Ik heb in het verleden best wat verkocht, ging ook snel maar nu gewoon niks. Word wel bekeken maar dat is het. Is er iets veranderd ofzo dat dingen moeilijker gaan?
Ik heb het idee dat steeds meer mensen Vinted gevonden hebben. Een jaar geleden was het nog een stuk onbekender minder 'leden'. Nu is er volgens mij veel en veel meer aanbod.
In mijn geval heb ik het label er uitgeknipt, dus geen idee meer wat het materiaal is. Maar snap je wel. Kleding online kopen met alle info over materiaal etc vind ik al drama. Laat staan tweedehands en met ontbrekende info
Is het veld met materiaal niet verplicht dan? Dat dacht ik altijd. Ik vul het in ieder geval altijd in, en maak een foto van het labeltje. Had vorige week veel nieuwe items erop gezet, en tot mijn verbazing, op een winterjas na, alles gelijk verkocht. Superfijn!
Ze raden het aan maar het is niet verplicht. Ik vul het alleen in als iets 100% katoen is (of wol, linnen, etc). Als een item polyester is dan vul ik niets in, ook niet als een item 50% katoen is en 50% polyester. Ik heb wel eens de fout gemaakt om te denken dat anderen net zo denken als ik en toen een jasje gekocht voor mijn dochtertje van wol. Bleek 8% wol of zo.. duhh.. Sinds dien geloof ik er alleen in als ze de percentages apart vermelden haha
Ik had het ergens wel verwacht van deze dame; maar natuurlijk heeft ze de retourzending niet opgehaald. Deze is dus wéér onderweg naar mij. Ik heb dus voor jan *** het artikel teruggestuurd. Heb nu wel Vinted aangeschreven, want op deze manier is het natuurlijk wel heel makkelijk om troep te verkopen en daar vervolgens gewoon je geld voor te ontvangen, als ze nu dus gewoon haar geld ook krijgt.
Ik heb mn geld terug, de bestelling is nu geannuleerd. En ik kan geen feedback achterlaten. Vinted zegt letterlijk; Bedankt voor je bericht. Ik zal snel uitleggen waarom je geen feedback kunt achterlaten voor een ander lid. Feedback, samen met een sterrenbeoordeling, helpt om de betrouwbaarheid van het lid bij wie je wilt kopen of verkopen te beoordelen. Je kunt zien of andere leden problemen hebben ondervonden tijdens het koop-/verkoopproces en of alles soepel is verlopen. Daarom staan we het achterlaten van feedback en een sterrenbeoordeling alleen toe voor leden met wie je een transactie hebt gehad en deze volledig is afgerond. In jouw geval zie ik dat de transactie waarnaar je verwijst is geannuleerd. Dit is de reden waarom je geen feedback kunt achterlaten voor kleinem. ————- Bizar toch? Die aantal sterren zegt dus niet zoveel, want in zulke gevallen ontlopen ze de 1 ster natuurlijk.
Heel raar. Dus ze krijgt ook niet automatisch van Vinted zelf 1 ster omdat de verkoop niet doorgegaan is? Wat een vervelende ervaring trouwens. En inderdaad balen als zo iemand er dan ook nog zo makkelijk mee wegkomt
Jeetje wat asociaal zeg!! Zulke "verkopers " zouden een ban moeten krijgen. Hier een paar artikelen, voor verschillende verkopers, die blijven hangen. Een sinds afgelopen donderdag " bij de chauffeur " en de rest bij een "tussenstation " in Breda, sinds vrijdag. Allemaal Vinted go. Zal vast goedkomen, maar wat als er uiteindelijk niks geleverd gaat worden? Koper geld terug en ik al mijn spullen kwijt?
Ergenis!! Mijn dochter wil graag een donkerblauw Ralph Lauren t shirt. Deze heb ik dus van het weekend binnen gekregen. Gekocht bij een pro verkoper, met een heleboel 5 sterren reviews. Het shirt zou nog " heel goed" zijn. Zit er gewoon een gaatje in de nek, geen probleem want dat zie je toch niet (.aan de binnenkant) Maar deze enorme verkleuring kan écht niet hoor, zo slecht dit! En aan de voorzijde rare witte strepen/vlekken. Waarschijnlijk allemaal door te heet strijken en wellicht door ouderdom? Ik heb zojuist foto's gemaakt en klacht ingediend. Heb 30,- betaald hiervoor.
Oh wauw, wat zonde! Die zou ik echt retour sturen, zo asociaal wat sommige durven te verkopen. Gebeurd ook steeds vaker volgens mij, ze krijgen er toch geen slechte reviews door. Bah!
Dat ziet er echt niet best uit zeg... Ongelooflijk om dat als heel goed te verkopen. Ik zou eerder veelgebruikt en voor 5 euro erop gezet hebben of zo. Eigenlijk inderdaad retour sturen, al heb je dan nog meer kosten. Of kun je nu niet ook op 'ik heb een probleem' klikken en het zo doorgeven? Heb dat 1 keer gedaan vanwege een vlek in een shirt die niet vermeld was en kreeg toen m'n geld terug + mocht het shirt houden (wat ik daarna wel gelijk weggegooid heb).
Die wordt hier gewoon een poetslapje om mijn fiets mee te poetsen en vervolgens kliko. Daar wil toch geen mens meer geld aan uitgeven
Met retour ben je je retourkosten kwijt, maar wel je overige geld terug, dus zou ik zeker doen in dit geval.
Ik kreeg binnen no time reactie van de verkoper. Dat ik het terug mocht sturen en dat hij nog wel iets vergelijkbaars had liggen. Haha, no thanks, daar koop ik niks meer van.
Zondagmiddag heb ik een advertentie geplaatst met Adidas sneakers. We zijn nu twee dagen verder en hij staat nog steeds op 'In behandeling'. Echt heel irritant. Heeft dit bij jullie ook weleens zo lang geduurd?
Nee nooit, maar tegenwoordig zijn ze heel streng met merken/namaak. Heb je voldoende foto’s van de labels enzo gemaakt?