Ben T-Mobile echt zat nu!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Meryl, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

    Meryl Bekend lid

    30 jan 2009
    737
    0
    0
    Grrr...moet even van me afschrijven hoor!! Wat ben ik die T-Mobile zat nu zeg!! :x

    Ben al jaaaren lid van T-Mobile (al sinds 'Ben' nog actief was) en geef behoorlijk wat euries uit aan deze maatschappij. Nu ben ik echt geen lastige klant of pietleut, maar ben het zo zat nu!
    Wilde net een klacht gaan mailen, maar een emailadres of speciale klachtenprocedure bestaat schijnbaar ook niet (kom ik nergens tegen op de site)...bellen met het algemene nr 0800-7111 levert enkel frustraties op.

    Ik heb al maanden last van dat mijn smsjes niet goed/onvolledig/te laat aankomen. Daarover div. malen gebeld, maar word ik niet wijzer van. Uiteindelijk weer gebeld, krijg ik als reactie een sms (erg persoonlijk trouwens!) dat ik 'de nummers naar wie ik sms voortaan maar handmatig moet invoeren om het probleem evt. te verhelpen'. Kun je het je voorstellen?? Ieder nr. handmatig invoeren!! :x

    Daarnaast kreeg ik eergister een sms dat er een contractvernieuwing heeft plaatsgevonden, ik weet van niets dus ik bel!! Blijkt mijn bundel te zijn omgezet, mijn contract te zijn verlengd en mijn T-Mobile Family eruit te zijn geknikkerd, zonder mijn medeweten!! :( De meid van de helpdesk kwam er ook niet goed uit (ik kreeg steeds maar hetzelfde riedeletje van haar en geen antwoord op mijn vraag! Kortom: ze wist het gewoon niet), maar kreeg als advies 'dat ik maar naar de winkel moest gaan, daar heb ik het contract destijds namelijk afgesloten'. Nu met de baby 'even naar de winkel' waar je vaak 40 minuten moet wachten in alle hektiek is ook niet echt een leuk vooruitzicht....:(

    Ben even radeloos....en enorm boos!! Ben in staat om het hele zooitje op te zeggen....maar dat is ook weer zo'n gedoe (nieuw nr. et cetera). Kan zelfs niet on-line een klacht indienen...zucht...wat een naar begin van de dag, ben nu al opgefokt...

    (Fijn dat ik het even van me af kon schrijven...)
     
  2. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Je kunt toch overstappen en je nummer behouden? Probleem opgelost. Is uiteraard geen garantie dat je bij een andere provider geen problemen gaat ervaren. Als je contract bijna afloopt ( 4mnd voor einddatum) kun je al overstappen.
     
  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Jeetje meid wat vervelend.
    Heb zelf vodafone, en heb eigenlijk nooit problemen...behalve vorige week dan, toen had bijna iedereen er last van.
    Maar ben zeker al 5 jaar klant, en heb geen klachten.

    Als je besluit over te stappen kan je altijd je nummer meenemen.
     
  4. Meryl

    Meryl Bekend lid

    30 jan 2009
    737
    0
    0
    Hey Babsie,

    Wist ik niet, dat je je nr. zelfs mee kon nemen naar een andere provider. Maar wat je zegt inderdaad, je hebt nooit garantie dat een andere provider even onpersoonlijk of onprofessioneel handelt. Ik vond T-Mobile voorheen trouwens echt top, nooit problemen...is echt van de laatste 2 jaar...:(
    Vodaphone bijvoorbeeld was ook enkel maar in het nieuws laatst, ivm slecht bereik en dergelijke....(lees nu jouw berichtje pas Consider, gelukkig was dit maar eenmalig dus?) :)

    Is er trouwens geen nieuwe wetgeving dat je een abonnement voortaan met 1 maand opzegtermijn kan opzeggen? Ik hoorde zoiets laatst op tv ;)
     
  5. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Dat gaat tegenwoordig ook nie zo makkelijk meer ... Even een voorbeedje

    Mijn oma had dan wel geen mobiel maar die had het met haar hui telefoon, toen mijn opa 2,5 jaar geleden overleed heeft de maatschappij automatische haar contract stop gezet, dit contract stond toen op beide namen dus we snappen nog steeds niet waarom dat toen is afgesloten maar goed, de maatschappij vertelde toen ook dat we haar oude nummer konden behouden, dat heeft een jaar geduurd en na een jaar werd haar nummer gewoon geblokkeerd en moest ze het maar met een ander nummer doen ..

    Ik wil er alleen maar mee zeggen dat het tegenwoordig niet meer zo makkelijk gaat met nummer behoud ...

    Succes meis, en laat je net gek maken !
     
  6. Aisha010

    Aisha010 Actief lid

    20 mrt 2009
    117
    0
    0
    Hoi Meryl,

    Dat is ook niet echt handig om alles handmatig in te voeren. Je kan trouwens wel via de website een reactie versturen. Heb ik toevallig van de week ook gedaan. Hoop dat het allemaal beter gaat en wat je zegt, iedere maatschappij heeft wel wat hoor. Ik ben zelf al bijna 11 jaar klant bij hun en nooit geen problemen gehad. Tot nu, maar ga ervan uit dat we daar uit gaan komen. Heb pas een nieuwe Iphone gekocht en kom er nu achter dat ik thuis niet kan bellen, smsen en internetten. En daar heb ik nog nooit last van gehad, dus eens kijken hoe we dat gaan oplossen.

    Groetjes Aïsha
     
  7. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ik ben ook al jaren klant van t-mobile en heb nooit maar ook nooit last van dat ze mij niet willen helpen of dat ze me niet uit de shit helpen kwa smsen
    ik zal eens kijken wie ik aan de telefoon krijg want vraag altijd naar dezelfde maar vergeet steeds de naam
    zij is wel erg lief en helpt je met alle vragen en alle dingen die niet kloppen
    jammer hoor dat er nog van die maffe rond zijn die nergens verstand van hebben haha
    helaas moeten die ook werken met alle gevolgen van dien
    ik hoop dat je er nog uit komt..
    ik ben trouwens al 9 jaar bij t-mobile en heb echt nooit gezeur of wat ook gehad ermee
    raar eh hoe het soms kan lopen helaas...
     
  8. monkeylove

    monkeylove Niet meer actief


    Weekend van 5 december gratis smsen als goedmakertje :p
     
  9. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik ben zelf ook bij t-mobile en heb er gelukkig nog nooit last van gehad!
    Ja 1 keer iets..maar dat was meer mijn eigen schuld...mn telefoon staat namelijk op naam van mijn man...het was eerst zijn nummer...en toen ging ik bellen voor iets en toen wilden ze me niet helpen omdat ik hem niet was!
    Toen vroeg ik aan dat jochie aan de lijn...oww...dus als ik mijn buurman laat bellen zeg laat zeggen dat hij [mijn man] is...dan help je hem wel!

    Overigens hebben wij pas een nieuwe provider van huistelefoon en hadden wij binnen 2 weken weer ons oude nummer terug...dus ook daar geen moeite mee!

    Ik geloof trouwens idd dat ze het nu stilzwijgend verlengen...maar dat je het idd per maand kan opzeggen! (mits je voor 1 of2 jaar heb bijgetekend zodat je een nieuwe telefoon kreeg)
     
  10. lenka

    lenka Bekend lid

    13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of dit van toepassing is voor Nederland want ik ben nl van België maar ik ben overlaatst ook overgestapt naar een ander provider met behoud van nummer. En omdat mijn contract met mijn eerste provider nog niet afgelopen was heeft mijn nieuwe provider gewoon de schadevergoeding van contractbreuk terug betaald. Moest wel die factuur naar hen opsturen en dat werd dan verwerkt in mijn eerstvolgende factuur van mijn nieuwe provider.
    Mss kun je eens onderhoren of dat in Nederland ook zo is.
     
  11. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    hoi ik zit ook bij t-mobile
    bij ons de winkel sturen ze ons altijd naar hun klantenservice dus ik denk dat dat ook geen goede zet is
    bij mijn contractvernieuwing (die overigens altijd plaatsvind mits je het contract 3 maanden vantevoren opzegt) waren ineens de regels verandert (bellen naar 0900 nummers kostte ineens ipv 6 ct, 25 ct per minuut). Hier kwam ik pas achter nadat ik een torenhoge rekening had. De klantenservice gaf aan dat ze hieraan niets konden doen en dat de klant hiervoor zelf 3 maanden voor het contract afloopt naar de nieuwe voorwaarden moet vragen.
    Oja je kunt ook smssen via hun website dus misschien komen ze dan wel aan.
     
  12. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief


    haha ja dat is bij mij ook het enige. belde maar nummer staat op mijn mans naam, wilden ze mijn man spreken. Net of ik een klein kind was die papa erbij moest roepen haha! maar verder ook geen problemen gelukkig.

    Hoop dat je eruit gaat komen en dat het opgelost gaat worden.
     
  13. Puppy78

    Puppy78 Fanatiek lid

    16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb ook T-mobile, en nogal wat problemen gehad, je kunt ze wel mailen met een klacht, nl. via info@t-mobile.nl
     
  14. yenolah

    yenolah Fanatiek lid

    12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
  15. Misha

    Misha Actief lid

    26 dec 2008
    212
    0
    0
    Amsterdam
    Pfff ik zit ook bij hun en ik heb alleen maar problemen, ik heb vanaf het begin getekend dat zij gemachtigd zijn om automatisch het bedrag van mijn rekening te halen ineens krijg ik 2 rekeningen met 12,50 extra erbij zogenaamde administratiekosten dus ik heb gebeld zeiden ze ja dat komt omdat je te laat bent met betalen.. Toen zei ik dat het automatisch gaat al sinds het begin en hoe het ineens zo komt? Toen heeft ze in de computer gekeken en zei ze nee mevrouw hier staat dat het via een acceptgiro gaat ik wil het wel veranderen maar de 2 facturen (incl. administratiekosten) moeten wel zelf overgemaakt worden..
     

Deel Deze Pagina