de vraag van kwebeltje had ik gevonden ff antwoord daarop: het uitzendbiro verzekerede ons toen dat ie zeker weten wat had dus gingen we er vanuit dat het goed kwam en die zou dan de volgende dag bellen. Dat deden ze niet dus wij zelf gebeld en toen vertelde ze dat ze toch maar een goedkopere hadden gepakt de werkgever wilde een goedkoper iemand. Vandaar dat wij toen een volle dag gewacht hadden omdat ze ons hadden verzekerd dat ie die baan zou krijgen wat dus niet zo was en daar zijn we heel kwaad over dat uitzendburo's zoiets doen eerst hoop in fluisteren en dan het zo maar weg halen
en op de vacatures die ik je stuurde reageer je ook niet. Terwijl je bij een callcenter zo aan de slag kan als je beetje een babbel hebt. Ik verdiende er toch 1750 netto als 18 jarige * stom dat ik ooit gestopt ben, maar wou een schooldiploma *
ik weet het niet zo hij is best verlegen wat dat betreft..bellen is ookniet z'n sterkte kant onze gesprekken zijn ook maar iets van 20 seconde. Hij belt niet zo graag lang vind ie verschrikkelijk maar ik ga het zo eens met hem over hebben als ik de tijd krijg om iedereen ff te beantwoorden
Ik heb ook geen ins en outs gekregen van diegene, want dat mag ook niet. Er is alleen afgeraden om een donatie te doen, dus trek ik daaruit m'n eigen conclusies.
Nou er werken nogal wat verlegen mensen bij callcenters hoor. Ik ben zelf ook niet zo'n babbelaar maar had me in 6 weken op weten te werken en was binnen no time supervisor.
Ik dacht ook altijd dat het niets voor mij was.. was altijd heel verlegen.. maar callcenter was echt niet erg.. die mensen kennen je toch niet.. en het is altijd heel gezellig op de zaal!
Ik zou zeggen pakken wat je pakken kan? Of is de nood toch nog niet zo hoog? Iets is toch beter als niets? Ook al is het niet je droombaan?
jeps... krijg je als je 600 euro per dag aan adv. verkocht dus dan verdien je veel.. ik stuurde na een half jaar daar werken ook de groep aan.. best moeilijk vond ik dat aangezien mensen van in de 50 in ene keer naar een 18 jarige moesten luisteren
En anders kan ie misschien inbound doen.. dan word je gebeld en hebben de mensen JOU nodig ipv dat je dingen verkoopt.
Ik vind het heel jammer dat Sjorsje schrijft dat er iets niet klopt aan het verhaal van Mamabeer omdat de bank?? dat heeft gezegt. Maar vervolgens wordt er niet verteld welke bank dat is. Ik lees nu dat er is afgeraden om te doneren. Zelfs dit mag een bankmedewerker niet zeggen. Ik ben hier dan ook echt boos om. Op deze manier komen er veel vervelende reactie's op dit topic. Vragen zijn prima en die kunnen ook beantwoord worden als mamabeer daar tijd voor heeft en dat wil. Mocht je twijvelen aan dit verhaal prima, dan doneer je niet en lees je dit topic niet verder. Zoals ik het lees doen mama en papabeer er veel aan om een baan te vinden maar dat is gewoon niet makkelijk. Ik hoop dan ook dat het gesprek morgen wat opleverd.
En welke bank was dat dan vragen veel mensen zich af. Zelfs al geven ze geen details, dit soort dingen mogen ze niet doorgeven. Zou wat zijn als iedereen dat zou doen. Ik werk bij een zorgverzekeraar en ga ook niet op verzoek nakijken of iemand Tena gebruikt of wat ze declareren. En al helemaal niet doorgeven aan derden
@mamabeer en tweemeisjes Jullie draaien er weer omheen.. Kijk dat is nou waarom mensen met vraagtekens zitten! Het is te ver weg, hij is verlegen blablabla Wat een uitvluchten.. Elk baanaanbod wordt met een dergelijke smoes afgewimpelt of gewoon genegeerd. Je zit toch in NOOD zeg je? Dan pak je toch alles wat je kan krijgen? Al verdien je er maar 400 euro aan! Dat istoch 400 meer als dat jenu hebt? Dan solliciteer je verder vanuit die situatie Ik heb hier geen begrip voor