Goede tip: ga ik uitproberen! Maar onderzoekskosten ga ik niet zomaar betalen. Zijn ze wel helemaal gek geworden?? Wat een slechte service. We hebben verdorie 700 euro voor de wagen betaald! Dus we zullen zien of ik dat kan omzeilen. En met dat achterwiel: desnoods wacht ik of ie eraf valt dan moeten ze het wel oplossen en hoeven ze niets meer te onderzoeken! haha! (grapje) Maar we zullen zien!
zo hebben ze het bij van Asten tegen me gezegd.. Is alleen als er verder niets met de wagen aan de hand is..
Ik werk in een baby winkel en ik doe oa de klachten afhandeling met de klanten en de fabrikanten. Wij of de klanten hebben nog nooit een rekening gehad voor onderzoekskosten. De enigste kosten die hun rekenen is wanneer het een artikel betreft dat buiten garantie ligt vragen ze 30 euro voor de vezending en het ophalen. Klinkt voor mij als klanten afschepen om van een klacht af te komen. Hoop niet dat zo'n opmerking van hun jou heeft tegen gehouden om je klacht te laten behandelen?
Nee hoor want als ik had getwijfeld had ik hem gewoon op laten sturen.. Maar ik kon ook wel zien toen hij probeerde dat het wile niet klapperde en de wagen rammelde niet meer toen de tas eraf ging..
Die tas van de wagen afhalen helpt! haha! Maar toch wel raar, want je zou toch gewoon een luiertas eraan moeten kunnen hangen..? Maar goed, nu het achterwiel nog.
ja dat klopt maar ik heb er meestal heel veel inzitten dus dat ding is loeizwaar, het gewicht grotendeels achter op de wagen zit waardoor de voorwielen iets omhoog komen..
Update: Babydump zegt dat ik met de wagen langs moet komen zodat ze het kunnen bekijken/ beoordelen. Ben benieuwd. Is alleen wel 45 min rijden vanuit ons, dus daar ben ik niet heel blij mee. Hou jullie weer op de hoogte!