Dat snap ik. Maar het kwam even op me over als; Ja, dan had je maar duidelijker moeten schrijven. Ja, en dat kan niet iedereen, zo bedoelde ik mijn opmerking.
als niet tever wonen ,dan zou ik zeggen , ik kom mij spullen halen en krijgt ze haar geld terug , dan weetje of dat echt express heeft ,gedaan/begrepen of echt een misverstand is zou geen geld terug geven via bank voor dat je je spullen al terug hebt... het kan natuurlijk ook gewoon misverstand zijn he , omdat aparte advertentie waren dat ze in war raakte ofzo , dan is het te begrijpen dat ze nu beetje boos is , maar ja je kan er ook niks aan doen
Eerlijk Maxje zou ik toch het derde pakket naar haar toe sturen. Het is namelijk toch niet haar fout. Of je stort geld aan haar terug ( natuurlijk niet alles)
Ik stuur altijd bij de mail met mijn bankgegevens precies wat ik ga versturen en dat ik verantwoordelijk ben TOT het postkantoor. Dan kan de ander het controleren of dit ook inderdaad is wat hij / zij in gedachten heeft. Nu is het sneu. Voor beide, vind ik. Zij had meer waar voor haar 40,00 verwacht en jij baalt omdat je niet de intentie had haar op te lichten... Ik zou gaan voor een voorstel om er tussenin te gaan zitten. Zeker omdat je nu ook twijfelt als je het terug leest. Elmo
ik zal even kijken of ik het kan kopieren: ik heb interesse in de megagrote meisjes kleding pakketen maatje 80. (zomer, disney en die van villa happ mexx) en de 13 romprtjes meisjes maat 80. Als ik het zo terug lees zie ik het wel, maar omdat ze niet de advertentie titel er bij hadden gezet, maar meer de merken, heb ik gedacht dat het 1 pakket was. Ik heb namelijk zoooveeeel op mp staan met veel verschillende merken
Ik denk dat dat dan de beste oplossing is, ze sturen alles maar terug, en dan maak ik het geld over (min de verzendkosen natuurlijk) en dan is het opgelost hoop ik.
zie nu dat het toch een miscommunicatie is, dus ik zou haar dan wat geld terug storten... of het pakket opsturen
Ik zou dat geen leuke oplossing vinden. Waarom zou ik verzendkosten betalen (2x) voor iets wat jij niet goed hebt gedaan?
Zou ik ook doen, weet natuurlijk niet wat voor bedrag je voor dat andere pakket in gedachte had. Als daar voor 100 euro in zit bij wijze van, dan is het wat anders.
ja, idd een miscommunicatie... Maar als ik iets koop vraag ik het ook nog een keer duidelijk of die prijs echt is voor wat ik vroeg. later had ze het in haar mail namelijk over 2 pakketten. Heb haar net een mail gestuurd dat ze alles maar terug moet sturen. Hoop ik wel dat alles er in zit en niet vies of beschadigd is.
Nee zo is de koper twee keer 6,75 kwijt voor niks. Dus 13 euro en dan heeft ze helemaal niks. ( niet eens door haar eigen fout. Maxje, misschien kun je toch beter iets geld terugstorten ( misschien 10 euro?)
ik wacht wel even op haar reactie... Maar ik had wel heeel duidelijk in mijn mail gezet dat het 1 euro is per kledingstuk, ze had daar toch wel uit op kunnen maken dat het 3e pakket er niet bij zat?
Maar wat kost dat pakketje wat jij nog hebt? Zij gaat het echt niet terug sturen als zij de verzendkosten niet terug krijgt denk ik hoor, want dan is ze ook nog geld kwijt. En als jij die verzendkosten voor je rekening neemt dan is dat misschien net zoveel als wat het pakketje waard is of misschien meer. Dan kun je beter proberen te zorgen dat jij dat ene pakketje nog opstuurt en dat jullie de verzendkosten delen?
ga ik in mee. Wel vervelende situatie zo. Maar denk dat opsturen nog het nmakkelijkst is dan ben je er klaar mee.
Het is zo moeilijk om het te zeggen als we niet weten wat er precies heen en weeer in de mailtjes staat Maar als ze wist hoeveel er in een pakket zat en dat mailtje van jou erachteraan dan was dat inderdaad duidelijk.