Sorry, even een klaag topic maar ik kan hier echt zo slecht tegen. Wij hebben eind december een kinderwagen bestelt bij de baby en tiener store in Sliedrecht. Het zou ongeveer 6 weken duren voordat deze geleverd kon worden. Omdat we deze gelijk met de kamer bestelt hebben hadden we aangegeven dat het prima was om de wagen gelijk met de kamer te leveren. Dan zou het iets langer duren omdat hier 14 weken levertijd op zat maar dat vonden we niet zo'n probleem aangezien we hem toch nog niet nodig hadden. Nu hebben ze drie weken geleden de kamer geleverd maar met de mededeling dat de wagen er nog niet bij zat omdat die er nog niet was (????) maar dat die wel die week nog zou komen. We zijn nu drie weken verder en heb net gebeld waar de wagen blijft. Krijg ik als antwoord: 'ik zou het niet weten mevrouw, ik kan het vanmiddag wel even voor u navragen en zodra hij er is hoort u het van ons.' Nou sorry hoor maar voor een kinderwagen die er al half februari had moeten zijn vindt ik het nu wel erg lang duren. Ik weet wel dat ik er niets aan kan veranderen maar eigenlijk vindt ik het niet kunnen en ben ik in staat om naar de winkel te gaan en desnoods het showmodel mee te nemen. Zo dat is eruit! Het is een beetje een lang verhaal geworden maar ik moest het echt even kwijt.
Wij hebben de Joolz besteld. Nou niet echt een hele aparte wagen dus je zou denken dat hij wel normaal geleverd kan worden. We moeten eigenlijk nog wat spulletjes voor de aankleding van de kamer hebben maar ik denk er niet aan om die nu nog daar te halen. Dan liever wat verder rijden maar aan mij verdienen ze niks meer daar.
Dat had ik dus met het ledikant, die had ik uiteindelijk pas in huis met 30 weken zwangerschap ofzo. Als je zwanger bent en je besteld iets zouden ze moeten begrijpen ook dat je niet eeuwig de tijd hebt, zo irritant! Ik heb de bestelling toen bijna gecancelled maar toen kon het inneens toch bezorgt worden..
Belachelijk zeg!! Wij hadden het bij Gardo net andersom: wij kregen hem eigenlijk iets te vroeg Met 15 weken en 2 dagen besteld en met 15 weken en 4 dagen had de buuf hem vast van de chauffeur aangenomen. Ik schrok me kapot toe hij ineens in de gang stond!! Ik zou dus nog ff een keer bellen en als ze hem niet binnen een week bezorgen hem afzeggen en hem ergens anders gaan bestellen waar ze wel weten wat service is!!
hier pas de kamer met 38 weken . Wandplank trouwens pas toen onze dochter 4 maanden oud was, was al vergeten dat we die nog moest krijgen haha.
vind het ook een verschrikkelijke winkel in sliedrecht... wij wilden de joolz daar bestellen.. die zou toen 3 maanden levertijd hebben ??!! Heb m toen op de website van prenatal besteld en had m 2 dagen later in huis. Zou er nooit iets kopen of bestellen, heb van andere mensen ook veel slechte verhalen gehoord.
Wij hadden juist goede ervaring gehad. Maar of ik er nog eens wat zou bestellen???? Denk dat het een kwestie van geluk was!
@chai Ik zit er ook aan te denken om de bestelling daar te cancellen maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat niet kon. We hebben namelijk wel al 50 euro aanbetaald en die ga ik ze echt niet kado doen als ik hem nu ergens anders ga bestellen.
Misschien een idee: op de site van Babydump kan je na het plaatsen van je bestelling in je winkelmand (in stap 2 van het bezorgproces) zien wanneer het artikel op zijn vroegst geleverd kan worden. Als daar nou staat dat hij op voorraad is zou ik met die gegevens de B&T store even bellen.....Als daar bv staat 'half mei' kan het dat er bv leveringsproblemen zijn. Ik zag dat er veels verschillende kleuren Joolz zijn, dus kon niet voor je kijken bij de juist kleur Wij hebben het trouwens ook niet zo op de B&T store. Kwamen daar binnen om de totaalprijs van een Mutsy na te vragen en er een stukje mee te rijden. Na het rijden zette mijn vriend de wagen weer op zijn plek neer. Inmiddels had die man het totaalbedrag uitgerekend (zeg ff 700 euro) Dus die man komt naar ons toe en zegt: 'zullen we even gezellig *kots* aan een tafeltje gaan zitten met wat te drinken erbij en de papieren in orde maken? Ff serieus, we waren net 5 minuten in die winkel! Wij gevraagd hoeveel het was, dus hij zei 700 euro. Toen hebben wij gezegd dat we wel naar de BabyDump gingen wat daar was hij 600 euro en hadden we tenminste geen last van verkopers die alleen aan hun eigen bonus denken :x (we waren dus voordat we naar de B&T store gingen al bij de Baby-Dump geweest waar we overigens héél netjes geholpen werden, al zijn daar natuurlijk ook altijd negatieve verhalen over, maar dat heb je over elke winkel)
Ik heb even gekeken bij de prenatal aangezien ze die daar ook hebben en ik er bij de babydump niet uit kwam. Bij de prenatal staat dat er een levertijd van 5 werkdagen op zit. Ik wacht het denk ik nog maar even af komende week maar als hij er dan nog niet is kunnen ze vrijdag toch een niet al te aardig telefoontje verwachten.
Zo'n lange levertijd heb ik nog nooit mee gemaakt bij Joolz. Vind het eigelijk ook wel heel brutaal zo als je zegt dat de verkoper reageerde: ik zou het niet weten mevrouw....
Ik zou maandag al bellen en het voorleggen. Weet niet hoe ver je bent in je zwangerschap, maar zo'n wagen heb je toch al snel nodig en wat als er complicaties optreden? Ja, ik heb dingen graag op tijd in huis en wil je echt niet in de stress jagen, maar dit is echt belachelijk lang en de service... oei, oei! Succes!
Ik heb echt alleen maar lof over de baby en tiener store , wij zijn ivm met overlijden van onze zoon echt fantastisch geholpen maar als het niet loopt zou ik hem cancellen en de wagen ergens anders bestellen geloof ik . Liefs Edith Mama van mees*
even een update: ik heb vanmorgen schriftelijk een klacht ingediend dat ik binnen een week de wagen geleverd wil hebben en dat ik anders de wagen bij een ander zal bestellen. Nog geen drie uur later ging de telefoon. Je zou denken dat ze met excuses komen maar nee hoor. Ze konden het niet geloven dat ik hem al zo lang geleden besteld had en dat ze me per mail op de hoogte hebben gehouden van wanneer hij geleverd zou worden. Dat ik die mails niet ontvangen heb is niet hun schuld volgens hun. Ja dag!! Ze hebben me gewoon niks gestuurd want andere mails kwamen wel altijd gewoon aan. Uiteindelijk zal de wagen deze week geleverd worden volgens hun. Ik ben zeer benieuwd aangezien ze dit al eerder gezegd hebben maar we zullen wel zien vrijdag of hij er is.
oei dat klinkt niet best! hopelijk komt hij van de week wel! wij hebben geen problemen gehad bij hun, misschien omdat de wagen op voorraad was? alleen de maxicosi (ander merk) die we erbij "kregen" brak gelijk de eerste keer al zo'n steuntje af waar gordel onderdoor moet. En daar kregen we dus ook niks terug want "op gekregen spullen zat geen garantie en kon niet geruild worden". En toen de voetenzak van de wagen kapot was (gescheurd langs de naad) hebben we ook zo kunnen omruilen nadat ik even gebeld had.