daar zeg je me wat, ik heb het net opgezocht van het bedrijf waar de telefoon besteld is, en inderdaad staat er dit Voor de 24 uurs TNT post levering dient u zelf persoonlijk aanwezig te zijn, met een identiteitsbewijs bij de hand. Daarnaast wordt er een foto van uw bank-/giropas of een recent bankafschrift genomen. Na een pintransactie van 0,01 (om uw rekeningnummer te verifiëren) kunt u uw bestelling direct in ontvangst nemen arrgggggggggggg
Maar als ze alleen een abbonement hebben afgesloten telt dat toch niet? Ik heb een keer bij 1 vandaag ofzo op tv gezien hoe snel/makkelijk je identiteit gestolen kan worden! Als is het maar met reclame waar je naam op staat. Als jij dat bij het oud papier gooit en bijv. ook een bank afschrift hebben ze zo al veel gegevens! Sinds ik dat het gezien hebben wij een papier versnipperaar!
hmmm idd ja...nu je het zegt zou dat zomaar kunnen. Wij zelf gooien ook altijd alles bij oud papier, idd erg stom ja. Denk dat ik ook maar eens aan de versnipperaar ga
Het is een abbo met telefoon een iphone abbo was het 2x maal dus Afschriften bewaar ik tot den eeuwigeheid, en waar onze rekeningnummers opstaan versnipper ik, wel met de hand dat dan weer wel
Jeetje zeg wat naar. Hopelijk werd t-mobile bij jullie wel mee. Me broertje heeft onder dwang een rekening bij de bank moeten openen(onder dwang van een pistool) en bij 3 telefoonwinkels abbo,s moeten afsluiten. Op 2 verschillende dagen. T-mobile werkt niet mee.. aangifte enz is gedaan politie is er ook degelijk mee bezig t-mobile zegt gewoon het is onze zaak niet je bent zelf verandwoordelijk voor wat je doet... ja wat zou jij doen als gasten weten waar je woont en een geweer tegen je hoofd houden. Nu ruim 7 maanden later zijn ze opgepakt. Maar de rekeningen enz blijven komen. Ook is er bij een leenbedrijf een kleine lening afgesloten voor 500 euro zonder dat me broetje een hantekening heeft gezet. Sterkte heb je trouwens de nummers laten blokeren??
Nou vanmorgen aangifte gedaan, ook hun vonden het maar allemaal raar hoe het verlopen is, en hoe het mogelijk is. Op onze bijde namen een contract afsluiten, met blijkbaar een vals ID, qua afgifte met tnt wat niet klopt, en dat t mobile niet de gegevens heeft gecontroleerd en zo zijn er nog meer fouten te bespeuren. Maar de aangifte ligt nu bij t mobile, en binnen 4 weken horen we van hun. Zij gaan alle gegevens opvragen bij de dat bedrijf. Mijn man heeft al aangegeven dat we hier werk van gaan maken en op iedere fout gaan verhalen, ook bij t mobile, de medewerker gaf mijn man groot gelijk. Dus word vervolgt dus............
Weet niet of het al gezegd is, maar misschien een idee om via t-mobile het nummer op te vragen (indien deze nog niet geblokkeerd is) en dan gewoon dat nummer bellen?! Edit: Zie dat B en N dit ook al had gezegd. En zie nu ook dat de nummers al geblokkeerd zijn. Wel schrikken zeg! Hopelijk vinden ze de daders snel!
dat mogen ze volgens mij niet verstrekken. het is al en wonder dat ze de postcode en adres (zonder nummer) hebben gegeven. toen mijn mans telefoon binnen kwam (verlening abo met telefoon) heeft hij ook geen cent hoeven te pinnen en geen idee te laten zien. ik wel omdat ik nieuw was.
wat een verhaal! Dit zijn toch wel een aantal angsten die ik ook altijd heb. Er zijn rare mensen op de wereld. Wat mij zorgen baart in je hele verhaal is dat het gaat om een 2e rekening waarvan wordt afgeschreven. HEt tmobile medewerker verhaal gaat volgens mij dan ook niet op, die hebben immers je andere nummer. Ik hoop voor jullie dat het snel wordt opgelost! verder heb ik geen woorden van wijsheid
We hebben de nr wel gehad, omdat het eigelijk wel op onze namen staat Heb natuurlijk de nr's gebeld, maar staan uit, na na vanmiddag worden ze geblokkeerd en de telefoons ook, via imei(?) nr. Medewerker van t mobile gaat niet op denk ik, omdat het via internet besteld is. Als je een nieuw contract krijgt, dan moet je je wel legitimeren enzo, bij verlenging inderdaad niet. MAar staat op de site van dat bedrijf dat tnt om een legitimatie moet vragen bij levering. Dusja, ik weet het allemaal niet meer, weet alleen dat dit best slopend is, ik blijf maar piekeren hier over.
Dat ze op de site aangeven dat ze om legetimatie vragen dat klopt ook wel maar ik heb nu 2x online een nieuw abonnement afgesloten en bij het thuis bezorgen is er niet eens om legetimatie gevraagd.. De eerste keer stond het ook nog op naam van mijn moeder en ik kon er gewoon zelf voor tekenen.. maakte die jongen niets uit.. hoop voor je dat het snel opgelost wordt want het is natuurlijk erg k*t! Ik heb er misschien overheen gelezen maar is het geld wel teruggestort? Succes ermee!
Jeetje meis, wat ontzettend k** en hopelijk is het inderdaad geen bekende van jullie, want diegene kan beter hard gaan rennen inderdaad! Ik blijf je even volgen in dit topic . Sterkte lieverd!!!!
Jeetje het moet je maar geburen....schandalig Bij ons gooien ze vaak de post verkeerd in.,, en tjah dan hebben mensen ook snel gegevens he...
Wist je dat hackers heel erg veel kunnen. Inclusief het vervalsen van allerlei documenten.. Heb ooit ergens gewerkt en daar hadden we een klant die zijn werkgeversverklaring en salarisstrook had laten vervalsen. Mijn zusje is onlangs gehacked op Hyves, Facebook, Hotmail en zelfs in haar laptop zijn ze geweest, daar loopt nu ook een aangifte tegen. Maar die knakkers zijn zó reteslim! Ik hoop dat ze ze te pakken krijgen TS! Fijn dat je je geld terughebt! Hopelijk komt er snel een einde aan dit vermoeiende verhaal!
Vandaag is er WEER 102 euro afgeschreven!! Als die kleine man op bed ligt, ga ik maar weer tmobile bellen! Gister werd ik ook al door ze gebeld, of ik even aangifte wilde doen, uhhh die hebben jullie al hoor, dinsdag aangifte gedaan, en gelijk gefaxt door een medewerker van tmobile naar de afdeling fraude! Na 10 min had ze eindelijk de aangifte gevonden, sjonge
Jeetje wat een gedoe allemaal!! Heb geen tips meer voor je. Hoop dat het opgelost word dader gepakt en het jullie niets gaat kosten op hoofdpijn na