T-mobile grrrrr!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosao, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Was helemaal blij dat ik mijn contract kon verlengen, leuke aanbieding uitgezocht voor de samsung galaxy s bij gsm easy. Alles ok.... tot t-mobile de verlenging van mijn contract afwijst... huh??? Blijkt dat per 1 november de voorwaarden voor verlenging zijn gewijzigd en je pas 3 maanden voor je contract afloopt kunt verlengen. Ik had 27 oktober nog met iemand van t-mobile gebeld samen van alles bekeken over verlengen en zij heeft hierover NIETS gezegd!!! T-mobile heeft ook niet gebeld, gemaild, gesmst of geschreven! Op zich maakte die paar dagen me ook niet zo uit, tot ik zag dat de aanbieding bij gsm easy is veranderd! Nu moet je ipv 37 euro bijbetalen 73 euro bijbetalen. Ik ga hier dus 36 euro mee het schip in.
    Vandaag gebeld met tmobile dat ik gecompenseerd wil worden. Heel gesprek gehad, kon niets betekenen. Toen gevraagd om een leidinggevend, dat kon niet. Ook geen terugbelafspraak.... Toen gooide hij de hoorn erop!!! Ik terugbellen, weer iemand aan de lijn uitgelegd dat er net iemand de hoorn er op gooide en ik een leidinggevende wilde spreken... gooit zij ook de hoorn erop!!! NOU JA ZEG!!! :$
    Ga een klachtenbrief schrijven en een kopie naar de consumentenbond doen. Gelukkig werk ik op een afdeling bezwaar en beroep met allemaal juristen, dus dat kan een mooie brief worden... hahahahaha... (waar is het boosaardig genie smileytje?? :))

    Heeft iemand hier ook problemen mee???
     
  2. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    T-mobile vind ik ook erg slecht geworden in service!!!
    Ik ben al een aantal jaar klant maar als mijn contract afloopt ga ik het in ieder geval niet meer verlengen!!!
     
  3. Within

    Within Niet meer actief

    Schakel Youp ook even in! Die is nu tegen T-mobile bezig.

    Ik heb ook T-mobile, en ook ik heb altijd problemen zodra het om klantenservice gaat. Als ze geld van je krijgen zijn ze er als de kippen bij maar andersom..
     
  4. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    peet zit ook bij t-mobile.. wij hebben eigenlijk nooit problemen gehad.. en dat van die 3 maanden is zeker al langer want peet heeft zijn abbo vorig jaar verlengt en mocht toen ook pas 3 maanden voor zijn contract aflief een nieuwe mobiel uitzoeken..
    zit er geen t-mobile winkel in de buurt? ik heb ook samsung galaxy via hi dan.. als ik hem gewoon bij een andere telefoonwinkel moest bestellen kosten me dat 70 euro voor het toestel en via hi zelf kosten het niets!

    succes ermee
     
  5. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja dat van die 3mnd is al jaren zo hoor. Ik heb al zeker 2x een 2jarig abbo verlengd binnen die 3 mnd voor het contract af zou lopen.

    Maar goed wel onbeschoft dat ze de hoorn erop gooien
     
  6. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nee, dat van die 3 maanden is echt pas sinds 1 november, hebben ze zelf ook gezegd. Plus op my tmobile stond op 27 oktober dat ik kon verlengen en op 5 november dat het niet kon...
     
  7. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    #7 LittleMonsters, 6 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2010
    nou dan ben je ecth verkeerd ingelicht hoor want het is al veel langer zo.. maargoed dat maakt voor de rest niet uit.
     
  8. Brett

    Brett Bekend lid

    2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook al jaren T-mobile en dat van die 3 maanden is bij ons al 2 contracten zo ;)
     
  9. meemee

    meemee Lid

    12 dec 2009
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook T-mobile, maar het maakt niet uit bij welke organisatie. Je mag (mocht, tot 1 november was dat) 4 maanden voor het einde van je contract verlengen bij dezelfde aanbieder, maar 3 maanden van te voren overstappen. Dit was jaren zo, maar nu dus niet meer.

    Ben het wel met mijn voorgangers eens dat de hoorn er op gooien geen klantenbinding is ....
     
  10. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    @meemee: maar juist die aanpassing viel in de verlengingsperiode die al was ingegaan voor mijn contract. dus het ene moment kon het nog wel en het andere moment niet! Dat hadden ze toch even kunnen zeggen toen ik ze belde!
     
  11. Uk80

    Uk80 Fanatiek lid

    Het was veranderd naar 4 maanden van te voren hoor! Ik heb het met mijn eigenste ogen gezien :D
     
  12. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wanneer heb jij het dan gezien?
     
  13. Uk80

    Uk80 Fanatiek lid

    Ik had het tegen die andere meiden.
    Maar ik kon mijn contract die 19 febr. afloopt 2 weken geleden al verlengen.
    Ik lees nu hier dat het weer veranderd is naar 3 maanden..
     
  14. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Heb je geluk dat je niet een paar dagen gewacht hebt! Dat had ik dus gedaan, even rondkijken naar de aanbiedingen enzo... en toen kon het ineens niet meer...
     
  15. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.812
    4.192
    113
    Het is al jaren zo dat je bij t-mobile zelf vier maanden van te voren kunt verlenen en bij een onafhankelijke aanbieder drie maanden van te voren
     
  16. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nu dus niet meer :(
     
  17. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.812
    4.192
    113
    das heel raar, ik heb vorige week zelf nog verlengd. 4 maanden van te voren. UIteraard wel bij t-mobile zelf.
    Jij kon niet verlengen omdat je bij een derde onafhankelijke wou (gsm easy) en daar geldt 3 maanden voor
     
  18. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Daarom altijd als eerste de naam vragen met wie je spreekt en die opschrijven :) Succes. Ik hoop dat je er uit komt.
     
  19. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Vorige week was het voor november en gold de 4 maanden regel nog...
     
  20. Koekeloerie

    Koekeloerie Niet meer actief

    Tmobile is zoo slecht in haar service geworden. Wij hebben nu al een paar keer meegemaakt dat de hoorn er gewoon wordt opgegooid.

    Ook met de dekking is het triest gesteld. Wij hebben beide tmobile en regelmatig geen bereik of de verbinding wordt verbroken midden in een gesprek. Laatst had mijn man een noodsituatie en moest 112 bellen... geen bereik. Daar sta je dan.
     

Deel Deze Pagina