Netflixmiserie

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Klinker83, Oct 5, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klinker83

    Klinker83 Actief lid

    Nov 20, 2017
    487
    629
    93
    Female
    Iemand ervaring met foutmelding in bijlage? Ik vind geen oplossing en word er boos en gefrustreerd van!
     

    Attached Files:

  2. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    Jul 18, 2018
    3,017
    4,018
    113
    Female
    Wat wil je kijken? Heb je het bij meer series of maar bij eentje?
    Ik vond laatst iets niet, opgezocht via kijkgeschiedenis, aangeklikt en ook deze melding . Was het van Netflix afgehaald.
     
  3. Klinker83

    Klinker83 Actief lid

    Nov 20, 2017
    487
    629
    93
    Female
    Heb het bij alle series dus moet iets anders zijn...
     
  4. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    Oct 6, 2015
    16,382
    12,679
    113
    Dit krijg ik altijd bij een storing bij m'n modem of router, even resetten en 't werkt dan weer.
     
    Klinker83 likes this.
  5. kleinepien

    kleinepien Fanatiek lid

    Mar 1, 2013
    1,363
    1,416
    113
    Female
    Oost-Groningen
    Ik klik dan rechts, op meer details ofzo en dan kies ik 'Netflix opnieuw opstarten'.
    Als ie dan opnieuw opgestart is, kan ik wel gewoon kijken. Is hier ook zowat dagelijkse kost trouwens.
     
  6. bijnamama23

    bijnamama23 Actief lid

    May 3, 2012
    266
    119
    43
    Ja, had ik vorige week! Netflix gebeld en moest de app verwijderen en opnieuw installeren en inloggen! Heel omslachtig maar werkte wel!
     

Share This Page