Je kan gelukkig snel bellen. snap heel goed dat je boos bent ook omdat je het niet kan storneren. Ik ben benieuwd wat ze zeggen, hou je ons op de hoogte?
Net gebeld en een vriendelijke mevrouw heeft mijn verhaal aangehoord en in de computer gezien dat ik inderdaad sinds september 2009 niet meer meegedaan heb aan veilingen. Haar advies was om een mailtje te sturen met daarin een kopie van het bankafschrift en de uitleg erbij, zodat iemand van de financiele afdeling er morgen mee aan de slag kan. Zo gezegd, zo gedaan! Ik hoop maar dat het een foutje is en dat er niet een of andere malloot met mijn gegevens aan de haal gegaan is (al zou ik niet weten hoe..)
ik zit even te denken als ze ziet dat jij niet meegedaan hebt aan een veiling zou het wel ene fout zijn toch? ook al zou een ander hebben geboden dan kunnen ze toch zien dat dat rekeningnummer bij jou hoort en niet bij die andere persoon? dat kan jij ook wel aantonen. hoop dat je snel je geld weer terug hebt
Ha meiden, Vandaag weer telefonisch contact gehad met vakantieveilingen. Het bedrag is inderdaad onrechtmatig afgeschreven en wordt naar mij teruggeboekt. Ze onderzoeken nu hoe dit heeft kunnen gebeuren, want het kan zijn dat iemand met mijn rekeningnummer aan de haal is gegaan. Niets anders dan lof voor de afhandeling door vakantieveilingen, ze vonden het zelf ook echt heel vervelend! Ik heb ook nog even mijn bank gebeld en daar werd aangegeven dat er in ieder geval niet via internet-bankieren gewerkt is, dus mijn gegevens zijn nog helemaal beveiligd. Omdat er verder geen geld afgeschreven is, gaat de mevrouw van de bank er vanuit dat ergens een fout cijfertje is ingevuld en dat er geen sprake is van fraude. Mocht het nog een keer gebeuren, dan moet ik meteen weer bellen gaan ze alsnog een fraude-onderzoek in gang zetten. Wat het storneren betreft: ook al was er geen terugboekingstermijn (wat de mevrouw van de bank erg vreemd vond), dan nog kan het bedrag teruggehaald worden, alleen dan niet door mezelf, maar via de bank. Ik ben weer gerustgesteld, maar heb echt wel een paar dagen in de rats gezeten. Bedankt voor al jullie reacties!
Fijn dat je het geld terug hebt gekregen! Het is heel logisch dat er geen terugboekingstermijn was, want bij eenmalige incasso's (zoals deze) kun je niet storneren. Heel vervelend voor jou in dit geval uiteraard! Alleen de bank kan dan inderdaad iets voor je betekenen, want zij moeten dan een betalingsonderzoek doen.
GElukkig is het goedgekomen! En erg fijn dat ze van vakantieveilingen er ook niet raar of moeilijk over gedaan hebben! Je hoort af en toe verhalen!!!
het zal vast wel gaan om iemand die een cijfer verkeerd heeft ingevuld.. wij hebben nu bijna een jaar digitenne. en iedere maand kregen we een rekening dat het bedrag (8,50) niet van onze rekening kon worden gehaald.. we vonden dat echt stom want er staat altijd echt meer dan genoeg op.. maar we hadden er verder niet over nagedacht.. totdat mijn vriend vorrige week opeens zei.. staat er wel het goede rekening nr op.. en ja hoor.. we hadden 2 cijfers verwisseld.. 17 inpl 71... echt dom, zoiets heb je zelf niet in de gaten...
Ik had inderdaad ook allerlei vervelende verhalen gelezen en was er al op voorbereid dat ik niet zomaar mijn geld terug zou krijgen, maar ik wil nogmaals zeggen dat het echt heel goed is opgelost met excuses en de toezegging dat ze me op de hoogte zouden brengen als ze weten wat er mis is gegaan. De mevrouw van de bank dacht inderdaad dat het om een verkeerd cijfertje zou gaan, want als men echt kwaad wil hadden ze veel meer met mijn rekeningnummer gedaan. Nou ja, opgelost dus en ik ga mijn bankzaken nog beter in de gaten houden dan ik al deed