jep, ik heb em! alles erbij garantie etc. 350 euro voor betaald. Morgen mn abonnement aansluiten voor BB. En raad, op de heenweg, valt mn Nokia uit, en niet meer aan te krijgen! hahaha hij doet helemaal niets meer!
haha, die nokia voelde dat gewoon aan natuurijk! ik heb sinds vorig jaar een 2 jarig abonnement afgesloten met een samsung star. heb er binnen een week al spijt van gehad, de toetsenbordvergrendeling werkt voor geen meter dus als je hem in je broekzak stopt gaat ie gewoon iedereen afbellen of berichten sturen en ik ben erachter gekomen dat ik gewoon totaal niet met een touchsceen overweg kan. ik denk dat ik gewoon bij verlenging weer zo'n ouderwetse ijskast uitkies haha
Mijn vriend neemt altijd een abonnement en kiest dan een "ouderwetse ijskast" met iets erbij. We hebben al eens de WII erbij gehad en ons laaste aanwinst is een LCD tv van 1 meter 7!!! Heeft ie een 2-jarig abonnement van -volgens mij- 40,- (eerste jaar voor de helft dus 20,-) en hij hoefde maar 60,- bij te betalen!!!
htc is net zo kolere ding.. !! heb ik ook gehad binnen een paar dagen uit het raam geflikkerd.. !! heb nu een bb maar das ook niet alles loopt vaak vast op hyves
O dat is niet prima want als ik iets meer op mijn foon doe dan bellen of smsen, dan is dat wel Hyven!!!
ik dus ook en dan download je de applicatie voor hyvesnog groter drama. !! zucht \ voor de rest is het een prima ding
Had het ook al gezegd maar die HyvesApp sucks echt big time!!! Daar moeten ze bij Hyves echt wat aan doen want door dat k*t hyves moet ik heel vaak mn hele batt eruit halen en hem zo opnieuw opstarten..
IK heb geen problemen met hyves tot nu toe, maar ik ga dan ook geen app installeren maar gewoon browsen, gaat prima en snel.
Devil in maart komt de nieuwe van Nokia uit de E7...daar ga ik voor *edit* had verkeerde nummertje erachter staan
ja dag, echt geen Nokia smartphone meer met dat gare symbian haha, die BB werkt zo freakin snel met alles, heerlijk!
Die apps voor je mobiel zijn heel slecht, was net op het rtl nieuws: Veel gratis apps voor je smartphone en populaire internetdiensten verzenden zonder jouw toestemming je privégegevens naar bedrijven. Het computertijdschrift Bright is het zat dat we niet weten wat er precies met onze gegevens gebeurt en start een onderzoek. Video's 'Aanbieders moeten beter in de gaten gehouden worden' Apps In december publiceerde de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal een eigen onderzoek naar 100 applicaties voor iPhone en Android smartphones. Ruim de helft van de apps bleek zonder toestemming gegevens naar adverteerders te sturen. Het onderzoek uit december is hier terug te vinden. Zorgen Erwin van der Zande, hoofdredacteur van het tijdschrift Bright, maakt zich zorgen om deze ontwikkeling. Gratis apps zijn dus toch niet zo heel gratis. Onze privégegevens zijn geld waard en door deze aan derden te verkopen, verdienen de gratis apps toch hun geld. Internetdiensten Het zijn niet alleen apps die deze truc uithalen, op het internet is hetzelfde ook al jaren gaande. Websites verzamelen door middel van cookies gegevens zoals ip-adressen. En ook populaire internetdiensten als Facebook en Twitter delen je gegevens met derden. Facebook-oprichter Mark Zuckerberg over privacy: Algemene voorwaarden Bij grote populaire internetdiensten staat vaak wel in de algemene voorwaarden vermeld wat ze met je privégegevens doen. Maar veel mensen lezen die algemene voorwaarden niet. Een aantal voorbeelden: Sociale netwerksite Hyves wijst er in de kleine lettertjes op dat je persoonsgegevens kunnen worden doorgegeven aan landen waar "niet dezelfde privacybescherming" bestaat als in Nederland. iPhone-app Viber, waarmee je gratis kunt bellen, "bewaart belgegevens voor onbepaalde tijd" en deelt die met andere partijen. Twitter houdt zich het recht voor om "persoonlijke gegevens met derden te delen". Onderzoek Om aan alle onduidelijkheid een einde te maken roepen RTL Nieuws en Bright u op ons mee te helpen om dit soort misstanden aan de kaak te stellen. Bright gaat een onderzoek doen naar de algemene voorwaarden van een aantal populaire grote internetdiensten, zoals Google, YouTube, Facebook, Twitter en iTunes. Oproep Maar die algemene voorwaarden zijn vaak enorme stukken tekst en daarom zoekt Bright mensen die het leuk vinden om aan dit onderzoek mee te werken. Het wordt een 'crowdsourcing' onderzoek: Bright roept vrijwilligers op die het leuk vinden om hieraan mee te helpen om zich aan te melden via crowd@bright.nl. © RTL Nieuws.nl
mijn man en ik hebben er ook een.. :x:x:x Die van mijn man word binnenkort opgestuurd ter reparatie.. en ook die van mij gaat zaterdag terug naar de winkel om opgestuurd te worden.. VRESELIJKE TELEFOONS ! Bij mijn man werkt het hele touchscreen niet meer.. opnemen etc gaat dus niet. Bij mij pakt hij mn simkaart steeds niet en werkt mobiel internet niet. We hebben ze overigens pas 5 maanden en zitten er dus 2 jr aan vast ! :x:x:x
Ja is leuk maar als je dat voor meer mensen wilt doen dan moet je gaan betalen dat vind ik wel weer beetje jammer...
hahahhahahaha!!! Whatsapp op de blackberry is ook een complete surprise elke dag. soms doet ie t wel en soms niet. ik heb m er toen af gegooid en weken later er weer opgezet, en nu doet ie t weer.. voorlopig...
ja dat is wel echt kansloos ja @claudia, de bol, met OS 6.0 erop. Je kan app Bebuzz downloaden, ledje veranderen kan alleen bij gemiste oproepen en bep contacten , ales je alles wilt aanpassen voor PING, mail, whatsapp etc kost het 5 euro