Nou ja zeg, wat ik nu weer zie. Wilde laarzen bestellen bij de Wehkamp. Klik op bestellen, nou dan kom je in je winkelwagentje. Druk ik op verder en zie ik erboven het bedrag staan. So far so good. Moet je vervolgens een betaalwijze aanklikken. Ik wilde eigenlijk het bedrag in 1 keer betalen (achteraf via internetbankieren), moet je daar dus tegenwoordig 2,50 extra voor betalen. Vervolgens kies ik de bezorgdag/tijd. Als je het thuisbezorgd wilt hebben moet je 1 euro extra betalen en als je dat 's avonds wilt moet je nog eens 1 euro extra dokken. Wat zijn dit voor grappen? Dit was nooit zo. Ik heb maar niet besteld...Moet het even kwijt :x.
Een euro betalen voor thuisbezorgen en nog een euro extra voor avondbezorging is al zolang als ik me kan heugen, maar die E 2,50 voor de achteraf betaling is voor mij ook nieuw .
klopt, iig voor de avond bezorging extra betalen, maar 2,50 voor achteraf betaling is voor mij ook nieuw.
klopt had dit ook van de week. dus op vooruitbetalen geklikt. betaald. keer ik terug bij wehkamp. artikel ineens uitverkocht. maar wel geld afgeschreven. heb nu al 2 mails gestuurd dat ze het zsm terug moeten storten en ze zouden het binnen 7 dagen doen. das dus gister maar nog niks he!
die 1 euro extra voor bezorging en 1 euro voor avond is al heel lang ja.. die 2.50 is wel nieuw voor mij
toevallig gisteren besteld en zag dit ook. Ik wil altijd pas achteraf betalen omdat ik vaak de helft terug stuur (bestel meerdere maten enz.) Vind het ook niet leuk!
Ik ben hierdoor ook klaar met wehkamp. Voorheen bestelde ik ook altijd extra maten, of extra kleuren. Mij lijkt dat ze hierdoor toch minder omzet gaan hebben. Was ook echt boos toen ik dat van die 2,5 E pas achteraf zag.
misschien dat ze het juist daardoor doen, dat iedereen extra maten en kleuren besteld (wat ik logisch vind want in het echt kan je het anders niet zien) Ik heb bijv. gisteren voor zo'n 600 euro besteld, en als alles me goed bevalt, zal ik maar voor 250 euro kopen (het overige is dus in verschillende maten enkleuren) maar mijn bestelling van 600 euro koop ik niet, daarom ga ik dit echt niet vooraf betalen! Zo zullen veel mensen denken, omdat ze weten dat ze toch niet alles zullen houden. Weet niet of het ze hierom te doen is hoor...maar zou er misschien wel mee te maken kunnen hebben.
ik bestel altijd met acceptgiro,komt altijd de volgende dag en als je het retour stuurt hoef je geen verzendkosten te betalen. vind het een prima systeem.
Die extra euro voor bezorgen was mij al bekend, maar nog niet de 2,50 extra voor acceptgiro. Waarom ze dat doen geen idee.
Tja, ik dus ook , maar ik ga daar never nooit 2,50 extra voor betalen. Ik kende de 1 euro extra voor avondbezorging ook wel, maar niet de euro extra die je moet betalen als je thuis laat bezorgen. Waarschijnlijk te lang geleden dat ik er besteld heb haha . Geen Wehkamp meer voor mij voorlopig.
Nou ja zeg, wat achterlijk! Wil wat bestellen komt er 4,95 verzendkosten bij en dan brengen ze het bij zo'n servicepunt en als je het thuis bezorgd wil hebben betaal je nog een euro extra! 2 euro als je het 's avonds laat brengen! Denk dat dit ze klanten gaat kosten.
Ik vind dat echt altijd zo lullig, ze willen wel dat je gelijk betaald, maar als ze zelf terug moeten storten moet er weer 7 dagen overheen gaan :/ echt vind dat zo aso >.<
inderdaad, die 4,95 was altijd al zo voor de bezorging maar nu komt er als je niet uitkijkt 4,50 bij. Bij mij hadden ze zelfs ipv 2,50 25 euro gerekend voor de betaling achteraf! Lekker foutje. Wordt wel hersteld hoor, maar idd ben ik ook een beetje klaar met de Wehkamp nu. Vind de verzendkosten + betaling met acceptgiro te duur worden. Heb 1x met iDeal betaald, liep het systeem vast, had ik wel betaald en kreeg geen bevestiging voor mijn order (was een groot bedrag, zul je net zien dat gebeurd als je een droger besteld) Kon ik 20 minuten in de wacht gaan staan op het telefoonnummer ook nog om dat weer gecorrigeerd te hebben, idem dito met die 25 euro ipv 2,50 kon ik ook voor gaan bellen. Duur grapje steeds achteraf bij de Wehkamp voor 20 cent per minuut! edit: post ik dit net krijg ik een mailtje van de wehkamp: De zichttermijn van je artikel(en) is verstreken. Wij verzoeken je daarom vriendelijk het openstaande bedrag binnen 7 werkdagen over te maken. Let op: als wij je betaling niet binnen de gestelde termijn ontvangen zijn wij genoodzaakt om je rentekosten in rekening te brengen. Dus als je niet gauw genoeg betaald rekenen ze ook meteen rente Ik ga maar eens stoppen met bestellen bij de Wehkamp, ik vind het nieuwe systeem niet zo bloeme-vriendelijk meer Ze zijn wat agressiever geworden naar de achteraf betalers toe.
Wel jammer zeg en belachelijk natuurlijk! Die 1 euro is idd al heel lang maar 2,50 is nieuw.. Vond het juist fijn aan wehkamp dat het juist niet hoefde..
hebt de neckermann dit trouwens ook? die exra kosten? ik bestel nooit van wehkamp of neckermann, vriendlief is er zwaar op tegen omdat hij liever acceptgiro's ontvangt met het product dan dat je vooruit betaald zonder te weten of het wel de juiste product is enz =3
maar zo raar is dat toch niet? bij bv kleertjes.com is dat ook. En er zijn veel bedrijven (bv eneco) waar je 1 euro extra moet betalen als je ipv auto incasso met acceptgiro wil betalen. Zij maken toch extra kosten voor het maken van de acceptgiro. Vind dat je blij mag zijn dat je uberhaupt achteraf mag betalen. Zij moeten extra grote voorraad aanleggen door dit systeem EN zij lopen rente mis doordat je pas achteraf betaald. Nee, ik zie daar geen bezwaar in. En als je het niet wil, tja dan betaal je toch gewoon vooraf en laat je het terugstorten achteraf?