Een warme douche voor.... Philips!

Discussion in 'De lounge' started by Female, Jan 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Female

    Female Niet meer actief

    Wij hadden een paar jaar geleden een Philips Living Colours gekocht. Hartstikke duur was ie, 170 euro ofzo.
    Nu hadden we hem al een tijdje niet meer gebruikt omdat hij het niet meer deed.
    We dachten dat het aan de afstandsbediening lag.

    Gebeld naar klantenservice Philips. Ze zouden me een nieuwe afstandsbediening toesturen. Ik denk; meteen even vragen hoeveel het grapje me gaat kosten. Nou; niks! Was gewoon gratis. ik moest kijken of het aan de afstandsbediening lag. Zo nee, dan moest ik weer bellen en zou ik een nieuwe lamp krijgen.

    Binnen een week nieuwe AB in de bus. Geprobeerd, niks :(. Bleek dus toch de lamp.
    Weer gebeld. Ze stuurden me per mail een verzend-etiket. Zo kon ik mijn oude lamp kostenloos terug sturen.
    Ging via UPC. Thuis een ophaalafspraak gepland, perfect op tijd thuis afgehaald.
    Kom ik thuis staat er vandaag (dus binnen een week) een pakketje in de garage; een nieuwe lamp!

    Een nieuwere versie, gloednieuw, weer een nieuwere afstandsbediening erbij.

    Ongelofelijk! Ik was echt helemaal verbaasd over deze bijna bizarre service.

    Na alle fouten bij veel bedrijven wilde ik dit gewoon even delen, dus Philips krijgt van mij de warme douche...! :D
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heel netjes zeg! Super!
     
  3. nonnie26

    nonnie26 Niet meer actief

    netjes hoor!!!! veel plezier met je nieuwe lamp ;)
     
  4. Tamale

    Tamale Niet meer actief

    Hahah, die uitspraak had ik nog nooit gehoord.
    Ik dacht dat het slecht was voor philips.

    Maar dat is inderdaad een top service! Super!!
     
  5. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    Dec 1, 2007
    21,162
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    netjes zeg!

    maar je moet natuurlijk niet je lamp onder de douche zette
     
  6. Sisa

    Sisa VIP lid

    Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Nou dan heb jij meer geluk gehad dan ik!
    :x:x:x

    Wij bestelden half augustus 2 staande lampen, een nieuw model van Philips, Lirio heten ze. Volgens de leverancier hadden we ze half september in huis. Eind september belden ze: het werd eind oktober :x
    Eind oktober niks gehoord: toen ik belde: sorry mevrouw, waarschijnlijk komen ze half november.
    Eind november nog geen lampen: sorry mevrouw, over 2 weken krijgt u ze.
    Begin december werd ik gebeld: tja mevrouw, 1000 excuses, logistieke problemen, bla bla bla.... en vervolgens: 'u mag blij zijn als u ze voor kerst in huis hebt' :$:$:$:$:$ BLIJ ZIJN??! Pardon?!
    Maar goed, op 24 december belden ze, ik kon ze komen ophalen, ze waren net binnen. MAAAAR toen lag er hier opeens 40cm sneeuw en kon ik de deur niet uit dus had ik ze NOG pas na kerst :x

    Ach ja, inmiddels staan ze hier te pronken en dan ben je dat snel vergeten maar goed, hier dus een ijskoude douche voor Philips en zeker geen warme ;)
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Van mij hadden ze die lampen in een donker holletje mogen stoppen!
     
  8. Female

    Female Niet meer actief

    :p:D

    @ Tamale; is geen uitspraak van mij hoor, maar een vast onderdeel in het programma Radar ;)

    @ Sisa; jeetje wat een slechte service! Wat raar dan he, zo'n groot verschil!

    Ja super he! Had het ook echt niet verwacht zo!
    De kleurtjes staan iig weer heel gezellig in huis :)
     
  9. denise89

    denise89 Bekend lid

    Dec 22, 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    hier bevalt de service van philips me erg goed.

    onze tv was kapot en toen we heen belde hebben ze een afspraak gemaakt om hem op te komen halen en de dag erna werd hij weer keurig thuis afgeleverd en dat koste ons natuurlijk helemaal niks (garantie) ze vroegen ons ook niet om de aankoop bon die we overigens ook kwijt waren.

    het leveren van producten hebben we niet zoveel last van. we hebben hier een philipsshop zitten en mijn vriend werkt bij philips dus dat is wel lekker ook wat betreft aanschafwaarde.
     
  10. Sisa

    Sisa VIP lid

    Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ja dat dachten wij ook toen maar aan de andere kant: we zagen na een paar jaar pas eens EINDELIJK de 2 perfecte lampen....tja dan moet je maar wachten he?!

    @Female: ja idd een heel groot verschil, kan me bijna niet voorstellen dat ze zo'n goede service ook kennen haha.
     
  11. EnBee

    EnBee Fanatiek lid

    Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Wauw wat een service!!
    Mogen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen!

    Sisa, wel balen dat het bij jou anders is gegaan!! Laten we hopen dat dat een uitzondering was (alhoewel jij daar ook niks aan hebt/had).
     
  12. Nachtzon

    Nachtzon Fanatiek lid

    Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    ik had hetzelfde met Asus (mijn laptop) ook een prachtbedrijf met prachtservice... kreeg laptop vermaakt en helemaal opgeboend terug :)
     
  13. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat een goede service zeg!
    Dit soort berichten zijn ook wel 's leuk om te lezen! :)
     

Share This Page