Babypark

Discussion in 'De babyuitzet' started by pepe, Aug 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pepe

    pepe Fanatiek lid

    Oct 29, 2012
    1,021
    0
    36
    #1 pepe, Aug 9, 2013
    Last edited: Aug 9, 2013
    Hi ladies,

    We hebben een leuk kamertje gezien bij babypark en willen die binnenkort gaan bestellen. Heeft iemand ervaring met de monteer service die zij hebben? Doen die het een beetje netjes of kunnen we het beter zelf doen?

    Liefs Pepe
     
  2. Kaatje87

    Kaatje87 Fanatiek lid

    Dec 2, 2011
    2,602
    125
    63
    Ik ben heel positief over Babypark. Gisteren toevallig alle babyspullen gekregen :) Ze zetten alles netjes neer waar jij het wilt hebben, ze nemen het karton en plastic weer mee. En 1 voordeel je hoeft het zelf niet in elkaar te zetten ;) Mocht er een beschadiging zijn of komen, dan hebben zij dat gedaan en valt het onder garantie.
     
  3. Hayden

    Hayden Actief lid

    Jul 14, 2013
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier zijn wij zeer positief over Babypark. Vriendelijk personeel dat je ook echt helpt. In tegenstelling tot Babydump waar we drie maanden met een bestelling zijn bezig geweest omdat het zo een zooitje is daar.
     
  4. Yasminn

    Yasminn Fanatiek lid

    Jun 27, 2012
    1,121
    0
    36
    Hier helaas erg spijt van dat we het niet zelf in elkaar hebben gezet. Nog 75 euro voor betaald ook :(. Ze hebben alles in elkaar gezet maar helaas meubels te strak aangedraait waardoor er barsten in kwamen. Geen probleem zou vervangen worden schade zat aan t ledikant. 3 dagen later merk ik ook schade op aan de commode lak is er gewoon helemaal af. Ik natuurlijk gelijk bellen en mijn verhaal doen. Krijg tot mijn verbazing een stift aangeboden om t weg te lakken in dezelfde kleur. Ik ben daar niet mee akkoord gegaan en moest een foto maken en t opsturen zodat ze t zouden beoordelen. Gelijk een foto gemaakt natuurlijk en het opgestuurd. Werd Afspraak ingepland paar dagen later dat ledikant en commode blad vervangen zou worden ik moest wel 4 weken wachten ivm met drukte. Nou eindelijk na 4 weken komt de monteur. Een persoon en vraagt waar de schade zit. Ik laat het allemaal netjes zien. Ow zegt die dat heb ik zo weggestift. Ik zeg Ehmm weggestift?! Dat is niet de Afspraak t Zou vervangen worden. Ja, zeg die maar komt Goed mer stift lukt t mij ook. Nou geloof me schade is echt groot. Lak is eraf en er zitten barsten in op langer termijn word t erger. Ik zeg meneer kijk schade loopt helemaal door word steeds erger. Ik heb t niet een gebruikt. Ow, zegt hij ineens dan vervang ik het wel. Sorry ik had t echt niet gezien. Ik moet de spullen in me busje hebben liggen. Ik vervang her dan allemaal commode blad (schade zat daarop) en ledikant hoofdeinde. Nou ik natuurlijk opgelucht en blij. Stift zou een tijdelijk oplossing zijn en natuurlijk er niet mooier op worden. Hij naar zijn busje maar bleef er lang weg en kwam met lege Handen terug. Ik vind t een beetje vaag. Ben een paar x gaan kijken en zag dat de commode blad eraf was. Dus dacht Ow nou mooi niks aan de hand. 20 min later is meneer klaar en roept mij. Laat alle plekken zien en ik bekijk t. Ik zeg alles is vervangen he? Ja, zegt hij kijk blad van commode en ledikant. Ik bekijk t en zie op dat moment geen schade. Nou bedacht hij weg. Ik ben Supee blij en bekijk de spullen nogmaals. Tot mijn grote schrik merk
    Ik een bepaalde geur op kijk naar mijn handen er zit allemaal
    Witte lak op mijn vingers. Ik ren meneer nog achterna maar weg is hij natuurlijk binnen 2 min. Ik bekijk t goed en zie gewoon dat hij over de schade heen toch heeft geverft met een witte lak stift. Schade is omgedraaid vandaar dat de commode blad eraf was. Ik bekijk de ledikant ook en zie dat het daar ook geverft is. Ik bel direct babypark en word doorgeschakeld met de Service afdeling. Ik
    Doe mijn verhaal en t erge van alles is er word gedaan alsof ik lieg. Monteur beweerd dat die alles heeft vervangen en zegt dat die niks heeft gelakt. Leidinggevende geeft aan dat die achter zijn monteur staat en hem gelooft. Oke ik heb bewijs dan mag je t zelf bekijken wrm zou ik liegen. Ik heb fotows gemaakt en t opgestuurd. Ik zou gebelt worden 4 dagen later nog niks . Ze zouden me terug bellen niks gehoord dus bel zelf maar weer. Heeft u de fotows gezien? Ja, dit klopt
    Idd niet. Monteur heeft ook toegeven dat die de ledikant wel
    Heeft geverft maar de commode vervangen. Ik
    Zeg mn u monteur liegt gewoon. U ziet de fotows zegt toch duidelijk. Ja, ik Laat t er midden in hij werkt zo lang voor mij. Ik
    Ging door t lint natuurlijk. Uiteindelijk heeft die toegeven dat t gewoon verkeerd is. Ze komen aanstaande maandag weer en gaan t vervangen. Dit x blijf ml ook thuis wil niet alleen zijn voor t geval dat ik weer voor leugenaar uitgemaakt wordt. Begrijp me niet verkeerd tuurlijk zulke dingen gebeuren. Feit is dat babypark hoe ze me daarna behandeld hebben en er word niet aan de afspraken gehouden. Monteur houdt me voor gek! En ik moet tegendeel bewijzen. Had dit echt nooit verwacht. Ik had verwacht dat babypark achter mij zou staan maar helaas. kamertje die ik heb gekocht verkopen ze alleen bij babypark. Owja klerenkast is ook verkeerd inelkaar gezet daar heb ik nog door deze situatie niks van gezegt. Ik ga dat morgen doen ga langs babypark. Ik ben helaas teleurgesteld maar wil niet zeggen dat t jouw gebeurd. Srry voor mijn lange verhaal maar dit heb ik dus ervaren helaas. Je betaalt je blauw aan zo een kamertje en verwacht dan wel kwaliteit en 100 procent in orde product. In mijn geval nooit meer.
     
  5. pepe

    pepe Fanatiek lid

    Oct 29, 2012
    1,021
    0
    36
    Jeetje wat een toestand zeg! Dit hoeft natuurlijk niet altijd te gebeuren, maar helaas gebeurt het wel. Vreselijk om er zo achteraan te moeten zitten. Uiteindelijk komt het wel allemaal goed, maar duurt allemaal wel lang dan . Wij hebben vaker te maken gehad met werklui en helaas was er altijd wel wat. Wij doen het daarom liever zelf, maar neemt wel langer tijd in beslag als het laten doen natuurlijk. Ik vond overigens de meubels in de winkel zelf heel slecht in elkaar gezet, ook met kapotte schroeven e.d. Zij zeggen dat ze het daar van de service balie heel snel in elkaar zetten. We jammer want mijn eerste indruk was; wat een slechte kwaliteit. De meubeltjes die we wel mooi vonden, zaten goed in elkaar. Die waren ook 1 van de duurdere en dat zie je er wel aan af.

    Bedankt voor je reactie en natuurlijk ook de andere 2 :)
     

Share This Page