Als ik m'n laptop openklap, gaat dat niet 'stroef' of langzaam zoals het hoort.. Als ie zeg maar op een normale manier 'open' staat, heeft ie enorm veel speling, kan nog een enorm stuk naar voren (dicht) zonder dat je echt moet duwen.. Dit zal waarschijnlijk best op te lossen zijn door een schroefje strakker aan te draaien, maar weet iemand waar die zitten? De schroefjes die ik zie zitten zijn volgens mij van het kunststof wat om het beeldscherm heen zit Ik ben echt bang dat ie er straks afvalt!
Hebben wij ook gehad met onze oude laptop. Scharnier was dus kapot en moest vervangen worden! Dat hebben we echt laten doen, is niet iets wat je zomaar even doet! kus miek
Ik heb het ook gehad, alleen klapte mijn scherm continu helemaal naar achteren. Was inderdaad een scharnier die lam was, heb hem niet laten maken, heb een nieuwe laptop gekocht (laptop was zowiezo niet goed meer)
Bekend probleem bij oudere laptops. Maar goed dat Sinterklaas en de kerstman weer in aantocht zijn. En dat die leuke kleine laptopjes helemaal niet meer zo duur zijn. (Hint)
Ook leuk dat mijn laptop net nieuw is en dat ik dus echt niet 'even geld heb' voor een nieuwe, of zelfs maar om een scharnier te laten vervangen (of is dat niet zo duur?)
Ook gehad . Oppassen maar, want als ie echt losraakt heb je een probleem, de kabeltjes lopen ook door die scharnieren heen. Hier was er niks meer aan te doen, ik heb gewoon heeeeeeeeeel voorzichtig gedaan met laptoppie en het deksel niet meer bewogen. Uiteindelijk was de laptop zelf ook niet goed meer en toen hadden we inmiddels genoeg gespaard voor een nieuwe
Je zou eventueel het beeldscherm kunnen 'spalken', door er gewoon een gebogen stuk metaal aan de achter/onderkant aan vast kunnen lijmen. (Niet spijkeren heh?!) Hij kan dan natuurlijk niet meer open of dicht, maar het geeft misschien tijd om te sparen voor een nieuwe.
Dit klinkt inderdaad als garantie. Ik weet niet welk merk je hebt maar je zou contact met de winkel op kunnen nemen waar je m gekocht hebt of meteen met de leverancier van je laptop. Wij hebben zelf altijd laptops van Acer en ik moet je zeggen dat de service bij hun super is geweest als wij een probleempje hadden. Zou gewoon eens proberen te bellen. Succes met je laptop.
Even terug gaan naar de winkel waar je de laptop hebt gekocht, gelukkig valt dit dan onder de garantie. Ik zou er niet zelf aan gaan zitten want dan kan je recht op garantie vervallen. Succes!