Mijn moeder heeft bij de site personalgifts.nl 2 dingen besteld. Een fotoboek met foto van je eigen kind, en een dora DVD met ook je kind in de hoofdrol. Nou netjes betaald en de dvd zal 21 jan verzonden worden en het boek de 24ste. Tot op heden nog niks ontvangen dus me moeder is gaan bellen. Kreeg ze te horen ja mevrouw zie de bestelling staan en moet verstuurd zijn. Maar wij werken via meerder ebedrijven en het boek komt van een ander bedrijf en de dvd ook. En allebei moet het verstuurd zijn op de datums. Nou zegt me ma ik heb nog niks ontvangen en baal ervan want zaterdag viert ze haar verjaardag en het zou binnen zijn. Nou hij wist het niet en me ma moest maar wachten. HIj vond het ook wel erg toevallig dat allebei niet was aangekomen terwijl het allebei van een ander bedrijf is!! KOrtom dat vonden wij ook wel een beetje raar maar toch.. kort maar krachtig heeft hier iemand ervaringen met die site??? Vind het een onwijs leuke site? maar als alle bestelling zo zullen gaan... drama.. Dus ervaringen gevraagd
Hoi, Ik heb er vorig jaar ofzo een cd besteld, waarin de naam werd gezongen die jezelf kon opgeven. Helemaal geen problemen mee gehad en was op tijd binnen. HIer dus een positieve ervaring!
Ik bestel er NOOIT meer wat,wat een klote bedrijf is dat. Ik had een tekst tegeltje besteld en er zat een ophangsysteem bij wat wij er goed op hebben gedaan en een paar keer hebben nagekeken zelfs een dag goed laten drogen omdat we bang waren dat hij kapot zou vallen. Wij na een dag opgehangen en na een dag viel die van de muur(wij lagen in bed en schrokken ons dood)nou het heeft het mij moeite gekost om een nieuwe te krijgen,ik bedoel hun leveren een systeem wat dus niet werkt dus dan mag ik toch wel een nieuwe verlangen? Eerst gebeld en toen was die man al heel gehaast en ik moest een foto opsturen nou gedaan en toen werd hij dus echt onbeschoft in de mail heel kleinerend vertelde hij dat het mijn eigen schuld was en dat het nog nooit gebeurd was..ja nou bij mij wel wat kan ik er aan doen,100% zeker dat wij het goed hebben gedaan. Nee ben echt nog nooit zo onbeschoft behandeld en heb ze dat ook gezegt en bestel er echt nooit meer wat!!
Ze zijn aangesloten bij het thuiswinkel waarborg dus dat geeft wel hoop. Ik zou morgen weer bellen en er op staan dat er wordt onderzocht waar jullie bestelde producten zijn en ook direct aangeven dat als ze het niet voor een bepaalde dag geleverd hebben je je geld terug wilt. Dat staat ook in hun klachten procedure. Echt jammer dat het mis is gegaan.
Wonders2 bij ons kwam het trouwens ook een paar dagen later aan dan dat op de site stond,hopelijk heb je het snel binnen.
nou dat zegt mij alleen dat ze een bepaald bedrag over hadden voor dat keurmerk, voor de rest is die keuring niet echt uitgebreid ofzo
Het geeft geloof ik wel bepaalde veiligheid. Ik zoek het eens op. Ja, er zijn veel voordelen: Thuiswinkel.org Consumenten
ik denk dat het wel een goede site is.. je ziet vaker dat websites die niet zo bekend zijn als wehkamp enzo een (veel) langere bezorgtijd hebben.. vind het eigenlijk een beetje raar dat je moeder 1 week van te voren iets gaat bestellen.. je houdt toch zoiezo in je achterhoofd dat er altijd iets mis kan gaan...
Hier alleen positieve ervaringen met de site. Een keer kado gekregen van iemand wat netjes was binnengekomen, en een keer zelf iets besteld zonder problemen. Het ging in beide gevallen om een nijntje boekje met naam.
okee bedankt allemaal. Ga die ene site even kijken, en ze zouden het nu dacht volgende week weer opsturen. Dus hopelijk komt het dan wel goed. Duimen dan maar! Dan wacht ik even af hebben we het eind volgende week nog niet dan maar weer bellen enz.
Er stond dat het dan en dan geleverd zou worden! dan ga je er niet vanuit dat het alle 2 mis gaat. En wel heel toevallig vind ik dat het bij 2 verschillende bedrijven mis gaat. Maar aghh toeval bestaat dus we wachten het maar af! Maar beetje raar?? dat was me vraag toch niet of het wel of niet stom is van me moeder dat ze iets 1 week van te voren bestel. En dan nog het was langer dan 1 week hoor. waar haal je die 1 week vandaan?
Ik vind juist dat als er een bepaald termijn wordt afgesproken dat ze zich daaraan moeten houden. Natuurlijk kan er iets mis gaan maar dan moeten ze maar snel uitzoeken hoe dat kan en zo snel mogelijk toch nog sturen. Lekker makkelijk om te zeggen er kan wat mis gaan. Ja dat kan, maar niet ten koste van de klant. en een week van te voren vind ik ruim. ( als dat al was gezegd )
hier positieve ervaring met die site. op vrijdag een nijntje-boek met naam besteld en betaald, op woensdag al binnen! ik hoop voor jullie dat de spullen alsnog snel binnenkomen.
OKee zie toch hoop positieve ervaringen. Mijn moeder heeft ruim 2 weken terug het al besteld en toen stonden die datums erbij. Dus ruim op tijd. We wachten het dan nog maar eventjes af, en hopen dat het snel komt. Oh wel met bellen werd gezegd mevrouw u krijgt de verzendkosten van ons. Nou zei me ma die heb ik al betaald. Oh was het toen dan gaat dat niet lukken. Nogmaals bedankt, zijn toch goede ervaringen allemaal dus dan houden we hoop dat het dan volgende week binnen komt.
ja die nijntje boek hebben wij ook met naam. Volgens mij heeft mijn moeder hem ook via deze site besteld en op tijd binnen gekregen.
hier ook nijntje feestboek met naam, duurde wel langer dan op de website stond, (was in dec) maar wel keurig thuis