Ik heb sinds oktober een nieuwe telefoon, een Sony Ericsson Vivaz Pro. Al heel snel merkte ik dat ie niet altijd oplaade als die aan de lader zat. Heb hem regelmatig de hele nacht aan de lader gehad, en s'ochtends bleek dan dat ie leeg was en niet opgeladen was. Als ik hem later dan weer aan de lader deed, deed die het wel weer. Omdat ik me internet telefoon niet wilde missen bracht ik hem steeds niet terug naar de telefoonwinkel. Totdat in maart mijn telefoon helemaal niet meer oplaade. Dus ik naar de belcompany, hij zou worden opgestuurd. Na 2 weken kon ik hem weer ophalen. Kreeg ik een hele nieuwe telefoon, dus ik was er erg blij mee. Totdat ik een paar uur later door kreeg dat deze telefoon een Duits toetsenbord had. Ik weer naar de Belcompany, kreeg ik weer een nieuwe mee, maar nu wel een Nederlands toetsenbord. Na een week kreeg ik weer oplaad problemen, hij laade weer niet altijd op. Deze keer hem ik hem na een week weer terug gebracht. Anderhalve week is het toestel weg geweest, en kon hem gisteren weer ophalen. Op de reparatie brief stond dat ze kleine onderdelen hebben vervangen en de telefoon hebben geupdate. Vannacht weer aan de oplader gedaan....en hij laadt weer niet op! Dus ik kan hem vandaag weer weg gaan brengen! Gelukkig zijn ze bij de belcompany erg behulpzaam. Maar eerlijk gezegt ben ik zat van dit gedonder, ik wil eigenlijk gewoon een andere telefoon, want heb met dit type aldoor problemen. Hoevaak moet ie nog opgestuurd gaan worden? Ik betaal wel voor internet elke maand, en heb er nu al anderhalve maand geen gebruik van kunnen maken! Hoevaak moet ie nog opgestuurd worden voordat ik een hele andere telefoon kan gaan eisen?
Denk niet dat daar een bepaalde tijd voor staat. En ik denk dat jij als klant geduldig genoeg geweest bent. Dus als ik jou was zou ik op mn strepen gaan staan en NU een nieuwe eisen! Hoelang ben je al wel niet bezig zeg! Dit is ondeugdelijke apparatuur, weg ermee!
toen ik het woord sony ericson las wist ik al genoeg. ik vind ook dat je geduld genoeg hebt gehad en zou ook om een andere vragen. het gaat namelijk nooit wat worden met dit type.
Ik zou om een andere vragen! Mijn I-phone laadde op een gegeven moment ook niet meer goed op. Heel vervelend want zo heb je nooit een volle batterij. Heb nu een bb!
heb je zelf een nieuwe gekocht? mijn vriend zijn I-phone is kapot en Apple doet daar dus heel moeilijk over.
heb dit zelf ook wel eens gehad toen stond er 3x opsturen voor.kom je de vierde keer terug krijg je een andere maar dan niet gelijk via de winkel. heb toen ook van alles geprobeerd maar ze konden er niet eerder iets aandoen helaas. hoop voor je dat je eerder een andere telefoon krijgt.
Ik hoop dat ik ook een andere kan krijgen! Heb het echt zo gehad met deze telefoon! Maar goed denk dat ze wel moeilijk gaan doen, aangezien ik al een helemaal nieuwe heb gehad. Maar ik wil dus gewoon helemaal een ander merk telefoon, in deze heb ik geen vertrouwen meer.