ohhhh sta ook op punt om de eerste taart voor levi zijn eerste jaar te bestellen maar nu twijfel ik toch een beetje
Oeps ik zou inderdaad nog een update doen, helemaal vergeten. Ik heb de Hema destijds een email gestuurd met daarin de klacht. Zij hebben mij in de mail duidelijk gemaakt, dat ik bij het ophalen van de taart een klacht had moeten indienen. Zij konden hier nu helemaal niets meer mee. In die week verder druk geweest en niet meer aan toegekomen om naar de hema te gaan, wilde het dat weekend doen. Maar goed, Roan heel ziek en uiteindelijk is er niets meer van gekomen. Maar vind het van de hema schandalig dat ze me zo hebben geprobeert af te poeieren met de mededeling dat zij er nu niets mee konden.....
Wat lullig zeg. hier een goed gelukte foto-taart van de Hema van ons Kleintje, maar ik vind dat het personeel de foto-taart moet controleren samen met de klant voor ze ze meegeven.
ik heb direct er wat van gezecht(kon hem mooi zien doorzichtige deksel) maar de gene die achter de balie werkt was vrij bod, van daar kunnen wij niks aan doen zo krijgen we ze. dus direct via hun site klachtmail gestuurd, moest foto`s sturen, toen kreeg ik een mail terug en paar dagen later post met tegoed kaart
Ja oké, maar jij had er dan ook wat van gezegd bij de balie. Ik snap dat wel van de HEMA, hoor. Er wordt ook wel misbruik van gemaakt. Hij zag er misschien wel niet leuk uit, maar je hebt wel een taart gehad en die is ook helemaal opgegaan. Als je bij de balie al meteen een klacht in zou dienen, dan geven ze die taart ook niet mee, denk ik. Maar ja, toch lullig als je de taart op komt halen en hij is lelijk. Wat moet je dan? Je hebt hem die dag nog nodig...
Je moet inderdaad altijd de taart controleren als je in de winkel staat. Dat moet diegene die achter de bali staat samen met jou doen. En inderdaad er maken veel mensen misbruik van en komen pas na een paar dagen terug dat de taart niet goed is. Maar alle hema's zijn anders. Bij ons zijn ze heel makkelijk in zo'n soort dingen. Ik heb het een keer met een vaas gehad. Ik had daar een vaas gekocht en ik dacht ik zet hem meteen in de auto want dan kan er niks mee gebeuren. Maar toen ik thuis was bleek er een barst in te zitten. Ik terug en gezegt dat ik ineens een barst zag zitten. Dus de bedrijfsleider zei meteen oww pak maar een nieuwe.
email is gewoon van het hoofdkantoor, als jij er foto`s van hebt zal ik toch nog een mail heen sturen. ik heb hem ook meegenomen, omdat je idd toch nog wat nodig heb.