Toen wij een nieuwe keuken gingen kopen zijn we ook eerst de groter zaken afgeweest (oa keukenconcurent, Brugmann, KeukenMax) Allemaal tegen dezelfde problemen aangelopen als bovenstaande dames. Uiteindelijk zijn we naar een kleine eenmanszaak gegaan hier in de buurt (Koel Keukens) en wàt een verademing..Goede, gemoedelijke service, een erg eerlijke prijs (we verwachtten een hogere prijs van zo'n klein bedrijf, maar niets was minder waar) en ook de afhandeling was perfect. We hebben helaas 2x een deur gehad die kromtrok en beide keren zonder morren of controle een nieuwe deur gehad, die ze ook nog kostenloos wilden komen monteren..Mochten we ooit weer een keuken gaan kopen, dan zèker weer daar. Voor ons niet zo'n keukengigant
Ik heb gehoord dat het bij satink niet zo erg is... Ik zou er ook echt tegenop zien! Wij zijn allbei niet van die afdingers...
bij Ikea heb je wel goede service hoor!!! wij kregen gewoon een nieuw deurtje toen de verf er af gebladderd was door de vaatwasser!!
Wij hebben inderdaad de keuken uiteindelijk bij een zaak (in Nederland) gekocht waar ze gewoon gelijk de juiste prijs voor je berekenen. We hebben er alleen nog een paar lampjes bij gekletst, maar verder ging het echt niet. Heel fijn! En daarmee kwam hij op ongeveer dezelfde prijs uit of zelfs lager uit, dan al die bedrijven met geweldige aanbiedingen en gratis blablabla's. Ik heb er ook een gruwelijke hekel aan! Als jij bij de grens woont, loont het inderdaad om eens in duitsland of België te kijken, daar doen ze niet aan die onzin! Overigens zijn we nu een paar maanden verder en nog steeds erg blij met onze keuken! Ook over de plaatsing waren we erg tevreden.
Onze keuken hebben wij bij bruynzeel gekocht (ook nieuwbouw, zat bij de koop in maar we hebben hem uitgebreid) en ik vond dat wel een prima service hoor. Ze hadden gewoon duidelijke prijzen. Dat verkooppraatje met dat je iets gratis van ze krijgt hadden zij overigens ook. En ik vond het ook wel wat aan de dure kant... Maar ach, we gingen voor gemak want de keuken zat er zo al in toen we de sleutel kregen en dat scheelde ons veel tijd (aangezien we de sleutel 1,5 week na de bevalling kregen). De badkamer daarentegen... schrijnend! Wat een KUT service. Grrrr. Daar heb ik echt spijt van gehad. Veel te duur ook. Mijn vader doet alles zelf met mijn oom en dan ben je echt veel en veel goedkoper uit en dan heeft ie ook nog eens veel luxere spullen
Ik bedoel meer zaken als installatie enzo. Je moet alles zelf doen. Enneuh, een goed deurtje hoort niet te bladderen door de vaatwasser. Gaat dat nu niet weer gebeuren met het nieuwe deurtje?
Ik las toch al eerder en dan zeker niet alleen hier dat dingen snel kapot gaan en kastjes bijvoorbeeld niet tegen hitte kunnen. Kijk maar eens op de website van radar over dmg, daar is niet veel goeds te lezen over service en kwaliteit. En wat bruynzeel betreft, de naam bruynzeel is niet meer wat ie geweest is. vroeger had je daar een degelijke kwaliteitskeuken maar helaas dacht bruynzeel dat de naam voldeoende was en maken ze dus niet meer van die supergoeie keukens.
Ik heb zelf geen ervaring met Bruynzeel, maar mijn schoonouders hebben een half jaar geleden een Bruynzeel keuken gekocht. Dan is het nu natuurlijk veel te vroeg om iets te zeggen over kwaliteit (tenzij er nu al mankementen zouden zijn, maar dat is niet het geval. Wij hebben een Bax keuken besteld. Overigens maakt het materiaal ook uit, natuurlijk. Of je massief houten deuren hebt, of fineer, of kunststof folie. Wij hebben bewust voor massief gekozen. Daar zit ook een hoger kostenplaatje aan, maar dan heb je ook wat.