Problemen bestellen H&M

Discussie in 'De lounge' gestart door Moniki, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniki

    Moniki Fanatiek lid

    28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Zijn er nog meer meiden die problemen hebben met het bestellen bij H&M?

    Ik kan telkens de betaalwijze niet veranderen en hij blijft hangen bij stap 2 bij kassa, met de mededeling dat mijn bestelling in behandeling is en dat ik het later opnieuw moet proberen...
     
  2. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    o vreemd
    ik heb al effe niet besteld haha krijg dadelijk mijn kleding binnen ergens in dec..
    ga niet meer bestellen mijn rekening was al 122 euries haha
    genoeg voor verlopig hoor
    ik zou anders even contact met ze op nemen misschien dat er wat is met de site
     
  3. Zomerbloem

    Zomerbloem Niet meer actief

    Je kunt het beste even contact met ze opnemen.
    Ik heb zoiets ook eerder gehad en had dus 5 keer hetzelfde rokje besteld omdat de site bleef hangen en aangaf dat ik het op een later moment opnieuw moest proberen maar wel de bestellingen doorgaf.
    Dan kun je telefonisch je bestelling doen en wordt de eventuele bestelling die er staat geannuleerd.
     
  4. Moniki

    Moniki Fanatiek lid

    28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Ik heb inderdaad al contact met ze opgenomen en ze gaven aan dat ze met technisch onderhoud van de site bezig waren en dat waarschijnlijk in januari opgelost is.

    Vind het technisch onderhoud wel heel erg lang duren vandaar dat ik me afvroeg of er nog meer meiden zijn die problemen hadden.
     
  5. MvLiam

    MvLiam Fanatiek lid

    10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Heb gisteren nog iets besteld en niets aan de hand..
     
  6. Ikdus

    Ikdus VIP lid

    1 aug 2008
    10.695
    15
    38

    De storing was ook pas na 2 uur vanacht.
    Want ik was ook bezig met kijken en kreeg dat toen in beeld.
    Dat vanaf 2 uur er problemen zouden zijn met bestellen.

    Maar dat het tot Januari duurt, vind ik wel erg lang.
    Want ik heb mn kleding niet kunnen bestellen, en ik was bezig met een outfit voor DirtyDutch te kopen.
    In winkels zoals H&M heb ik geen geduld met zoeken naar kleding, tis veel te groot en een beetje onoverzichtelijk :(
     
  7. Bagaholic

    Bagaholic Lid

    25 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Technisch onderhoud duurt bij H&M nooit zo heel lang,
    ik zou nog eens bellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt :)

    Zelf heb ik geen problemen gehad maar wel eens die melding gekregen, je kunt dan niets meer wijzigen omdat je bestelling dan al verwerkt wordt. Dus ook de betaalmethode niet.
     
  8. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Ik heb die problemen op de site laatst ook gehad, ik heb ze toen gebeld en mijn bestelling doorgenomen, ik had toen ook 4x hetzelfde blousje haha.

    Gisteren heb ik nog wat besteld, het duurt idd nooit zo heel lang het onderhoud.
     
  9. Ikdus

    Ikdus VIP lid

    1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Waarom zeggen ze tegen Moniki dan dat het tot Januari duurt :O
     
  10. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    Geen idee, zou wel raar zijn als het tot januarie zou duren, dan maken ze veel verlies.
     
  11. Moniki

    Moniki Fanatiek lid

    28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    #11 Moniki, 28 nov 2009
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
    Dank jullie voor jullie reacties!
    Volgens mij willen ze gewoon geen bestelling meer van me, haha.
    Had al een beetje het idee dat er iets niet klopte, dus ik ga nog maar eens informeren!

    Begint me trouwens ineens iets te dagen... Ben onlangs verhuisd naar een nieuw adres en hiervoor hebben mensen gewoond waarvoor we al een aantal keren een deurwaarder aan de deur hebben gehad (gezellie, not! :(), dus misschien dat dat er iets mee te maken zou kunnen hebben?

    Nah ja, ik weet het ook niet, leg het ze nog maar eens voor en dan ben ik benieuwd. Zal meteen even vragen of ik de enige klant ben bij wie ze technisch onderhoud moeten plegen :p
     

Deel Deze Pagina