als ik lees hoe snel je toch van fabrikanten/winkels gratis produkten krijg, zou je nog dingen gaan verzinnen om over te mailen.....
Luckey, nou dat dacht ik ook! Ik zou 't nooit doen hoor, maar vraag me af of er niet mensen zijn die het wél doen. Ze sturen vaak gewoon zo wat op, ze weten dan toch nooit dat het echt waar is?>
Een brief is het eigenlijk meer! Als ik die brief laat zien dat krijg ik een gratis menu naar keuze...........mmhhh, eens even uitvogelen wat het duurste menu is hahahahahaha, grapje!!
Zou ik wel doen Een extra groot voordeel menu met een McChicken, grote friet en drinken met 2 fritessaus
Ik heb heel vaak de bij Mac een incomplete bestelling gehad, maar toen ik klaagde kreeg ik te horen dat het je eigen schuld was omdat je zelf je bestelling moest controleren. Tja als ik thuis ben ga ik niet meer terug natuurlijk. Verder klaag ik eingelijk nooit, 1x over luiers bij de Albert heijn omdat alle luiers de plakstrips loslieten tijdens het aantrekken en ben toen terug gegaan en heb daar een nieuw pak gehad. Ga niet voor alles klagen...haha.
Ja dit toppic blijft toch leuk om te volgen vind ik ( ook al ben ik zelf de TS ik vind het echt leuk om te lezen allemaal) En dingen verzinnen tsja daar hou ik dus niet van, maar er zullen vast mensen zijn die dat doen.
ik heb 2 nuby flessen, en alle 2 lekker, nou heb naar aanlijding van dit topic een klacht gemaild vorige week maandag. ik moest fotos mailen, gedaan, en ik zou 2 nieuwen krijgen, maar tot op heden nog niet ontvangen, ik wacht het nog een weekje af, anders gaat er weer een mailtje die kant op. dan iets minder vriendelijk. aangezien ik niet om 2 nieuwen gevraagt had, maar wat het probleem zou kunnen zijn, geen andwoord op gekregen, zou gewoon 2 nieuwen krijgen, nouja heb toen via mial wel bedankt, maar ook nogmaals gevraagt wat het probleem is dat ze lekker, 2 dezelde flessen, en beiden lekker. geen reactie meer gehad daarna. nou goed, ik heb het bewijs gestuurd van de flessen, dus tot nu toe is de service niet al te best. was de eerste keer in mijn leven ddat ik een klacht heb gestuurd. waarschijnlijk ook delaatste keer, wat een gezeur zeg omdat allemaal te doen. maar je hebt mensen die maken er een sport van, zoveel mogelijk klachten mailen in de hoop op gratis dingen, nee zo zit ik niet in elkaar. en zo verpest je het ook voor de mensen met wel een echte klacht. maar leuk topic, ik volg het dus ook.
Ik heb ooit een keer een verhaal gelezen in mijn geheim of in intiem van een vrouw die dat dus als hobby deed. Ze verzon allemaal klachten en kreeg vrij makkelijk hele pakketten voor lekkere dingen thuisgestuurd.....Op een dag bedacht ze dat ze haar verzekering op wilde lichten en schreef daarheen dat haar fotocamera stuk was..toen belde de verzekering dat er een schademannetje van ze langskwam...zij natuurlijk helemaal in paniek...en zo kwam haar man er pas achter..toen waren de rapen gaar haha....
Ik wist niet eens dat je je verzekering in kan schakelen als je camare kapot is, wij kopen dan gewoon een nieuwe.
Ik zal wel iets te netjes opgevoed zijn: als ik ga klagen over iets wat helemaal niet waar is, zou ik me echt schuldig voelen. Dat knaagt dan toch aan je? Het is een vorm van oplichting. Maar ik vind wel dat als er iets mis is met een product, je er best over mag klagen, zoals ik hier eerder ook al zei. En dat het hier dan drie dingen waren afgelopen week, dat zal dan wel toeval zijn. Trouwens, we hebben voor het missende pakje Sultana's (6 zouden er in moeten zitten, er zaten er 5 in) een groot pakket Verkade-koekjes gekregen. Gelijk ook reclame voor Verkade, want de helft van de koekjes ken ik niet. Maar ze zijn wel erg lekker
Nou, mijn aller eerste email is de deur uit. In een pak kwark van 500 gram miste gewoon 30 gram. Nee, heb het niet gewogen door dit topic maar omdat ik 2x 250 gram nodig had... Ik vond wat overbleef zo weinig lijken dat ik het heb nagewogen. Het klopte dus inderdaad. Ben eens benieuwd.
Ik ben ook helemaal niet van het klagen. Maar ik miste een keer het bouillonblokje van de hokkien mie van Conimex. Dus ik bellen hoe dat eruit moet zien, want dan kon ik verder zoeken in mijn keuken of het eruit was gevallen of zo. Ik kreeg later een doos met nieuwe hokkien mie, nog wat zakjes en een woksaus. Nooit op gerekend, maar was wel een goede service.
Ik heb een keer een kitkat teruggestuurd waar het koekje helemaal verbrand was. Toen kreeg ik een hele doos met kitkat en kitkat chunky. Meestal heb ik geen zin om het terug te sturen of een mailtje te schrijven en gooi ik het gewoon weg.
Heb gister ook een klacht ingedient bij difrax ook bij mij was het schroefdraad afgebroken. Krijg als het goed is nieuwe fles opgestuurd. groetjes kim
Ik heb het een keer gehad met een bal die je bij de M&M's kreeg. De oudste schopte er tegen aan, en dat ding ontplofte gewoon ( was niet te hard opgepompt ) Daar heb ik wel een mailtje over gestuurd, vond het toch wel een beetje gevaarlijk. Een week later had ik een excuus brief en een nieuwe bal met 5 grote zakken M&M's .... Lekker!
O ja, wat ik wel heel slecht vind is de service van Davitamon. Ik had vit. D druppels gekocht en de draaidop was lam, dus het flesje had gelekt. Ik had het flesje bij het kruidvat gekocht. Ik moest van Davitamon het flesje terugbrengen naar het kruidvat en zij zouden dan een klachtenformulier invullen en dan kreeg ik een nieuwe mee. Maar...het kruidvat zit helemaal niet in mijn buurt en ik had ook het bonnetje helemaal niet meer. Dus ik heb het flesje maar weggegooid. Opsturen naar Davitamon had ik het beste gevonden, maar ja, daar deden ze niet aan... Pff het zijn dure flesjes hoor. Dus geen hulde aan Davitamon!