grrr die ... rabobank!

Discussion in 'De lounge' started by Amfy, Jan 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Had hun gezicht wel willen zien :D. Blijft natuurlijk vervelend. Ben benieuwd of je nog een excuus gaat krijgen.
     
  2. augustus

    augustus Niet meer actief

    Ik had laatst ook mot met ze...check dit dan...
     
  3. augustus

    augustus Niet meer actief

  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik heb juist goede ervaringen met de Rabobank en nieuwe passen in tegenstelling tot bijv. de ABN-Amro.
    Het enige wat ik ooit heb gehad met de Rabobank wat ik wel heel slordig vond, was dat de rekening van iemand die ik niet kende per ongeluk aan mijn internetbankieren was gekoppeld! Ik kon dus gewoon alles bekijken wat er op haar rekening stond, alle transacties etc. Erg slordig!
     
  5. LovelyDK

    LovelyDK Niet meer actief

    Nieuwe pas is idd altijd gratis... MAAR ik weet nog wel dat mijn oude stap vriendinnetje haar pasje 20 keer (!!!) met dr zatte hoofd kwijt was geraakt en ze toen moest betalen! Maar geen 28 euro, ik geloof iets van 5-10 euro ofzo...
     
  6. Isademi

    Isademi VIP lid

    Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja die 28 euro is vast niet voor "alleen" een pasje maar een ander pakket of iets dergelijks. Ik heb bij de rabo gewerkt en nog nooit heeft iemand dat voor een pasje moeten betalen, dus ik denk dat het ook berust op een groot misverstand waar de kosten nu precies voor zijn, dat ze het beter hadden kunnen oplossen (en ook uitleggen) dat denk ik wel :)
     
  7. Zoe1976

    Zoe1976 Fanatiek lid

    Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Ik durf voor 100% te zeggen dat die 28 euro niet voor de pas is. Ik werk bij de Rabo, en we berekennen geen geld voor een vervangende pas. Ik denk dat dit de kosten zijn voor je betaalpakket.

    Jammer dat je zo ontevreden bent, ik durf toch wel te zeggen dat de Rabo een bank is waar de service vrij hoog is in vergelijking met andere banken. En helaas worden er ook weleens fouten gemaakt, maar moet over te praten zijn volgens mij...

    Succes bij je nieuwe bank.
     
  8. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    mmm vreemd je hoeft daar helemaal niet voor te betalen
    elke 3 maanden moet je al een bedrag betalen voor je bank en voor je pas dus zou raar zijn als je nog eens extra moet betalen ervoor
     
  9. augustus

    augustus Niet meer actief

    Daar was ik het voorheen helemaal mee eens. Totdat mijn pas geblokkeerd werd. Ik weet niet of je mijn verhaal heb gelezen, maar klant gericht is het niet. Ik stap over naar de ING. Niet omdat ze zo klant gericht zijn, maar omdat ik geen vertrouwen meer heb ik de rabobank.
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hier al jaren tevreden over de Rabobank (en ook wel kleine dingetjes gehad hoor).
    Er zijn overal wel incidenten denk ik dan.
    Als je je ergens niet meer goed bij voelt, lekker naar een ander gaan. Er zijn vast mensen die juist daar weer gillend zijn weggerend ;)
     

Share This Page