Heb jij wel eens iets ontvangen van een bedrijf na een klacht over product??

Discussie in 'De lounge' gestart door anastasia, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk2011

    Uk2011 Niet meer actief

    Ik had savonds naar Friso gemaild en de volgende dag een reply dat er 2 nieuwe smartpacks onderweg waren. Die kwamen de dag daarna al aan. Super service!
    Maar wat ik me dan wel afvraag, hoe hebben jullie de smartpacks ervaren als testpanel? Ik bedoel, ze zijn bedoeld om het melkpoeder vers in te bewaren, maar als de deksels niet goed sluiten na een rondje vaatwasser/afwasteil ga ik ws wel op zoek naar iets anders om het poeder in te bewaren.
     
  2. whitesaber

    whitesaber Niet meer actief

    Wij hadden al la carte van olvarit gekocht bij de c1000
    Mijn zoon werd er een week ziek van
    Waarom?Omdat de verpakking een maand over datum was!
    De c1000 gevraagt om opheldering die lachte ons uit :(
    En dezelfde verpakking (er waren 2 ) verstuurd naar olvarit en ze hebben ons een pakket olvarit verstuurd en een knuffeltje

    Dus c1000 :x
     
  3. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Heb je die klacht bij de vestiging gedaan of op de site? Ik vind dat namelijk echt schandalig! Wie denken ze we niet dat ze zijn? Uitlachen kan ik echt niet hebben. Ik zou er alles aan doen om ze "wat minder te laten lachen".
     
  4. girl21

    girl21 Niet meer actief

    heb een keer pampers gebeld, ivm met de nieuwe extra dunne luiers, en netjes het geld van mijn aangebroken pak teruggekregen! moest het pak nummer doorgeven, en de luiers mocht ik houden..

    goede service vind ik!

    verder ben ik niet zo van het klagen, maar ben er inmiddels van overtuigd dat het wel degelijk helpt!
     
  5. tammy77

    tammy77 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    zit hier nog steeds op antwoord te wachten van bart smit.

    heb een maand geleden bastiaan zijn elmo opgestuurd,omdat elmo zijn oog los was gekomen.
    ze zouden het onderzoeken,maar daarna niks meer gehoord.

    heb van de week met de klantenservic gebeld,en toen stond ruim een kwatier in de wacht,en toen werd opeens de verbinding verbroken.

    ga van de week nog maar eens mailen.
    vindt dit echt een slechte servic.
    ze hebben niet eens laten weten,of ze de elmo ontvangen hebben.
     
  6. whitesaber

    whitesaber Niet meer actief


    Wat denk je van face to face tegenover de manager!
    Mijn man is nuchtere zelf daarom mocht ik niet mee...
    Maar gelukkig hebben ze "straf" gehad van Olvarit :cool:
    Sindsdien nooit geen problemen meer gehad met babyvoeding
    Beschimmelt vlees beleg,frisse fruit bovenop en overrijpe (Stank!) onderaan..
    Zo kan ik wel even doorgaan...
     

Deel Deze Pagina