echt waar ik weet niet waar dit op slaat maar ik ben er nu klaar mee. mijn rekening daar word deze week op gezegd! mijn bankpas is sinds voor de kerst op de een of andere manier geblokeerd die van mijn vent van de zelfde rekening doet het wel. ik kan niet inloggen met internet bankieren en chippen. dus de chip is kapot. hier overgebeld naar de bank en deze zeiden dat ik naar een kantoor moest gaan en deze konden heb dan gelijk weer actieveren! dus ik maar naar een kantoor na de kerst nou hij zou het weer doen dat heeft hij mij laten zien dus ik vandaag vol goede moed inloggen niet dus!!! weer doet hij het niet. dus ik weer bellen. krijg ik een of andere sufmuts die echt helemaal niets weet en mijn wil door verbinden krijg ik een verkeerde afdeling dus weet terug naar die muts! tot 4 keer toe kwam ik verkeerd terecht! eindelijk krijg ik iemand aan de telefoon die mij kan helpen. ze kan inderdaad zien dat de pas het gewoon heeft gedaan op het kantoor.maar ook dat er melding is dat de chip kapot is en vervangen moet worden dus ik kon bij godsgratie een nieuwe pas krijgen. maar daar moest ik wel 28 euro voor betalen!! ik ben me toch boos geworden ik bedoel hun wisten dat de pas kapot is! en nog moet ik betalen voor vervanging? dat klopt toch niet?
Weet je zeker dat je pas 'stuk' is, wij zijn vorige week geskimmed, en daardoor was onze pas geblokkeerd... En nieuwe pas is idd altijd gratis bij de Rabo.
wij hebben ook nog abn amro en daar hebben we al 8 keer een nieuwe pas van gehad en nooit iets hoeven te betalen. zelfs toen het onze eigenschuld was.
ze zijn een beetje raar bezig.. mijn vriend kan OPEEENS 500 euro in de min staan .. dat kon hij nooit en heeft het zelf ook niet aangevraagd
Nooit problemen met de rabo. Mijn chipje op mijn pasje was ook kapot en er werd meteen een nieuwe aangevraagd en ik hoefte niet te betalen. Ook was mijn random reader leeg en ik kreeg, bij inlevering van de oude, meteen gratis een nieuwe mee. Bij de ABN is dit anders. Daar kost maandelijks je pasje al meer geld, moet je 15 euro betalen voor de reader, of je oude nou stuk is of niet, ik ben dus tevreden haha
Bij de Rabobank zijn de passen inderdaad gratis bij vervanging. Vreemd dat jij er dan nu 28 euro voor moet betalen.
Kan me niet voorstellen dat ze 28 euro vragen voor een nieuwe pas. Zit al vanaf mijn jeugd bij de Rabo en tot heden nog nooit hoeven te betalen voor een nieuwe pas.
Dat is niet echt fijn, kan me voorstellen dat je er van baalt. Maar bij een andere bank had je dit ook kunnen overkomen. Kan me alleen niet voorstellen dat je er voor moet betalen, want dat is gratis bij de rabo. Als ik jou was zou ik weer even contact opnemen met de bank en vragen of je het wel goed begrepen hebt van die kosten. Want 28euro voor een pas is ook een te hoog bedrag.
wat raar bij ons is dat ook gratis... nog nooit problemen met de Rabo gehad wel met andere banken haha (vooral zakelijk hele goede ervaringen met de rabo)
Manlief verslijt bankpasjes bij de vleet (hij stopt ze zonder beschermhoesje in zijn kontzak en vindt het gek dat het pasje dan scheurt) en krijgt er altijd gratis weer eentje (ouja gratis; je betaalt er wel voor natuurlijk).
noemde ze niet het bedrag van de nieuwe pakketten? die zijn toch per 1 januari ingegaan? bijv. dat als je pakket .... hebt dan betaal je 28 euro per jaar en dan krijg je een nieuwe pas als ie stuk is?
Vreemde gang van zaken inderdaad..... Toch denk ik (hoop ik?) dat qua service de Rabobank vele malen beter is dan de SNS Bank waar wij bij zitten. Daar kun je zelfs met je contante geld niet meer terecht! En service kennen ze daar niet meer, want....ze zijn tegenwoordig een internetbank.... Mocht je toch over willen stappen, dan adviseer ik je eerst onderstaande link te lezen. Zo zie je welke banken qua service e.d. het beste zijn! Het service-niveau van banken - nieuws detailpagina - TROS Radar
Dat is wel heel veel geld. Bij zijn ook bij de rabo en ik heb gelukkig nog niet veel problemen ervaren. Succes!
mijn vriend heeft doordat hij zijn portomonee in zijn broekzak doet. altijd zijn pas kapot. na 3-4 de keer een nieuwe pas te hebben gekregen moest hij laatst 7,50 euro betalen. dus eigenlijk heel logisch vind ik zelf omdat me vriend niet naar hun luisterd en hem TOCH constant achterin zn broekzak doet zonder zo'n hoesje eromheen. 7,50 euro betalen. en ja dat zijn blijkbaar de kosten ook die hun maken om een nieuwe op te sturen en zijn naam er op te zetten en te koppelen met de rekening. maar om nu het belachelijke bedrag te moeten betalen van 28 euro !!! dat zou ik niet pikken nee !!!! niet betalen hoor !! waarom zou het dan precies die 28 euro zijn ??? zeker weer administratieve kosten er bij ofzo? dat plakken ze altijd er maar aan.
ik heb gebeld. en jawel het komt omdat ik mijn pas kapot heb gemaakt dat maken hun ervan terwijl mijn pas tot 2012 moest voldoen. echter heb ik van de medewerker van de rabobank gehoord dat de chip al geblokeerd was voor dat ik de eerste keer belde. ik ben verantwoordelijk voor hun fout. en daar moet ik voor betalen. ik heb gelijk ingelogd met mijn vriends pas (rekening zijn gekoppeld) en ik heb het complete bedrag van de rekening geboekt naar de en/of. ik had hun nog aan de telefoon en nadat ik de opdracht had verzonden.gezegd dat ik per direct mijn rekening wilde op zeggen. hierop kreeg ik te horen dat zolang als er geld op de rekening staat dit niet kon. daarop heb ik gevraagt hoeveel er op de rekening stond en op dat moment werd het erg stil. en werd er gezegd dat ze het in orde zou maken. maar ik laat het er niet bij zitten er gaat een beste klachten brief uit.
ik ben zelf een tevreden klant van de Rabo (privé en werk). Ik geef je groot gelijk. Hun missers zijn inmiddels al zo groot dat ze dit onmogelijk kunnen rechttrekken zonder je een leuk bedrag en een royale bos bloemen te geven.