Blokker/philips frustratie...

Discussion in 'De lounge' started by blike1987, Jun 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blike1987

    blike1987 VIP lid

    Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Vorig jaar oktober hebben wij bij de Blokker een koffiezetapparaat gekocht, een bonenmaler van Philips. Die heeft het ongeveer drie maanden gedaan toen het klepje ineens niet meer open wilde, dus de gemaalde koffie niet in het filter kwam.

    Teruggebracht naar de blokker en die zouden het opsturen ter reparatie. Ongeveer acht weken later maar eens gebeld of ze er al iets van wisten, maar nee, ze hadden nog niets gehoord... Dezelfde middag werd ik gebeld dat die binnen was gekomen.. Oké, prima.

    Koffiezetapparaat heeft het wederom gedaan toen zich weer precies hetzelfde probleem voordeed. Dus, maar weer terug naar de blokker en die zouden het apparaat weer opsturen....

    Zaterdag na ruim 9 weken maar weer eens gebeld, en nee, ze hadden niets gehoord, maar ze zou het even navragen zei ze. Uurtje later werd ik gebeld, koffiezetapparaat was nét binnen gekomen..... sure....;)

    Mee naar huis en vol verwachting bonen ingegooid maar er gebeurde wederom niets!!:$

    Nu vraag ik mij serieus af of het apparaat de laatste keer überhaupt is opgestuurd, maar kan dit natuurlijk nooit bewijzen...

    Ben er inmiddels zo geïrriteerd en gefrustreerd over dat ik het koffiezetapparaat straks gewoon terug ga brengen naar de blokker en mijn geld terug wil krijgen....
     
  2. Teddy26

    Teddy26 Niet meer actief

    Ja dat kan ik mij voorstellen. Hij is bijna langer bij Blokker geweest dan in jouw keuken.

    Hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Opsturen heeft nu volgens mij geen zin meer. Lijkt mij niet meer dan redelijk dat je je geld terug krijgt.
     
  3. Hero87

    Hero87 Actief lid

    Jun 23, 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Probeer is direct bij philips je klacht neer te leggen..? En anders weer terug nanaare blokker.. super vervelend!
     
  4. kusjes1986

    kusjes1986 Bekend lid

    Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het goed is krijg je gewoon een reparatiebon mee. Dit omdat je weer garantie krijgt op de vervangende onderdelen. Ik zou rechtstreeks met de Philips bellen. Die hebben een goede service. Komen het apparaat halen en word ook weer thuis gebracht. Hier tenminste wel 😊 je moet wel even de bon hebben en het nummer van je apparaat
     
  5. blike1987

    blike1987 VIP lid

    Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Dat is ook nog gek, beide keren zat er géén reparatiebon bij!
     
  6. cactusje

    cactusje VIP lid

    Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    als hij ter reparatie opgestuurd is geweest zit er toch altijd een papiertje bij over hoe of wat ze ermee gedaan hebben?
    vind het ook vreemd dat als je belt ze niks weten om even later terug gebeld te worden dat ie plotseling klaar is..
    zou het hoofdkantoor van blokker bellen en vragen of je je geld terug kan krijgen omdat ze in de winkel nog wel eens net doen of het allemaal niet kan terwijl het juist wel kan..
    zo heb ik zelf al eens mijn zie je wel k.reng momentje gehad toen ik iets wilde terug brengen.
    zou ook contact opnemen met philips.
     
  7. Debaky

    Debaky VIP lid

    Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ik zou als ik jou was gewoon rechtstreeks met de Philips contact opnemen.

    Wij hebben de bonen machine van de Senseo Sarista ( ook via de Blokker gekocht al 2x )

    Met problemen hoef je bij de Blokker niet aan te kloppen want die doen naar mijn mening geen reet.

    De philips daarentegen komt het ( als je nog garantie hebt ) apparaat netjes ophalen, repareert het en komt het weer netjes bij je thuis brengen met een rapport over wat er is gereserveerd.
    Je kan die afspraak heel gemakkelijk maken via de philip site online in een chat gesprek met een medewerker.

    Wij hebben hem de eerste keer getest via de Insiders en hadden toen best veel gezeur met dat ding, er is niet 1x geweest dat ze moeilijk deden en hebben altijd de reparatie kosten op zich genomen ( philips ). Uiteraard was dit wel gewoon in de tijd van de garantie.

    Dus mijn tip, neem contact op met de Philips.
     
  8. Annalise74

    Annalise74 Fanatiek lid

    May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Wij hebben een Saeco, volgens mij is dat ook Philips.
    Ik heb contact gehad met Philips over het stoompijpje en ik ben toen heel goed geholpen.
    Ik moest toen via de website mijn gegevens invullen en zij belden mij op een door mij gekozen tijdstip terug. Keurig geregeld!

    Dus, zoals velen al zeggen, gewoon rechtstreeks met Philips contact opnemen.
     
  9. blike1987

    blike1987 VIP lid

    Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Bedankt voor de tip!
    Nét twintig minuten met blokker aan de lijn gehangen, ze gaan zo het filiaal bellen en dan bellen ze me terug.
     
  10. klavertje4

    klavertje4 Bekend lid

    Jun 15, 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Inderdaad rechtstreeks via philps doen.
    Hebben we toen ook moeten doen omdat we iets hadden gekocht op de negenmaandenbeurs en hier dus niet mee terug konden daarheen.
    Echt super service gehad we kregen nieuwe maar die waren niet op voorraad dus mochten we ze zelf kopen en krijgen netjes heel snel het geld terug.
     
  11. Cathelijne1986

    Cathelijne1986 Niet meer actief

    Rechtstreeks naar Philips gaan! Hun klantenservice is vrij goed.
     
  12. blike1987

    blike1987 VIP lid

    Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nou, heb inmiddels een nieuw koffiezetapparaat gekregen van de blokker :) Hopelijk gaat deze iets langer mee ;)
     

Share This Page