OMG dat ze dat tegen je heeft gezegd!!! groot gelijk dat je een klacht indient tegen haar.....had zeker hetzelfde gedaan en wb boosheid die je uit tegenover de medewerkers.....tuurlijk dat doe ik ook als ik t kookpunt heb bereikt, maar das idd niet zozeer (meestal) tegen de medewerker persoonlijk maar meer gericht tegen het bedrijf........alleen wel een beetje sneu voor de betreffende medewerker die alle gal over zich heen krijgt en voor de medewerkers van een dergelijk call centre, die wel hun best doen om de klanten goed te helpen en hun probleem op te lossen is het ook erg jammer dat er altijd een paar van die noops tussen zitten die hen een slecht image bezorgen door onbeschoft tegen de klant te zijn zelfde geldt eigenlijk voor ons als klant.......door een aantal schreeuwerds, wordt tegenwoordig elke klant die terecht boos is over de gang van zaken, als de zoveelste schreeuwlelijk zonder pardon weggebonjourd trouwens, nog ff wb die nota die je hebt gekregen.....die zou ik dus niet betalen, laat ziggo eerst maar een overzicht sturen waaruit blijkt dat je dat nog zou moeten voldoen.....jij hebt immers de bewijzen dat je dat bedrag nog tegoed hebt van ze!!!! en eenmaal betaald krijg je je geld nog moeilijker terug van ze hoor succes
Nou net weer eens met Ziggo gebeld.. we zijn bijna 2 weken verder en nog niet eens een reactie op mijn mail van goh we zijn het aan het uitzoeken, alleen maar zown standaard geautomatiseerd mailtje: we hebben uw mail ontvangen.. Ik heb (ja je leest het goed!) 40min in de wacht gehangen..bij de klachtenlijn.. Toen heb ik opgehangen en opnieuw gebeld en deze keer keuzenrtje 1 ingetikt: NIEUWE KLANT en prompt wordt de telefoon op genomen *mijn lieve zwager had deze oplossing vorige keer verteld nadat hij ook ruim een uur in de wacht had gehangen..* jongen: Jaja mevrouw bij de klachtenafdeling is het erg druk.. Ik: ja en bij de neiuwe klanten niet he... Vreemd genoeg kon ook deze jongen mij gewoon helpen met mijn klacht.. ik gezegd: nou leg ik het nog 1x uit (mail voorgelezen) hij nakijken ja mevr. mail hebben wij ontvangen..we zijn het aan het uitzoeken.. *in welk stadium wistie niet...* Sjure..* Ik heb m gezegd dat ik tot a.s. dinsdag wacht op een reactie. Blijftie uit dan ga ik aangetekende brieven sturen. En die telefoonkosten gaan ze zeker vergoeden flippo's.. heb dat geld niet op mn rug groeien hoor! Ga zeker kijken of ik over kan stappen...:x
wij hebben ook al 1 jaar problemen met ziggo kan er zo boos om worden. dan hebben we geen tv dan geen internet, dan weer geen telefoon. ze houden geld in van 2 rekeningen word gezegt dat het stop gezet word niet dus :x ook krijgen we nog van 8 of 9 maanden geld terug hadden ze 2 maanden geleden al beloofd over te maken tot op heden nog geen cent....nu hang ik alweer 40min aan de telefoon en nog steeds niemand aan de lijn :x nu is het echt over want die kl*te ziggo daar word ik niet goed van... ik wacht nog steeds op een medewerker die de telefoon aanneemt
hahaha ziggo stuurt mij rekeningen van meer dan 1000,- hoe ze daar op gekomen zijn is mij een vraag maar ik heb meerdere telefoontejs er naar toe gepleegd, ben er niets wijzer van geworden alleen armer. ze zoeken het maar uit staan 2 verschillende afleveradressen op de facturen en dan verwachten ze dat ik dat allemaal ga betalen hahahah grappige mensen daar zeg ZIGGO = OPLICHTERIJ
Nadat ik op mezelf was gaan wonen.. kreeg ik ook problemen met ziggo.. toen nog casema.. Na een jaar kregen wij een nota dat er nog geen 1 keer betaald was.. (had automatisch incasso) Dus huh dachten wij hoe kan dat nou.. Nou ja wij betaald.. na een paar dagen weer een factuur.. weer betalen.. wij waren echt heel boos hebben een klacht ingedient .... Het enigste wat ze zeiden was dat ik het zelf maar in de gaten had moeten houden... Nu al gelukkig 3 jaar geen problemen met ze! Zijn echt klotelijers daarzo.... Niemand weet nooit wat
Nou het is een wonder maar internet + tv doet het weer, nu inmiddels 33 min aan de lijn om telefoon weer werkend te krijgen Maarja het begin (en het belangrijkste) is er!
Ziggo praat me er niet van slechtste bedrijf aller tijde. Wij hebben ons pakket gekocht bij een telefonie winkel en betaald voor het digitale kastje, (80 euro`s) Tijdje later word er door ziggo zomaar 39,- afgehaald (destijds aanbieding voor het kastje) maar die hadden wij dus allang betaald. Echt 100x gebeld en iedere keer weer werd er gezegd dat het geregeld zou worden, nou mooi niet dus tot nu toe nog nooit het geld gezien. En inmiddels bijna hetzelfde opgebeld aan telefoon kosten dus we zijn maar gestopt. We hebben veel gedonder gehad met het digitale kastje en uiteindelijk hield een paar weken terug de afstandsbediening er helemaal mee op, wij ziggo bellen of we een afstandsbediening konden krijgen, nou dat kon wel en zou een paar weken later opgestuurd worden. Paar weken later helemaal niks, weer bellen, zegt de grapjas aan de andere lijn dat dat helemaal niet kan, dus we zijn weer gewoon voor de gek gehouden. Uiteindelijk behandelde die kerel mijn vriend ook nog onbeschoft en hebben we maar weer de strijd opgegeven en zijn naar de mediamarkt gegaan en hebben voor 100,- een nieuw digitaal kastje gekocht. Internet hebben we inmiddels van telfort want er waren destijds veel problemen met ziggo en we konden ons niet eens aanmelden toen, maar ben er erg blij om want met telfort nooit problemen. Hoop dat dat bedrijf snel failliet mag gaan.
Praat me er niet over. We zijn samen gaan wonen, in februari kregen we de sleutel en toen heb ik maar alvast een aanvraag gedaan voor zo'n alles in 1 pakket. "Zal toch nog wel lang gaan duren". Ja hoor, op internet alles ingevuld, zou ongeveer 4 weken duren. Fijn. Nou ja, het was dat we nog aan het klussen waren anders had ik echt iets anders gezocht. Komt er een mannetje langs (niet eens van ziggo zelf, deerde niet was wel een toffe gozer) die alles wil gaan installeren, alles had hij meegenomen om dit uit te voeren. Telefoon: ging goed. Internet en tv: werkte niet. Dus wij hadden zoiets van, tja, wat nu dan? Hij bellen met de helpdesk (!) van ziggo, stond ook lang in de wacht. Bleek dat er een nieuwe afspraak moest worden gemaakt, want, alles was compleet afgesloten (vorige bewoners eruit gezet, niets meer betaald sinds half vorig jaar). Ok, hoelang gaat dat nog duren dan? "Nou er komt van de week iemand langs om in een kastje in de straat, geen idee waar zo'n ding staat, een knop om te zetten. Dat vond ik al vervelend, omdat je toch nog een tijd zit te wachten en ondertussen naderde de dag dat we in de woning zouden trekken al snel. Na wat heen en weer gebel was dit gelukkig geregeld en hadden we internet en tv. We kregen het digitale kastje even later en dan moet je alle stappen weer doorlopen om digitale tv te ontvangen. Dat ging prima, zoals iedereen krijg je dan voor een periode van 2 weken alle zenders op proef. Na die 2 weken hadden we alle zenders nog steeds, na 3 maanden waren die opeens allemaal weg, op zich niet zo vreemd natuurlijk dat de extra zenders weg zijn, maar de rest was ook allemaal weg! Toen begon de ellende, moest ik dit weer resetten en dat weer. Mevrouw, heeft u de smartcard wel geactiveerd? Ja dat heb ik al bijna 3 maanden geleden gedaan via internet. Oh dat is wel vreemd dan, ja dat vonden wij ook al. Toen moesten we 3 dagen wachten voordat we weer beeld hadden! Daarna hebben we het nog een aantal keer gehad dat we een aantal uur niet naar digitaal beeld konden kijken. Erg vervelend, maar gelukkig duurt dat nooit erg lang, het roept alleen wel irritatie op!!
Klik hier als je wilt zien hoe ik de receiver een trap verkocht heb... :x Hallo ik lees deze post door wat gestruin op het internet en ik wou even zeggen dat wij excact hetzelfde probleem hebben, vanaf de periode dat @home ging fuseren naar "Ziggo, you're worst nightmare" werd ik er helemaal gek van, ook ik heb een eigen bedrijf vanuit huis dus was afhankelijk van die kloteziggo, bij ons in de straat heeft adsl maximaal 400kb ps download terwijl ik bij @home 2000kb ps had (wel iets duurder). ik was toen 3 jaar klant van @home en ik was er echt tevreden over, supergoeie service ook nog! Na de fusie moest je oppeens 2 maanden in 1 keer voorruit betalen en na een maand werd het reeds betaalde bedrag gerust nog een keer afgeschreven, maar dan van een andere bankrekening,(in mijn geval). Na veel gebel allerlei en gezeik met hersendode helpdeskmedewerkers die alleen maar notities maken en geen daden verrichten geen geld terug gekregen. zomer van 2008 was het steeds smoes van "verreken we later wel we hebben problemen met ons systeem ivm de samenvoeging van de fusie. ik heb zeker 5 keer gebeld die zomer, heb zelfs nog 1 onterechte aanmaning betaald omdat ik alergisch ben voor deurwaarders en incasso-oplichters. Maar geen oplossing... Eind 2008 weer vaak gebeld (intussen is er zeker 120 euro teveel afgeschreven van mijn rekening) Ik heb ze toen helemaal verrot gescholden, even frustraties lozen jah... en heb alles opgezegt (behalve tv want daar heb ik geen alternatief voor*) en ben overgestapt op tele2 (aaah wat een opluchting de helpdesk is echt super! iedere x dat ik belde werd ik binnen 5 minuten tewoord gestaan) De afgelopen maanden is er WEER teveel afgetrokken, terwijl ik enkel nog tv van Ziggo heb. Wat een strontbedrijf. echt ik moet ze niet persoonlijk tegen komen! terwijl er al 170 euro teveel is afgetrokken krijg ik nu nog steeds aanmaningen van 2008 WAT NOG STEEDS VERREKEND ZOU WORDEN! daar krijg ik nu incasso brieven van, deze ene BOS INCASSO heb ik netjes gebeld en hele dossier van bankafschriften gemaild + uitleg in excel! Zij hebben het nu behandeld het is volgens hun nu bij Ziggo in behandeling. Heb al zeker 5 keer gebeld deze week en nu kreeg ik ook nog een afsluit brief. ik ben vandaag afgesloten, heb geen tv meer geen babyTV meer voor de kleine wat ik het ergst vind... Wat nu te doen? ik ben afgesloten en moet nog even 100 euro betalen terwijl ze me nog 170 verschuldigd zijn? Ik heb zelf zoiets van ik betaal die 100 euro nog even en koop wel een schotel ofzo. Ik heb geen tijd voor die advocaten onzin ben elke dag van de week met mn bedrijf bezig en heb al zo weinig tijd voor de kleine... en ik denk dat een advocaat inhuren ook n dure aangelegenheid is. *even terug komen op het afsluiten, bij Ziggo heb je een maand opzegtermijn, ik heb in september opzegging doorgegeven en moest oktober, november, en december nog steeds betalen!!! per januari 2009 had ik geen telefoonkosten meer van hun en geen internetkosten! VIEZE VUILE OPLICHTERS! De opzegging was nooit doorgegeven tot 2 keer toe!!!! IK WEET HET NIET MEER HOOR Zij hebben gewoon de macht met die vieze incassobureau's Wij als consumenten moeten direct dikke stappen ondernemen en met honderdduizend bewijspapieren komen en zij hoeven alleen eveneen formulier naar het incassobureau te sturen, T'is niet eerlijk! hebben jullie al iets kunnen regelen mbt jullie probleem? ik heb geen vertrouwen in Ziggo dat het goed komt.... verder alvast excuus voor mijn taalgebruik en mogelijke schrijffouten. ik erger me bond en blauw aan Ziggo
Euhm, wij hebben echt nooit gezeik met ziggo...alles werkt, heeft het altijd gedaan en met afschrijven gaat het ook altijd goed...Geloof dat wij heel erg mazzel hebben als ik het allemaal zo lees! Wij hebben dat gezeik en gelazer dus met HetNet gehad...echt niet normaal meer wat een schijtbedrijf! We hadden opgezegd, ook brief van gehad, kreeg ik 3 dagen later een brief met 'hoera, uw aansluiting werkt'...euh, hoezo? Ik heb opgezegd hoor! Daarna tig duuzend rekeningen gehad, niet betaald natuurlijk. Steeds terug gestuurd met kopie van hun eigen opzeg-bevestiging erbij, tot wel 10x aan toe, echt waar! En steeds rekeningen gekregen en aanmaningen en dreigingen met incassobureaus enzo. Tot mijn vriend het zo vreselijk zat was en een hele lelijke dreigende brief vol lelijke woorden heeft gestuurd, compleet tegen onze principes in, maar de woede liep zo hoog op! En verdomd: nooit meer wat gehoord!! Nu hebben we dus ziggo en ben er echt wel tevreden mee! Misschien ook omdat ik zulke slechte ervaringen had met hetNet, haha! Heb ook digitenne van KPN op een ander toestel en da''s dus ook echt waardeloze shit! Maar goed, ben beetje off topic gegaan, sorry!
Haha geweldig die foto! Op dit moment hebben wij gelukkig weer tv/internet/, telefoon werkt nog steeds niet. Ook zijn er aangetekende brieven verstuurd naar het hoofd van de afd. klantenservice. Ze beweren nog steeds dat ik moet betalen maar hebben beloofd dat we niet afgesloten worden voordat de brief (met bewijs van multikabel dat we nog 170 euro krijgen) behandeld is bij hun. Ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen en hoop ook echt dat het nu eindelijk opgelost gaat worden. Maar wat denk je de behandeltijd van brieven is 10!! dagen bij Ziggo, ik juich dus nog niet te vroeg en wacht eerst af hoe ze dit gaan afhandelen.
je kan op vraagalex.nl van alle betaalnummers gratis telefoonnummers vinden, kan je ze tenminste gratis bellen
Nou inmiddels 'spontaan' een mail gehad van Ziggo.. ja mevrouw u krijgt van ons nog geld.. zoveel (ruim 35 euro) en dit is dan de maand teveel inet afgeschreven, de 2 weken dat u zonder inet zat en een tegemoetkoming in de telefoonkosten (klopt wel ongeveer) en dat wordt binnen 2 weken op uw rekening bijgeschreven.. HELAAS staat er weer het oude rekeningnr vermeld ipv het 4x doorgegeven nieuwe rekeningnr.. ben benieuwd... Maar goed.................................................. Ik krijg mn geld.. gaat wel om een k*tbedrag maar goed.. krijg het wel terug