Kl*te Babydump, ben zo kwaad!!!

Discussion in 'De lounge' started by Caithlin79, Feb 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tulip

    tulip Niet meer actief

    en door die dombo's die er werken en achter zulke dingen niet aangaan, zit ts met de problemen.

    ik zou dan iemand anders laten bellen, je man of zwager ofzo. En dan duidelijk maken dat ze de maxi cosi kunnen komen halen en dan meteen de nieuwe meenemen. Dreigen met die consumentenprogramma's zorgt ervoor dat ze ineens heel veel kunnen hoor.
     
  2. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Nou ik heb net gebeld. Heel rustig gebleven en even duidelijk gemaakt dat ik het vertrouwen dat ik op tijd de juiste maxicosi krijg een beetje kwijt ben nu.

    Deze man was iig wat begrijpender en probeert nu met spoed met de planning een afspraak te regelen en belt me dan terug.

    Dus ik wacht af!
     
  3. tulip

    tulip Niet meer actief

    oke super, ben benieuwd!
     
  4. tjessia

    tjessia Fanatiek lid

    Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    he bah, vervelend hoor, heb je al een oplossing?
     
  5. Annie24

    Annie24 Fanatiek lid

    Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hier helaas ook een rot ervaring :(

    Onze Mutsy 4Rider werd eind november geleverd. Helemaal happy de doos opengemaakt en in elkaar gezet. OK, mooi en compleet, dus weer de doos in en op zolder gezet.

    De 2e week van januari begon het te kriebelen en huppa kinderwagen vast in de woonkamer. Helemaal leuk, totdat ik er recht tegenover stond en zag dat het frame scheef was :( Ik gebeld naar de klantenservice. Nee mevrouw, u moet echt langs de winkel met uw klacht. Samen met paps erheen gereden, want ik mocht van hem niet meer alleen 3 kwartier rijden en mijn vriend moest werken (stel je voor dat de bevalling zou beginnen 2 weken te vroeg :p)
    Daar aangekomen een nieuwe besteld en een grote knuffelbeer gehad voor het ongemak.

    Op 28-1 ben ik bevallen en op 2-2 werd het frame omgeruild. Ik lag te slapen en de kraamhulp zou de omruiling regelen. Helaas.....ook dit frame bleek scheef te zijn en zelfs nog erger dan het vorige! Weer gebeld naar de klantenservice en nu komen ze het frame a.s. donderdag wéér omruilen. Heb ze wel even duidelijk gemaakt dat ik het frame dus wel mooi ging gebruiken omdat de kleine inmiddels geboren is.

    Donderdag doen we dus de deur dicht achter die vent en we houden hem net zo lang vast totdat we een goed frame hebben. Eerder gaat hij de deur niet uit :x
     
  6. Romy1979

    Romy1979 Niet meer actief

    Goed dat je gebeld hebt en dat je rustig bent gebleven. Daar bereik je uiteindelijk het meeste mee!
    Alhoewel ik het wel helemaal met je eens ben, dat je zo boos bent.

    Hier juist hele goede ervaringen met babydump en ook erg tevreden over de winkel waar wij heen gingen (veenendaal). Bij een eventueel volgend kindje zou ik daar zo weer heen gaan.
     
  7. ella27

    ella27 VIP lid

    Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    nou ik hoor het wel weer...
    ik bestel nooit wat bij de babydump!
    ga er dan nog liever heen...om te kijken wat je nou eigenlijk koopt.
     
  8. makey

    makey Fanatiek lid

    Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    IK vind gewoon of je nu iets kooopt op afstand of nie tje moet krijge wat je besteld hebt en gewoon in de goede/nieuwe staat PUNT UIT je betaalde ervoor dus HUN moeten ervoor zorgen dat ze jouw het juiste product bezorgen.
    Gewoon volhouden!!
     
  9. susy26

    susy26 Niet meer actief

    ik heb het ook met de kinderwagen meegegemaakt. We hadden het complete pakketje besteld, ,kinderwagenbak en wandelwagen. Oke.. werd afgeleverd. Niet gelijk gekeken want was toen nog erg vroeg om het uit t pakken, ah fijn, tegen die tijd , zullen we de kinderwagen in elkaar zetten,dan staat ie al klaar. Oke, dozen open blabla.. hadden we alleen de wandelwagen vorm... dus goed gekeken nee, niks. DUs toen gebeld, ik heb het complete pakket besteld. En zei/hij weer, nee staat niet op de bon. Stelletje slapers. Moest ook nog 150euro voor die bak betalen... wat een gezeik.. terwijl ik het toen paar x heb herhaald, is tie helemaal compleet? jahoor.. NIET DUS!

    Dus ja, service en oplettendheid kunnen zeekr BETER!
     
  10. Nijn84

    Nijn84 Fanatiek lid

    Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    Wat balen dat het tot 2 keer toe niet goed was!
    Heb je alweer iets gehoord?
     
  11. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ja ik heb inmiddels de goeie maxicosi in huis, eindelijk!
    Alleen blijkt nu het onderstel scheef te zijn, pffff... dat viel eerst niet zo op. Ik zie het nu pas nu de reiswieg erop staat.
    Dus overmorgen maar een ritje naar de winkel, heb geen zin om dit wéér via de telefoon op te lossen :(
     
  12. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Het verschilt toch echt van winkel tot winkel. Hier alleen maar goede ervaringen met Babydump (Groningen) namelijk.

    Afgelopen vrijdag kinderwagen opgehaald met gratis maxicosi. Gelukkig in de juiste kleur (was wat geschrokken van dit topic).

    Mijn vriend had eind vorig jaar een Woezel en Pip muziekding voor mij gekocht (verjaardagscadeautje) bij de Babydump, alleen speelde dat ding het muziekje extreem kort af. Dat is dus niet goed.

    Hij had echter de bon niet meer.

    Vrijdag had hij dat muziekding meegenomen naar de Babydump. En vertelt dat het ding niet naar behoren werkte. Vroegen ze eerst naar de kassabon. Maar die had mijn vriend niet meer.

    Tot mijn stomme verbazing kregen we gewoon ons geld terug! Zo kan het dus ook! En het bijzondere is, dat ze het betreffende muziekding nu niet eens meer in hun assortiment hebben.

    Eigenlijk zou elke Babydump net zo klantvriendelijk moeten zijn als die in Groningen....

    (Wat ook wel geinig is trouwens, is dat de verkoopster die ons destijds heeft geholpen met de kinderwagen, ook in de brochure van de Babydump staat. Afgelopen vrijdag heeft ze ons en een paar andere stellen uitleg gegeven over verschillende matrassen.)

    Maar ontopic:
    Hoe is het nu afgelopen TS? Heb je al weer iets gehoord?
    O, ik zie net je reactie. Pfffff. Het houdt ook niet op zeg. Nu een scheef onderstel.
    Hmmmm....wij hebben onze kinderwagen nog niet in elkaar gezet. Ik zal nog maar even niet te hard roepen dat Babydump ons tot dusver meevalt. Straks hebben wij ook een scheef onderstel....
     
  13. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    @BeHappy, maar zoals je in mijn verhaal kan lezen heeft mijn hele probleem niet met een specifieke winkel te maken gehad maar met de klantenservice.
    Ik ben niet naar de winkel zelf teruggegaan.
    Dat ga ik nu wel doen btw ;) Ze hebben me een attentie beloofd voor de overlast en die heb ik helemaal niet gekregen! Volgens mij ga ik maar eens in de winkel zelf om iets verzoeken :)
     
  14. tulip

    tulip Niet meer actief

    jeetje, je ziet wel af met die winkel. Daar koop je nooit meer wat neem ik aan.
     
  15. Nijn84

    Nijn84 Fanatiek lid

    Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    Wat super dat je nu eindelijk de goede maxi cosi hebt! Maar wat k*t dat het frame scheef is! Hoop dat je in de winkel een betere service krijgt dan aan de telefoon!
    Wat mij wel op dat frame's bij de babydump vaak scheef zijn...
     
  16. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik vraag me alleen af wie de schuldige is dan, de Babydump of de leverancier van het onderstel dus Mutsy?

    @Tulip, ja m'n vertrouwen is wel een stuk minder idd. Ik weet dus alleen niet wie nou eigenlijk verantwoordelijk is voor al die fouten.
     
  17. Nijn84

    Nijn84 Fanatiek lid

    Mar 18, 2009
    1,795
    1
    0
    Grunn!
    Ja inderdaad dat vraag ik mij ook af. Maar misschien hoor je deze klachten ook wel niet van klanten van de prenatal of andere babywinkels omdat de klantenservice daar misschien beter is?
    Weet niet hoor het is een idee...
     
  18. tulip

    tulip Niet meer actief

    tja lastig, allebei wel denk, Ik vind sowieso dat een scheef frame de fabriek niet moet verlaten, maar ook dat de winkels de spullen moeten checken voor ze verkocht worden. Het gaat hier niet om een pakje boter he??
     
  19. Susan27

    Susan27 VIP lid

    Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Wij hebben ons kamertje uit Grou.
    Werd tot 2 keer toe niet op de afgesproken tijd geleverd.
    Dit ligt aan het leveringsbedrijf niet aan Babydump.

    Na 1 telefoontje hierover kregen wij een Fisher price muziekmobiel toegestuurd van 80 euro.
    Gratis!!

    Heb juist hele goede ervaringen met babydump. Heb er laatst nog weer wat gekocht.
     
  20. Nikita23

    Nikita23 VIP lid

    Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Wat rot dat nu het onderstel scheef blijkt te zijn. Het zit je niet mee!
     

Share This Page