Hoi allemaal, Heeft er iemand ervaring met bon prix? Heb eens op hun site gekeken en zag best wel leuke dingen voor leuke prijzen. Maar ben wel benieuwd naar de kwaliteit en de service. Dus iemand hier ervaring?
Ik heb er wel eens wat besteld. De service is verder prima, de kwaliteit is ook wel okee in verhouding tot de prijs, geen topkwaliteit maar ook geen 'na 1 wasbeurt rijp voor de prullenbak' rommel. let wel ff op de maten, het is een duits bedrijf, je hoeft zeker geen maat groter te bestellen. Ik heb bv es een bh besteld daar in de voor mij meestal normale maat, die viel een stuk wijder uit.
Mijn ervaring is ook goed met het bedrijf. Voorheen duurde de levering bijna een week nu had ik het binnen dag of 3 al in huis. Ook terug sturen was in orde. Kwaliteit is per artikel verschillend ene gaat langer mee dan het andere. Maar als je gaat zoeken op bonprix kom je denk ik wel wat negatieve dingen tegen hier op de site, niet iedereen is er over te spreken. Maar in mijn geval niks te klagen.
De kwaliteit en prijsverhoudingen kloppen. Dus je betaald niet veel voor een wat mindere kwaliteit. Ik zelf koop daar altijd mijn bh's en die er ongeveer 6 maanden tot een jaartje mee voordat ik ze echt weg moet gooien. Heb 1 keer een truitje besteld, maar dat ging vrij snel kapot, kan toeval zijn. Het enige minpunt is de administratie daar. Ze raken vaak retourpakketjes kwijt. Heb ook al meerdere malen een heel formulier moeten opsturen met de barcode van het retourpakketje. Ook heb ik meerdere malen gehad dat ze een betaling niet hebben ontvangen. Nu bel ik ze vaak met de mededeling dat ik al heb betaald of dat ik iets al heb terug gestuurd en dan veranderen ze dat gelijk in de computer, zodat ik niet iedere keer vervelende brieven en/of mailtjes krijg. Er zijn op internet trouwens wel verhalen van mensen die vooraf hebben betaald, iets retour hebben gestuurd en nog steeds hun geld niet terug hebben gekregen.
Ik heb er ook goede ervaringen mee. Ik betaal niet vooraf, omdat ik dat niet vertrouw. Idd dat het eeuwen duurt voordat je geld van retouren terug krijgt. Kwaliteit is verschillend, 2 keer iets ontvangen wat bij ontvangst al kapot was of bij aanpassen al ging scheuren. Maar ik ga er zeker vaker bestellen!
Ik vind Bon Prix echt verschrikkkelijk slecht. De kwaliteit is echt slecht (alles pluist ontzettend snel e.d.), de klantenservice is helemaal dramatisch (ze weten het altijd wel zo te draaien dat de 'schuld' van een probleem bij jou ligt in plaats van bij hen) en de levering is ook niet om over naar huis te schrijven.. Mijn 1-na-laatste bestelling betrof een broek, die volgens de matentabel goed had moeten zitten, maar dus veel te klein én te kort was. Die heb ik vervolgens teruggestuurd. In de algemene voorwaarden staat dat, als het om een fout van BP gaat, je geen verzendkosten hoeft te betalen. Een verkeerde maattabel is in mijn ogen echt een fout van BP, maar ik had op het retourformulier in moeten vullen dat ik een grotere maat wilde hebben. Maar die was er helemaal niet! :x Uiteindelijk heb ik dus alsnog de verzendkosten moeten betalen Mijn laatste bestelling was een grijs wollen vest, anderhalve week voor ik 'm nodig had besteld, nooit aangekomen. Moet ik zo'n heel formulier invullen, dat het pakket is kwijtgeraakt, blabla. Aangegeven dat ik géén nieuw vest hoef, omdat ik hem echt graag voor die datum wilde hebben en inmiddels al een andere had gekocht, maar er was al een nieuw vest onderweg en dat kon niet meer geannuleerd worden (en ook deze is inmiddels -anderhalve week later- nog steeds niet bezorgd). Nee, ik heb echt nog nóóit iets bij BP besteld zonder problemen. Ik doe het vanaf nu ook maar gewoon nooit meer
hier gaat het eigenlijk altijd goed, betaal wel zelf achteraf altijd. dan kan je zelf beslissen wat je houd en dat geld overmaken. kwaliteit prima .. je doet er geen 6 jaar mee, maar een jaar lukt hier altijd prima.
Ik heb ook 2x wat besteld daar en doe het nooit weer. In hun boekje zien de kleren er leuk uit, maar als je het thuis aan doet zit het zo stom. Totaal geen model erin. Kwaliteit vind ik ook bagger, maar goed daar is de prijs ook wel na...
ik heb er één keer iets besteld en dat ging niet heel denderend. Ten eerste moest ik er twee weken op wachten en toen ik het pakketje kreeg zat er één kledingstuk in met een bon voor 4 kledingstukken(ik had 4 dingen besteld maar dus 1 gekregen). Ik heb naar ze gebeld met de vraag of ik de rest ook zou krijgen en gezegd dat ik niet zou betalen voor iets wat ik niet had. Ik moest een paar dagen afwachten zij de vrouw. Na drie dagen had ik niets ontvangen dus weer gebeld. Ik moest maar gewoon betalen....dacht het niet....ga niet betalen voor niets. Dus heb gewacht op wat er ging komen en kreeg uiteraard een aanmaning voor dezelfde kledingstukken. Heb een klacht ingediend en daarna kreeg ik de juiste bon.
Volgens mij komt Bon Prix uit Frankrijk hoor Ik bestelde er vaak, maar de laatste tijd veel rotzooi van vorig seizoen. Dus ik ben niet zo'n Bon Prix fan meer.
Ik had eens wat besteld, en later bleek dat het vertraging had, 4 weken. Kreeg het pas na mn vakantie terwijl het voor mn vakantie bedoeld was, en kon het dus officieel niet meer retourneren (moest in ...augustus maar was dus op vakantie) Heb het toch gewoon terug kunnen sturen en een vriendelijke mail teruggehad. Prima service
Ik heb ook al 3 keer een poging gedaan iets te bestellen daar.. Eerste keer na 2 weken nog niks binnen gebeld bleek wat we besteld hadden uitverkocht te zijn.. Laat dan even weten in plaats van mensen te laten wachten.. 2de keer ontbraken er ook dingen.. Laatste keer ook niks binnen gehad ook geen rek verder maar ik bestel dr niks meer!!
Ik heb wel goede ervaring met bon prix. Heb er een keer besteld en vond de kwaliteit goed voor de prijs die je betaald.
ik heb 2 keer een poging gedaan om er te bestellen maar omdat het ooit schijnbaar bij iemand hier in de buurt verkeerd is gegaan moet Ik vooraf betalen! ik begrijp niet wat ik met die andere persoon te maken heb! dus nee dan houdt het op!