we hebben nu trouwens schotel (canal digitaal) ook HD kwaliteit betalen we 34 euro per maand voor, dus misschien dat we die moeten houden haha alleen losse internet erbij..
Waarom zou ik veel meer geld betalen als je met het standaard pakket alle standaard zenders kan bekijken? Mij zonde van het geld hoor, zo belangrijk vind ik televisie nou ook weer niet. Wij betalen voor internet/telefonie/televisie 25 euro per maand. Maar dat komt ook doordat we voor maar 3 euro per maand internet hebben en geen vaste telefoonlijn hoeven dus het meest sobere telefoonpakket hebben. Aan onze mobiele telefoons zijn we in totaal (voor 2 stuks dus) 50 euro per maand kwijt.
Nou toen wij UPC af gingen sluiten wilde wij heel graag Film 1 2 3 etc erbij hebben, wij hadden voor UPC gewoon Canal + en omdat Canal + weg ging en toen dus verplicht waren om UPC te nemen hadden we geen keus, wij betalen geen abbo kosten voor de vaste tel aansluiting, wij betalen pas als we bellen .. UPC on demand ed daar kan je niet voor kiezen die moet je verplicht nemen, nu kan ik bijna alles van ned 1 2 en 3 van gisteren terug zien, mocht ik het uitbreiden dan kan ik het tot 10 dagen terug zien .. Voor de rest heb ik niets extra's dus vind ik 90 euro best duur pm ..
Is UPC on demand alleen verplicht bij een digitale aansluiting dan? Want wij hadden dat niet, maar hadden ook een analoge aansluiting. 90 euro per maand vind ik ook ontzettend duur... Is dat wel inclusief internet?
ja volgens mij kwam ik met het totaalpakket (25 of 30 MB internet) meest uitgebreidste tv abonnement met HD en het meest uitgebreide telefoonbonnement op 75 euro per maand.. (en dan kreeg je een jaar lang film 1 gratis erbij)
ah ok! Mijn broertje woont in eindhoven nl en heeft upc maar zij zijn echt supertevreden. ik zei nog, weet je zeker dat je tevreden bent? Volgens mij maakt het trouwens ook wel uit welke kabelmaatschappij upc heeft overgenomen (in de tijd dat ik daar werkte hebben ze veel maatschappijen overgenomen) want uit friesland kregen we maar weinig signaalklachten (wel over de rekening in het begin) maar hoe dat nu is, geen idee!
of een schotel nemen, zou ook kunnen digitenne heeft in ieder geval 32 zenders, wij ontvangen toevallig ook heel veel uit duitsland (wonen in groningen). Wij zaten dus bij ziggo maar vond het zo duur worden! voor het hele pakket betaalden we 90 euro... nu zitten we bij digitenne (11,50 per maand, 2 decoders) en online, 29 per maand voor telefoon - onbeperkt en internet. Scheelt nogal wat
Hou op, schei uit over UPC... Ik ben hier 2 jaar bezig geweest om een goede constant werkende internetverbinding te krijgen... Elke keer een paar uur zonder, dan ging ik bellen, het hele riedeltje aflopen: modem resetten kabeltje zus, dingetje op pc zo, of ik de router er niet tussen uit kon halen (Nee, dat kan niet, ik weiger om met mijn pc in de kruipruimte te gaan zitten! Ja, dan kunnen wij U niet helpen mw!) Grrrrrrr!!! Uiteindelijk begon ik een link te leggen tussen zwaar verkeer en harde wind en de uitval van internet. Ik UPC weer bellen om te zeggen dat het volgens mij in het kastje in de straat niet goed zit. Dat kan niet volgens hun, want zij hebben een goed signaal... Ja, ik nu ook... Maar goed, ze wilde wel iemand laten kijken, maar dan moest er eerst een monteur bij mij komen om te kijken of het toch ècht hèèl zeker niet aan mij lag en hij kon dan een buiten monteur sturen... Voor de zekerheid bij ons een nieuwe modem gehangen en die andere monteur geregeld. Na 2 jaar soebatten hebben ze dus eindelijk dat kastje opengemaakt en wat blijkt? Daar hangt een draadje los wat soms wel en soms geen contact maakt... Draadje goed vastgemaakt en nooit meer problemen gehad! Alles bij elkaar is die monteur wel 5 minuten bezig geweest... Moet je eens nagaan hoeveel geld ze hadden kunnen besparen als ze meteen naar dat kastje waren gegaan toen ik daarvoor belde... Dus nogmaals.... Grrrrrrr!!!!!!!!! UPC! Eerlijkheidshalve moet ik erbij vertellen dat we een tijdje terug een nieuwe modem hebben gekregen (Standaarvervanging van alle oude modems hier in de buurt) en sindsdien gaat het als een trein! Nooit meer problemen! *klopt af* Over Digitenne: Vraag in je buurt even rond hoe het signaal is... KPN geeft bij ons aan dat het signaal hier meer dan goed is, maar als ik verschillende buren vraag, klagen ze allemaal over de kwaliteit...
oh bij kpn kan je wel meer zenders krijgen hoor, je hebt digitenne en interactieve tv, dat is 9,95 per maand en dan heb je 50 zenders. in het pluspakket zit ook discovery life&living en krijg je er nog een heleboel zenders bij voor 7,50, dus dan zit je op nog geen 20 euro terwijl je voor de kabel alleen al, dus zonder digitaal pakket al 16 euro betaald. oh zie net dat ik 32 zenders heb getypt bij digitenne maar dat moet 23 zijn.
Kan je bij KPN ook Film 1 2 3 4 krijgen dat iemand weet ?? Heb trouwens qua internet verbincing bij de UPC nog nooit ( ik klop even af ) moeilijkheden mee gehad, werkt altijd goed en is snel met downloaden ed ..
Hier ook gezeur met upc Mijn 2e box werkt (bijna) niet , mijn eerste box had ik al gezeur met t aansluiten (geen beeld of slecht beeld). Nu gaan ze woensdag een monteur sturen.. die eigenlijk gratis is , maar ik moet er wel eerst voor betalen om het geld achteraf terug te krijgen. Tja.. logica..? Overigens heb ik ook internet en telefonie , en nu en dan eens een storing maar niets heel groots , dus daar ben ik zeer tevreden over. Dat is ook de reden dat ik de overstap heb gemaakt van KPN digitenne naar upc , zodat ik alles bij 1 provider had.
Ben wel blij met Ziggo, hoor er een hoop klachten over maar ik heb er echt geen last van. Betaal 70 euro voor: analoog signaal, digitale extra zender pakket (meer zenders als upc), telefonie + gratis bellen naar alle vaste nummers in nl en internet 20 mb. Supernetjes dus. Als ik in upc-gebied zat zou ik op tele2 overgaan. Zou zelf niet voor kpn kiezen. Heb het hier wel boven in huis (mijn dochter heeft het)
Wij wilden ook interactieve tv, maar das nog niet overal verkrijgbaar.. Omgeving Eindhoven iig niet. Wel jammer...
heb niet heel het topic gelezen.... Hier dus ook problemen met upc.. geregeld geen internet.. en geen telefoon....(soms halve dagen.... ) buurman idd precies hetzelfde..en ook percies op dezelfde tijdstippen... en OOK ik kreeg te horen dat ik problemen los van elkaar moest zien... (is blijkbaar hun standaard antwoord zo te lezen...) kreeg nog zo'n domme vent aan de lijn ook... ik belde... o gaan we uw box doorlezen... u heeft momenteel geen storing... jahhhh duhhhh anders had ik nu ook niet kunnen bellen he..???:x of ik dan wou bellen als ik storing had... ja en dan dat 0900 nummer met mn prepaid???!! hebben jullie geen gratis nummer.... Maar ik kon gelukkig ook... ook de storing anders per internet doorgeven.... ALS IK GEEN INTERNET HEB OP DAT MOMENT??!! en als ik echt dacht dat het lokaal was... ja dan kon ik me opgeven voor een sms-allert.. waarop ik zei: Waarvoor dat ik een sms krijg als het storing is??? Dat merk ik zo ook wel... heb ik geen sms voor nodig.... (en nog veel meer domme opmerkingen... en daar betaal je dan ook nog voor....pfffffff..........