het niet gewoon weer doorverkopen? En heel eerlijk; als ik iets écht nodig heb voor een bepaalde datum of wat, bestel ik het of heel erg optijd of gewoon online en niet via Vinted. Daar al te vaak meegemaakt dat het opeens heel lang duurt of kwijt raakt en dus helemaal niet geleverd wordt. Ik zou dus verder kijken nu en niet afwachten als het heel belangrijk is.
Ik heb dat nu ook, ben alleen de koper. Er staat dat ik een probleem kan melden voor 28 mei. Dat krijg ik normaal als ik hem ontvangen heb.
Super irritant. Het gaat 20 keer goed, en dan zul je net zien als je het echt nodig hebt Bij mij ook een keer iets gekocht en kwijtgeraakt. Duurde inderdaad 25 werkdagen voor ik iets kon/mocht doen. En toen moest ik er alsnog met een mail aan Vinted achteraan, want ik kreeg geen automatische melding of zo dat ik nu het probleem eindelijk kon melden. Verkoopster moest toen ook nog bewijs sturen en pas daarna kregen zij en ik dan wel ons geld terug. Maar heeft in totaal zo'n anderhalve maand geduurd. Maar: ik had het laatst nog een keer en toen was het ineens een dag later alsnog geleverd. Hoop het voor jou ook!
Klein Vinted-ergernisje: ik heb net m'n eerste 4 sterren review na meer dan 50 enkel 5 sterren reviews. Als uitleg alleen 'top'. Geef dan gewoon 5 sterren zoals gebruikelijk of geef even aan wat er dan helaas een beetje tegenviel
Je zou nog even bij het pakketpunt kunnen vragen of het pakket er al is. Heb ik ook al eens gehad dat het echt lang duurde, kwam voor een ander pakketje en bleek de ander er al dagen te liggen zonder melding gekregen te hebben.
Had ik op MP ook eens. Bij een of andere eikel die ik nog gematst had met de prijs en het meteen verstuurd had.
Het was een foutje, ze had te snel getikt. Had toch maar even gevraagd of/wat er mis gegaan was en toen bleek dus dat alles goed was met de bestelling en het kwestie van verkeerd klikken bij de review was. Ze heeft het aangepast naar 5 sterren, super aardig Voelde me een beetje opgelaten, maar toch blij nu dat ik weer volle score heb
Een positief berichtje: Ik had zomerschoenen (instappers) gekocht voor mijn oudste. Heeft de verkoopster gewoon nog 2 paar schoenen erbij gedaan! 1 dezelfde paar maar in een andere kleur + een ander soort instappers. 3 paar schoenen voor 5 euro! Sommige mensen zijn zo lief ^^ . Ik heb haar hartelijk bedankt en goede karma gewenst, haha (Oh, en nieuwprijs zijn de schoenen 40 euro per paar!)
Ah-oh, ik heb voor het eerst een probleem. Item gekocht maar de maat komt niet overeen met de omschrijving. Ik heb dus een probleem gemeld bij Vinted (en berichtje gestuurd naar de verkoopster) Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu.. Iemand ervaring?
Waarschijnlijk kan je het retour sturen, maar dat is vaak wel op eigen kosten. Of de verkoper moet aanbieden dat zij het betalen, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Toevallig vorige week gehad; legging voor dochter gekocht, nieuw zonder prijskaartje, 1x gedragen (klopt natuurlijk niet, maar okee, ik ga er dan vanuit dat het echt zo goed als nieuw is). Maar serieus, hoe ze het op heeft durven sturen, geen idee, maar sommige mensen zijn echt heel erg. Van onder tot boven en voor en achter onder de vlekken. Heb m retour gestuurd. Maar dus wel op eigen kosten. Ik vind het echt belachelijk dat bij zulke zichtbare problemen die kosten niet betaald moeten worden door de verkoper. Ik weet zeker dat er dan wel een keer extra wordt nagedacht voordat ze iets verzenden.
Heeft iemand ervaring met je kast in de etalage zetten? Werkt t om wat te verkopen of niet? Het is hier alweer even stil, ondanks toch zo nu en dan wat uploaden.
O balen! In dat geval denk ik dat ik het hou en doorverkoop. Het item is zoals beschreven alleen klopt de maat niet. Heel raar dat Vinted de verzendkosten niet eist of dekt ja.