Voorheen kon je altijd per acceptgiro achteraf betalen. Vond ik altijd erg makkelijk omdat ik vaak meerdere dingen bestel om daar tussen te kiezen. Wat ik besloot te houden betaalde ik altijd netjes op tijd. Ik heb er nooit zo'n verttrouwen in dat het geld terug gestord word wanneer je iets terug stuurt. Duurt vaak erg lang enz.. Nu zag ik net dat je vooruit moet betalen! Jammer, dat word toch minder bestellen (misschien toch goed voor de portomonee, haha) Maar ik vroeg me af, is dat bij iedereen zo of is er iets veranderd in mijn account??
dit staat op de site tussen de betaalmogelijkheden: Achteraf betalen Bij wehkamp.nl is het ook mogelijk om achteraf te betalen. In dit geval ontvang je een acceptgiro bij je bestelling of -als je je hiervoor hebt aangemeld- een digitale nota. Zo kun je eerst bepalen of je de bestelling wilt houden of dat je deze (gedeeltelijk) wilt retourneren. Dat is wel zo prettig. Als je kiest voor achteraf betalen vragen we in bepaalde gevallen om een vooruitbetaling.
Ik betaal altijd achteraf via accepgiro. Vind ik zelf ook een fijner idee. Maar misschien heb je heel lang niks besteld ofzo?
Ik heb ook het zelfde, ik kan niet kiezen voor betalen via acceptgiro, moet altijd vooruit betalen ... Beetje irritant ... Wat ik alleen vreemd vind aan dat stukje van twee post hierboven is dat ze zeggen dat je achteraf mag betalen maar dat ze in sommige gevallen een vooruitbetalen vragen, dan is het toch geen achteraf betalen meer of zie ik het nou verkeerd ?
Die wehkamp loopt bij mij ook soms te klooien daarmee, dan heb ik heel veel koopruimte en dan ineens helemaal niets. Heel erg vervelend..
Ik heb afgelopen week net een bestelling gedaan en ontvangen, ik heb gewoon een acceptgiro ontvangen...... raar dat jij die keuze niet had.
Otto heeft dat ook. Soms bij nieuwe klanten die meteen over een kooplimiet heen gaan, vragen ze een aanbetaling om zeker te weten dat er betaald word.
Ik ben al jaren klant, ik bestel niet zo heel veel hoor, ongeveer 3 keer per jaar. Ik heb niets op afbetaling gekocht, dus daar kan het ook niet aan liggen. Echt vreemd!! Ik ga ze denk ik even bellen, als ik de reacties lees is het dus geen algemene verandering.
Ja heb ik ook. Laatst 8500,-!!!!!. Heb maar eerst gemaild dat ik dit helemaal niet wilde, dit wordt altijd wel ergens gemeldt en je zal dan net zien dat je dan net met dingen problemen krijgt. Maar nog steeds schommel ik tussen de 1500 en de 3000. Wat je ook doet, je kan het er niet afkrijgen.:x
Ik heb gisteren besteld bij W en kreeg gewoon de optie voor acceptgiro (naast creditcard/ideal en rembours geloof ik). Het pakje is al geleverd, maar moet t nog ff ophalen bij de videotheek. En heb dus nog niks betaald.
Wat er ook gebeurd kan zijn is dat je voor een te groot bedrag in een keer wilt bestellen! Als je bijv. boven de 300 of 500 euro komt dan moet je t wel voorschieten zeg maar (ik zou die limiet niet weten trouwens) Heb t zelf ook wel s gehad, toen toch maar ff wat "extra maten" geschrapt en kon ik wel voor de acceptgiro kiezen
Dit had ik ook steeds.. als je je bestelling (toevallig gister gedaan) wilt afwerken krijg je een pagina waar je je klantgegevens in kunt vullen.. daarnaast een veldje met gegevens voor nieuwe klant en hieronder de mogelijkheid om verder te gaan zonder account.. daar kun je je gegevens opgeven. ik heb daar niet mijn maar de gegevens van hubbie (met medeweten natuurlijk) ingevuld en ander emailadres dan in mijn eigen account..nu kon ik wil met acceptgiro betalen.. mijn laarzen komen morgen binnen..hihihihihi.... Geen idee waarom het niet via mijn account kan hoor.. heb geen lpende rekeningen of iets dergelijks.. ook nooit gehad.. ik betaalde altijd vooraf omdat de acceptgiro nooit goed ging.. nu wilde ik dat wel.. als de laarzen niet goed zijn stuur ik ze direct terug en hoef ik niet te wachten op mijn geld dat weer teruggestort moet worden.. dat heb ik liever.. nou ja.. anyhoe.. hoop dat je snapt wat ik bedoel...
nee hoor niet helemaal waar. wij hebben een laptob besteld voor ruim 500 euro.. Het enige wat ze hebben gedaan is verifëren of ik hem idd heb besteld. En hij komt morgen binnen (L) Niks vooruit betalen en niks geen aanbetaling..
Ik heb net een badpak besteld van 35 euro en had al wel een account, maar ik moest ook vooruit betalen met acceptgiro of ideal, maar het geld moest daar in ieder geval binnen zijn voordat ze het opsturen. Heb ook nog nooit problemen gehad met wehkamp.
pff, ik heb ook wel eens wat besteld via wehkamp. Had echt alles betaald kreeg ik ineens een brief waarin stond dat ik 5,95 moest betalen maar waarvoor stond er niet bij. Dus ik bellen waar dat voor was.. het enige wat ze zeiden was van het bedrag is afgeboekt u staat nu weer op 0, dag mevrouw.. En dat was het! Weet nog steeds niet waar het voor was. Was echt een raar telefoontje, maar goed hoefde het wel niet meer te betalen. Sindsdien bestel ik dus niets meer via zo'n winkels.