Gatsie, ik baal me te pletter. Zondagochtend verjaardagkadootjes besteld bij rainbowbabies. Gekeken bij de levering en verzending binnen 5 werkdagen. Zaterdagavond is de verjaardag dus dat moet allemaal prima kunnen. Nog niks binnen vandaag dus maar even gebeld met de vraag of het vandaag nog verzonden wordt? Vanwege de drukte liepen ze achter dus het ging niet lukken om vandaag te verzenden. Waarschijnlijk komt het nu op zijn vroegst dinsdag binnen. Sta ik daar morgen zonder kadootje.. Babydump dinsdag een tafelstoel besteld, op voorraad en ik zou hem de volgende wel in huis hebben. Vandaag maar eens gebeld, nog geen stoel gezien namelijk. Sorrie mevrouw, de stoel staat hier nog maar hij wordt vandaag verzonden en u kunt hem morgen thuis verwachten. Gatsie.. ik heb dit regelmatig. Hoe doen jullie dit? Kan ik hier wat van maken? De tafelstoel is niet erg, dat komt niet op een dag aan. Maar ik baal wel echt van rainbowbabies en het kadootje. Als ik dat had geweten had ik het niet besteld en een ander kadootje gezocht!! groetjes
Tja rainbowbabies, heb ik dus elke keer shit mee gehad. Mailen dat je hem niet meer hoeft na zaterdag.
lees de laatste tijd echt veel slechte reacties over rainbowbabies. Ik zou idd zeggen dat ik het niet meer wil en het geld terug wil.
Dit staat dr in hun leveringsvoorwaarden..... ze zijn dan ook niet verplicht om het in 5 werkdagen te regelen Artikel 6. Levering 6.1 Rainbowbabies streeft ernaar om bestellingen binnen 5 werkdagen na ontvangst van de betaling af te leveren. Hiertoe is Rainbowbabies echter niet verplicht. 6.2 De uiterste leveringstermijn is 10 dagen na ontvangst van de betaling, behalve voor zover de vertraging niet aan Rainbowbabies kan worden toegerekend. 6.3 Indien de bezorging hetzij door (tijdelijk) niet in voorraad zijn, hetzij om andere redenen vertraging ondervindt, ontvangt de klant hiervan uiterlijk zeven (7) dagen nadat hij de bestelling heeft geplaatst bericht. Dezelfde termijn wordt aangehouden wanneer een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd. De klant heeft in deze gevallen het recht om de bestelling zonder kosten te annuleren. Rainbowbabies zal in dat geval voor terugbetaling zorgdragen, mits er reeds is betaald.
geen poot op te staan dus, zover had ik ook nog niet gekeken. Maar ik moet zeggen dat ik momenteel steeds mee maak, er staat prachtig dat het binnen zoveel tijd geleverd wordt en dan klopt het dus niet. (zoals de babydump) Lopen jullie daar ook tegen aan of moet ik voortaan gewoon maar de kleine letters lezen en van het maximaal aantal dagen uitgaan. (in geval rainbowbabies dus 10 dagen) Baal nog steeds, ik ben maar geneigd om de verjaardag af te zeggen. Vind het zo knullig om zonder kadootje te komen. Het is voor een kind van 8 dus die leg je nog niet even uit zonder teleurstelling dat het kadootje over een aantal dagen komt...
6.2 De uiterste leveringstermijn is 10 dagen na ontvangst van de betaling, behalve voor zover de vertraging niet aan Rainbowbabies kan worden toegerekend bij het bellen zei de medewerken meteen al dat zij de bestelling uitleveren aan een bedrijf en dat ze er dus niks aan kunnen doen. Geeft dat dan een vrijbrief om ook zomaar de 10 dagen te kunnen overschrijden?
Die 10 dagen zijn toch ook nog niet overschreden? Je hebt het zondag besteld..... neem aan de 12de besteld en betaald ..... daar 10 dagen bij op dan zit je op de 21ste als max levertijd. Afspraken die zij hebben met derden is voor hun klanten niet van belang zij hebben zich aan hun eigen voorwaarden te houden.
Nou, ik zou er niet happy mee zijn Zo houdt je klanten niet tevreden. Lekker makkelijk zo'n zinnetje. 6.1 Rainbowbabies streeft ernaar om bestellingen binnen 5 werkdagen na ontvangst van de betaling af te leveren. Hiertoe is Rainbowbabies echter niet verplicht
Je kan ze ook moeilijk verplichten tot leveren binnen de 5 werkdagen, omdat er altijd omstandigheden kunnen zijn die buiten hun macht vallen. Zoals weersomstandigheden, stakingen bij TNT (ik neem aan dat de webshop niet zelf bij je langskomt met het pakje), een fout opgegeven adres, etc.
Precies. Volgende keer eerder bestellen Je hebt het nu op het laatst besteld waardoor je dan gewoon risico loopt dat het niet op tijd geleverd wordt, de kerstdagen staan ook voor de deur dus je kunt dan eigenlijk weten dat de kans aanwezig is dat het niet binnen 5 werkdagen lukt Balen is het wel zeg! Kun je niet een zak snoep of zo kopen dat je die geeft en daaraan een bon maken dat het cadeau nog komt?
klacht indienen en zeggen dat als ze niet kunnen leveren in de tijd die ze op de website hebben vermeld dat ze dan een mail naar de persoon moeten versturen zodat ze minder gezeur hebben
Als je eerst even de algemene voorwaarden van hun leest dan zie je dat een klacht indienen de grootste onzin is. ZE houden zich tot nu toe nog steeds aan hun levertijden. Dat de klant zelf uit gaat van de kortste tijd is hun eigen schuld en niet die van de site.
Het is nu wel druk natuurlijk met de december post en pakketten en stakingen.. Zelfs gewone kaarten komen heel laat aan! Het is wel altijd heel vervelend als je iets besteld en je in eerst instantie 5 dagen ziet staan je dan langer moet wachten. Een kind van 8 kan je best zeggen dat het onderweg is, zeker ook met sneeuw. Het is helaas niet anders.
Ik had hetzelfde probleem en heb gewoon een printje gemaakt van hetgeen ik besteld heb en dat leuk verpakt en uitgelegd dat het cadeautje later kwam. Neem maar van mij aan dat post en pakketbestellers zich het licht uit de ogen lopen in de decembermaand en de weersomstandigheden zorgen er zeker voor dat het er niet sneller op wordt.
oke een bedrijf moet wettelijk gezien binnen 30 dagen het product toezenden maar als een bedrijf op hun website binnen 5 werkdagen zet kan ze als nog ene klacht indienen
Ik vind het heel vervelend voor je, maar je hebt t cadeautje ook wel erg last-minute besteld. Goed dat je even gebeld hebt, maar meer kun je niet doen. Jammer dat het niet op tijd is.
maar dat zeggen ze dus niet, vandaar ook mijn opmerking. Ze streven naar 5 dagen met een max van 10 en daar zitten ze nog prima tussen in het geval van TS
Voortaan echt de algemene voorwaarden lezen is mijn advies. Je zou voortaan ook kunnen vragen, voordat je besteld, of het er binnen zoveel dagen kan zijn ivm een speciale gelegenheid.