Flut KPN :(

Discussion in 'De lounge' started by Luuz, Dec 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miireii

    Miireii Fanatiek lid

    Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Tjah, zul je wel weer moeten bellen;)

    Dan kunnen ze een coulance aanmaken, daar wordt jij dan weer over terug gebeld en ahv wordt een bedrag afgesproken..

    Helaas weet ik maar al te goed dat er giga veel misgaat bij KPN.

    Ik las in eerdere berichten om op te bellen en dan te vragen naar een leidinggevende. Nou je hebt te maken met een callcenter, leidinggevenden bellen niet, en er kan ook niet mee doorverbonden worden..

    Het is idd erg vervelend, heb zelf ook regelmatig boze klanten aan de lijn. Gelukkig werk ik niet op de Technische dienst, dus heb ook geen verstand van lijnen die uitvallen, modems die niet werken enz. Maar het blijft vervelend!
     
  2. Miireii

    Miireii Fanatiek lid

    Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Ow en naar een winkel gaan helpt ook niet altijd hoor, want zij bellen met ons, dan krijg je hetzelfde riedeltje, alleen maak je geen kosten ;)
     
  3. Mams136

    Mams136 VIP lid

    Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Idd krijg je callcentermedewerkers aan de telefoon.
    Maar als je problemen aanhouden kun je wel vragen om een direct nummer naar de 2e lijn en een incident code.
    Dit is een 0800 nummer en dus gratis(wel je eigen belminuten natuurlijk)

    En als je het echt zat bent vraag je maar of ze je ticket willen laten escaleren.
     
  4. Mams136

    Mams136 VIP lid

    Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    dat is toch al iets positiefs
     
  5. Miireii

    Miireii Fanatiek lid

    Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    En dan nog kom je 9 van de 10 keer bij Verkoop en Informatie uit, kan je nog uren wachten en verteld de 2e lijns dat het allemaal nog in behandeling is en wordt er nog niets mee gedaan ;)
     
  6. Miireii

    Miireii Fanatiek lid

    Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Ja dat klopt, maar de Technische Dienst kan geen mensen helpen die niet thuis zijn, dus eigenlijk is het nog voor niets.
     
  7. Luuz

    Luuz VIP lid

    Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    pff lekker dan.. vanmorgen monteur gehad.. Toevallig dezelfde als vorige week.. Blijkt dat er een nieuwe kabel nodig was.. Kost even 30 euro.. *fijn*
    als het goed is zijn de problemen in de telefooncentrale opgelost..
    morgen maar eens bellen voor vergoeding..
     
  8. moui

    moui Bekend lid

    Aug 20, 2010
    587
    0
    0
    hopelijk is het opgelost!

    wij hadden in het oude huis ineens 3 weken lang geen internet zou 2 keer een monteur zijn gekomen, niet op komen dagen, heb zeker 20 euro verbeld naar kpn, hebben idd mijn ticket laten escaleren. mijn zwager is een monteur die voor kpn werkt, niet van kpn want is ie blij voor, omdat hij heel veel problemen heeft gehoord over kpn.

    maar ik blijf liever bij kpn dan dat ik naar ziggo zou moeten, want dat is echt een onguur bedrijf!

    met ziggo ben ik nu eindelijk klaar, want ze wilden dat ik voor de 2de keer bijna 200 euro betalen, voor een aansluiting van een televisie abonnement waarvan ik niets afwist.

    heb 6 brieven misschien nog meer aangetekend verstuurd om te bewijzen dat het niet van mij was, die ik niet eens terug krijg, en ook het betaalde geld wat ten onrechte is betaald krijg ik niet terug.

    bij kpn heb ik 1 maand gratis tv, internet en telefoon gehad en 20 euro voor de belkosten.

    maar wel beter als jullie probleem nu opgelost is!
    sorry als ik gewoon zo binnen kom vallen met mijn gezeur :)
     
  9. Miireii

    Miireii Fanatiek lid

    Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Hopelijk is het opgelost nu!
    En die vergoeding krijg je wel, weet ik zeker! Als ik het programma hier thuis op mijn pc had staan, had ik het alvast voor je geregeld.. :)
     
  10. cherie

    cherie VIP lid

    Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik heb een keer opgehangen.. omdat ze maar bleven melden dat t aan ons lag.. en we moesten omdat we dan een nieuw modem wilde maar 3 weken wachten.. (met een eigen ict bedrijf.. heel handig)
    en toen heb ik gebeld naar afdeling opzeggen! binnen 3 dagen een nieuw modem in huis en super geholpen hahahahaha:D
     
  11. Miireii

    Miireii Fanatiek lid

    Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Dat is ook belachelijk. Als wij een nieuw modem aanvragen (dus alleen het modem en niet het internetgebeuren eromheen) duurt het idd tussen de 3 en 5 werkdagen voordat de klant hem in huis heeft.

    Ik krijg ook heel vaak mensen aan de telefoon die echt verkeerd geinformeerd worden. Verschrikkelijk. 'Ja, maar uw collega zei dit en dit'. GEK word ik ervan. Tijd dat ze die mensen eens aan gaan pakken...
     
  12. Mams136

    Mams136 VIP lid

    Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Hier heeft de monteur het modem vervangen voor een nieuwe.
    Nou had ik natuurlijk al wel een maand lang gewacht totdat de boel gerepareerd was...maar hij had gewoon zo'n ding in de bus liggen.(wel meerdere trouwens)
     
  13. cherie

    cherie VIP lid

    Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Yup. en dan was t ook nog is dat ik me er mee ging bemoeien. mijn man is ICT-er en heeft er behooooorlijk wat verstand van. maar we moesten dit en dat en zus proberen.. EN hij wist al dat het daar niet aan lag!! maar die vent beweerde dat hij bij ons op t modem kon komen (Wat achteraf dus onmogelijk was ding was dood)
    en lag aan onze comp. manlief van alles geprobeerd en gezegd heb ik gedaan bla bla bla..
    geen 2de lijn vagen neu... gewoon doorgaan. toen was ik t zo zat. ik zeg en nou hier die telefoon! hahaha.. ach ja .. je mot wat he. maar die eerstelijntjes hebben gewoon protocol wat ze moeten volgen en volgens mij weet de helft niet eens wat ze doen en zeggen.
     

Share This Page