Argh, ik word echt gek van die lummels! Ik heb nu al 2 keer achter elkaar gehad dat een bestelling zogenaamd werd verzonden, maar ook weer werd teruggezonden zonder dat het ooit aan mij is aangeboden. De eerste keer koos ik voor een thuislevering en hadden ze volgens TNT iets niet goed gedaan. De stomme telefoniste van de h&m dreunde alleen maar stomme regeltjes op maar uiteindelijk heb ik via een klachtenformulier kunnen regelen geen verzendkosten te hoeven betalen. Ik de bestelling opnieuw geplaatst met het verzoek deze ditmaal te zenden naar een kialapunt. Zie ik WEER dat het pakket is teruggezonden! Terwijl ik nooit een melding heb gehad dat het pakket daar uberhaupt is aangekomen! Jemig! En het stomme is, ik wil die zending echt hebben! Ik heb een hele lading aan kleding besteld voor zoonlief waar ik echt gelukkig mee was. In de winkel hebben ze veel niet op voorraad. Ben ik nou de enige met dit probleem met h&m? Of gaat er iets grondig mis daar op moment?
Dat is inderdaad wel vreemd ja.. Ik heb een paar dagen geleden een Jas binnengekregen.. Gewoon netjes thuis!
Ik heb één keer gehad dat er bij mij een heel verkeerd pakket werd geleverd ipv mijn bestelling. Gebeld en kon het meteen terugsturen. Hoefde niks aan verzendkosten te betalen en kreeg een kortingsbon voor 5 euro als goedmakertje.
wat vervelend! heb je niet toevallig eens een aanvaring gehad met de tnt chauffeur? dat diegene daarom geen afhaalbericht door je bus doet? ik bestel er vaak kleertjes en krijg ze altijd netjes afgeleverd binnen 2 dagen... als ik er niet ben gaat het naar de buren en anders komen ze de volgende dag...
Ik heb vandaag mijn bestelling thuis. Had een jurkje, een broekje en een maillot. In plaats van de maillot zit er een paar handschoenen voor volwassenen bij. Ik bellen, ik wilde haar het graag volgende week met haar verjaardag aan doen met het jurkje, ik kan het terugsturen en om een nieuwe vragen, duurt minimaal 2 weken. Waarschijnlijk laatste keer dat ik wat online bij hun heb besteld.
Hier staan een aantal producten nog in de wacht; eentje wordt pas half september geleverd en de ander half oktober! Dat vind ik ook belachelijk... Ik heb de bestelling direct geplaatst nadat de folder binnen kwam. Maar ja, hij moest natuurlijk een maand later opnieuw worden geplaatst en toen was niet meer alles op voorraad Ik heb trouwens geen problemen met de postbode; het is juist een hele leuke man Sinds we hier wonen komt ie al bij ons de pakketjes brengen dus ken hem inmiddels aardig goed haha. Overigens is de bestelling de tweede keer naar een kialapunt gebracht en daar staat dat ze het pakket nooit hebben ontvangen. Ik vermoed dus dat TNT weer het pakket terug heeft gezonden zonder het ooit aan te bieden. Volgens TNT gaat er de laatste tijd vaak wat fout bij h&m; iets met de pakbon die niet volledig is ofzo. Het was trouwens een grote bestelling van 200 euro; waarschijnlijk zit daar het probleem ook in omdat ik bij aflevering een deel van het bedrag moet betalen.
dat heb ik nooit gehad dat ik een deel moet betalen heb wel eens voor 300 euro gekocht maar hoefde geen deel te betalen heb er eigenlijk nooit problemen mee met de levering alleen dat soms dingen gewoon niet komen omdat ze ineens niet meer voorradig was tja dat is echt soms balen
@ mamamanuela: dat hoefde ik voorheen inderdaad ook nooit. Dat verbaasde me ook... Ik heb ook nooit verzaakt met betalen dus dat kan het niet zijn Naja, ik ga morgen maar weer eens de klantenservice bellen om weer zo'n regeltjes-opdreunende-muts (excuses voor mn taalgebruik ) aan de lijn te krijgen. Ben benieuwd.
ik vind echt dat ze erg vreemd bezig zijn op het moment ik koop niks meer zo online haha hopelijk komt het nog goed met je bestelling meis
Yukl hier precies hetzelfde Ging gister even kijken op hm.nl hoe het mijn bestelling stond en toen ik op de link naar tnt klikte stond er dat het een aantal keer was aangeboden maar dat de geadresseerde niet meer woonachtig is op het adres en ik ben toch echt niet verhuisd De bestelling is ook gelijk helemaal weg en heb besloten niet meer opnieuw te bestellen want dit gaat echt helemaal nergens over en ben nu echt klaar met die H&M!
Ik bestelde eerst altijd op naam van mijn moeder, en dat ging prima. Had ik laatst zelf een account aan gemaakt en voor 220 euro aan kleren besteld. Nou 4 kledingstukken zouden begin aug worden verstuurd, 2 kledingstukken half aug, 1 kledingstuk eind aug, en nu krijg ik nog meer dan 3 stukken verdeelt over september en oktober. Belachelijk gewoon. Maar het ergste is nog, eerste bestelling was geleverd, was precies 100 euro. Komen ze de 2e keer aan de deur, moest ik DIRECT betalen hadden hun het mooi even onder rembours verstuurd, dus ik heb gezegt breng het maar naar het postkantoor en dan haal ik het morgen wel op (had op dat moment geen 60 euro cash thuis, nee wie verwacht dat ook!). Ik kwaad gebeld met de klantenservice, wat blijkt, omdat ik NIEUW was bij hun, mocht ik niet voor meer dan 100 euro open hebben staan, en die 100 euro van mijn eerst bestelling was nog niet betaald terwijl ik er 2 weken over mocht doen. Was behoorlijk pissig maar goed heb het de dag erna maar opgehaald bij het postkantoor en meteen betaald. En vanaf nu zou het niet meer voor komen. Maar inderdaad aardig waardeloos van ze!
Die melding stond ook bij mij bij TNT! En TNT zei dus dat dat er stond omdat er iets niet goed was met het pakket zelf en zij het dus nooit bij mij hebben aangeboden (maar direct weer terug hebben gestuurd naar h&m). Het ligt dus niet aan mij @ shantii: ja wie heeft inderdaad nou dat geld in huis Bovendien vind ik het maar wat raar dat als je aan de deur moet betalen, ze van tevoren niet een melding geven dat het pakket is verzonden. Hoe moet je nou weten wanneer je thuis moet zijn? Iedere dag op die website kijken zeker? Zal wel een nieuwe regel zijn van die 100 euro Want ik ben echt niet nieuw!
jeetje zeg het word steeds erger zie ik wel ik ga zo eens wat bestellen bij h&m even kijken of het zelfde gebeurd als bij jullie meiden als dat zo is dan ga ik echt een enorme klachten lijst in vullen
Ik bestel nooit meer iets bij de HM. Had wat besteld, een deel teruggestuurd en het overige deel betaald. Bleek dat ik een rekenfout had gemaakt en 10 euro te weinig had betaald. Drie maanden later kreeg ik een brief van het incassobureau!! Was echt in shock, heb nooit een aanmaning of wat dan ook gehad. Moest dus incassokosten betalen, die 10 euro was 80 euro geworden. Ze zeggen de brieven verstuurd te hebben. Toch apart dat juist die brieven dan niet aankomen. Het incassobureau was wel okee, zij gaven aan dat veel mensen klagen dat ze nooit een aanmaning krijgen. Ik had die 10 euro echt wel betaald... Pfff
ook gehad dat er een verkeerd product was geleverd en dat duurde wel even voor ik het goede product kreeg. apart want het was gewoon leverbaar. snap dat als je het nodig hebt voor een speciale gelegenheid helemaal baalt. ik hoor de laatste tijd wel vaker klachten over online kopen. ik heb nog maar 1x online gekocht, ook omdat ik perse minimaal 25 euro moet bestellen