Nou ja ik ben niet zo braaf en zou het niet melden. Mooi meegenomen toch maar zou hem niet eindeloos blijven gebruiken haha Kan daar ook niet om wakker liggen hoor
Ik ben niet roomser dan de paus en zou het niet melden. Denk stiekem dat er best meerderen zijn die dit misschien niet durven te zeggen. Zou hem alleen niet nu nóg vaker gebruiken maar het gewoon nu zo laten. Oke, het is niet zo netjes maar er zijn ergere dingen in de wereld om je zorgen over te maken . En als je er echt niet van zou kunnen slapen (ik zeg niet dat dat bij jou zo is) dan moet je het op voorhand al niet doen
Ik snap je Vaak geven ze coupons voor 1000en klanten maar 1 en dezelfde scan (ean) code en zolang die code in het kassasysteem actief is zal die korting blijven rekenen. Ze hebben dan geen blokkade gemaakt na 1x scannen. werk in supermarkt en wij hebben ook een klanten app en pas, 1,5 jaar lang konden klanten tegen inlevering van gespaarde punten het gratis artikel onbeperkt krijgen maar dat is nu systeemtechnisch opgelost en kan dus niet meer. Maar nu ook een actie nav krasloten en daarbij heeft klant de pas/app niet nodig maar is er dus maar 1 scancode aangemaakt voor alle klanten dus kan die onbeperkt gebruikt worden
Ik zou niet weten waarom ik de bon vaker dan 1 keer zou gebruiken als er duidelijk staat dat het voor eenmalig gebruik is. Klinkt misschien heel onaardig, maar voor mij valt dit onder stelen.
Maar ik gebruik wel altijd die app, dat maakt het lastig. Als ik het meld en het bedrag moet terug betalen is het ook geen probleem hoor.
Ik ben ook niet heilig Waarom is het gelijk heilig of perfect als je het wel meld? Als het via de app is dan zou ik het de volgende keer even melden bij de kassa
Ligt aan de winkel... Als het een lokaal, klein bedrijfje is dan zou ik het zeggen. Maar bij een grote (supermarkt)keten; nee hoor. Is niet jouw fout en je wilt de app natuurlijk blijven gebruiken voor andere voordelen/zegels enz. Gewoon doen.
Sommige denken hier dat je een coupon bewust meerdere keren indient. Maar ik begrijp dat bij t gebruik van de pas, wat je uiteraard elke keer doet bij deze winkel voor 'alles', het automatisch in werking treedt. Ik zou me niet druk maken dat je het teveel hebt gekregen. Ik zou dan wel melden dat het je opvalt dat deze korting steeds berekend wordt terwijl dat volgens jou niet de bedoeling is.
Dit. Er komen wel vaker dergelijke topics voorbij en ik krijg een beetje het idee dat "men" je gelijk veel te braaf/"heilig" etc zou vinden. Maar voor mij staat zoiets als dit gewoon gelijk aan diefstal en heeft weinig te maken met braaf of heilig zijn.
Dit inderdaad. Valt mij altijd op hoe braaf zp is wat dat betreft. Volgens mij zeggen 8 van de 10 ook dat ze terug zouden gaan naar de winkel als ze thuis zien dat er 1 artikel van bijvoorbeeld 2 euro niet was aangeslagen en dus niet is afgerekend.
Dit is geen diefstal, maar een fout in het systeem van de winkel waardoor ze automatisch onbewust/ ongewild korting geven. Diefstal is op onrechtmatige wijze iets in je bezit krijgen. Dat benadeel je de winkel bewust
Ik zou er niets van zeggen. Je gebruikt gewoon de app. Van een grote supermarktketen met bijbehorende ict ga ik ervan uit dat het goed geregeld en getest is. Gaat de korting er elke keer af dan zal dat wel de bedoeling zijn en ga ii me er zeker niet druk over maken.
Gewoon de volgende keer even melding maken bij de klantenbalie. Dan kunnen ze de fout in het systeem herstellen